TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- I Love Techno 2006
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
Miss djax live zal hopelijk weer immens goed zyn 
Re: I Love Techno 2006
Laurent Garnier !
Joris Voorn !
(ik ben vergroeid met zijn album Future History)
James Holden...Tiefschwarz... maak me gek !
ALLEEN MIJN ALLERGROOTSTE HELD, LIEB ONTBREEKT IMO!!!!

Als KRAFTWERK op de affiche staat, dan maakt de rest van de line-up toch geen zak uit?
Ik ga gaan, enkel en alleen om de duitse goden aan het werk te zien
| quote: |
| Originally posted by Bertn Als KRAFTWERK op de affiche staat, dan maakt de rest van de line-up toch geen zak uit? Ik ga gaan, enkel en alleen om de duitse goden aan het werk te zien |
wtf, ik merk juist dat fcking dj Q-ic op de affiche staat.
een JUMPER op de affiche van ILT????
WHY???????????
| Originally posted by Bertn wtf, ik merk juist dat fcking dj Q-ic op de affiche staat. een JUMPER op de affiche van ILT???? WHY??????????? |

)
Q-Ic en DJ Ghost draaien zowel jump als techno, en ze sucken in beide.
Kost wat kost vermijden !
Ik ben blij dat ik er ooit al eens geweest ben, voor deze line-up (alleen Carl Craig en Holden voor mij interessant) pak ik de auto/trein niet.
Kraftwerk is wel vet natuurlijk, alleen gaat waarschijnlijk maar de helft van de mensen die ze willen zien het lukken omdat de zaal te vol is..
ILT heeft idd duidelijk zijn beste jaren gehad... De beste line-ups waren toch die van 2000 tem 2003 voor mij
| Originally posted by Bertn ILT heeft idd duidelijk zijn beste jaren gehad... De beste line-ups waren toch die van 2000 tem 2003 voor mij |
Re: I Love Techno 2006
Hmmmmm, hier MOET ik gewoon eens naatoe !
Kzag dat retourtje Gent slechts 22 euri is, dus dat wordt nog leuk !

Hebben ze V�th & de Cocoon-posse geschrapt? 
| Originally posted by Gonzo Hebben ze V�th & de Cocoon-posse geschrapt? |
Booka Shade, Shameboy, Spacid en Black Francis zijn er ook bij. In september ga ik zeker mijn kaartje halen.
KRAFTWERK!!!
Ziet er iemand op www.ilovetechno.be een menu of timetable staan? De site zou volledig moeten zijn maar buiten 'news' en 'tv' zie ik niet veel staan.
Ja hoor, naast het I love techno logo, zie ik menu, klik dat open en kan over de rooms scrollen zodat ik de timetable zie.
| Originally posted by MikeVee Ja hoor, naast het I love techno logo, zie ik menu, klik dat open en kan over de rooms scrollen zodat ik de timetable zie. |
| Originally posted by Gonzo Hebben ze V�th & de Cocoon-posse geschrapt? |
Joris Voorn komt = ikke aanwezig !!
| Originally posted by Loraine Sorry babe...geen snabeln voor jou dit jaar |
.
Gonzo...wij gaan elkaar wel heel vaak opeens treffen,hahahhaha 
| Originally posted by Push2005 Lol, op dat feest is er amper nog techno; de laatste deftige lineup was in 2003. Toch best dat ik nog ��n smaakje te pakken kreeg van wat ooit een glorieus technofestival was. Tzal wel weer Vitalic of Tiga ownage worden en er zal 7 keer Alter Ego - Rocker gedraaid worden zoals vorig jaar, srsly |
) En dan 2 many djz, gewoon langs gepasseerd: Benny B - satisfaction. Ware het niet dat de pinten daar zo duur zijn, ze lag over zijn mengtafel (mssh ook wel iets met security te maken).
Zo maar eens met Saar tickets reserveren.
Wordt een drukke dag
Examen van 10-12:30 in Utrecht daarna via Den Haag naar Breda voor de (private) pré-party. 
Ben echt nog aan het twijfelen