TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- SweTA mixfestival Summer 2006
Pages (13): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »
| quote: |
| Originally posted by reveal Det trodde jag med, men han hade ju bytt jobb f�r 10 m�nader sen? Steve, ber�tta nu ![]() On topic: Hur m�nga mixfestivaler har ni k�rt tidigare? �r det n�n som sparar alla seten? |
3e f�r mig ocks� antar jag
| Originally posted by SteveTranz4ever F�rmodligen kommer vi kunna k�ra live en dag hemmifr�n mig ! |
| Originally posted by ScuL 3e f�r mig ocks� antar jag |
| Originally posted by reveal Det trodde jag med, men han hade ju bytt jobb f�r 10 m�nader sen? Steve, ber�tta nu |
Hade varit roligt att (n�n g�ng i framtiden) k�ra en riktig live-festival. Ta en hel helg med party o mixning, alla p� plats, hade kunnat vara najs
�r din l�genhet tillr�ckligt stor f�r 25 man Steve? 
| Originally posted by reveal Hade varit roligt att (n�n g�ng i framtiden) k�ra en riktig live-festival. Ta en hel helg med party o mixning, alla p� plats, hade kunnat vara najs �r din l�genhet tillr�ckligt stor f�r 25 man Steve? |

| Originally posted by SteveTranz4ever Hehe inte att bo men att vistas i ja ![]() Men 25 man p� ett par dygn i str�ck... tror inte mina grannar eller jag skulle uppskatta det. |
Resten njuter och festar i gott s�llskap
| Originally posted by Akia F�r man komma �ven om man sj�lv inte vill (l�s: kan!) va med � mixa? Bara f�r att lyssna? |
Originally posted by Akia |

Jag �r g�rna med igen en tredje g�ng. Har en hel del schyst nytt material som jag vara v�ntar p� att f� "bearbeta" 
Skriv upp mig p� listan ocks�
| Originally posted by Dj P.A! Jag �r g�rna med igen en tredje g�ng. Har en hel del schyst nytt material som jag vara v�ntar p� att f� "bearbeta" |
Skulle j�tteg�rna vara med, men jag vet inte om man ska kalla mig aktiv medlem p� Sweta, men jag jobbar p� det 
Re: SweTA mixfestival Summer 2006
| Originally posted by jofawe Gate42 (exlusivt set bara f�r sweta) Braxn (exlusivt set bara f�r sweta) Steve (exlusivt set bara f�r sweta) Jace (exlusivt set bara f�r sweta) Dj Irish (exlusivt set bara f�r sweta) Jeremy (exlusivt set bara f�r sweta) Rebel 9 (exlusivt set bara f�r sweta) Fisken (exlusivt set bara f�r sweta) Scul (exlusivt set bara f�r sweta) DJ PA (exlusivt set bara f�r sweta) |

varf�r skriver vi "exlusivt set bara f�r SweTa", n�r det �r en regel att det m�ste vara det? 
| Originally posted by Gate 42 varf�r skriver vi "exlusivt set bara f�r SweTa", n�r det �r en regel att det m�ste vara det? |
| Originally posted by Gate 42 varf�r skriver vi "exlusivt set bara f�r SweTa", n�r det �r en regel att det m�ste vara det? |
Vi kan k�ra live fr�n mig en dag. Har precis testat och det gick att ordna, var mest en tanke men nu �r det en tanke som g�r att genomf�ra.
Beh�ver bara justera ljud osv. s� de l�ter s� bra som m�jligt!
Vilka vill k�ra live? Jag bor i Upplands V�sby, 28min med pendelt�get fr�n Sthlm City, 15-20min med bil. Jag ska nog fan ta & snacka med Jace.
Ev. kan man ju k�ra detta p� en fredag eller m�ndag som f�rfest till Monday Bar beroende p� datum.
28e spelar ju Fleming p� MB.
K�r man d� exempelvis 18-22 s� tar man 22.13 t�get till stan och �r d� p� Monday Bar ca.23 (V�sby-Sthlm S�dra-g�ngavst�nd)
Bara en tanke att vidareutveckla... Vad tycker ni?
Livelista:
Steve
Hur �r det planerat nu, �r s�ndningen den 20e eller �r det bara deadlinen f�r setten den 20e?
Om s�ndnigen �r den 20e s� borde man b�rja funderar p� lite promotion och s�nt s� att vi f�r lite fler icke SWETA's som lyssnar den h�r g�ngen, eller vad s�ger ni?
ja vilka fler ska p� Fleming?
Ska dit med n�gra polare fr�n GBG. Kommer bli f�rbaskat kul ^
| Originally posted by Christian �. Hur �r det planerat nu, �r s�ndningen den 20e eller �r det bara deadlinen f�r setten den 20e? Om s�ndnigen �r den 20e s� borde man b�rja funderar p� lite promotion och s�nt s� att vi f�r lite fler icke SWETA's som lyssnar den h�r g�ngen, eller vad s�ger ni? |
| Originally posted by RebeL9 ja vilka fler ska p� Fleming? Ska dit med n�gra polare fr�n GBG. Kommer bli f�rbaskat kul ^ |
Deadlinen �r satt till den 20:e .. sen k�r vi n�n eller n�gra veckor senare.. typ. (Vi f�r v�l se hur det blir med det d�r :P)