TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Kazaa wordt legaal
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Synthesia on Jul-31-2006 13:42:

quote:
Originally posted by RadiantB
Niet te verwonderen dat Nederland en de Scandinavische landen de warezlanden bij uitstek zijn. (beste economie en zo)

Dat is gewoon omdat Scandinavische landen al jaren voorsprong hebben (vooral Zweden) op de rest van de wereld (behalve Japan, Hong Kong, Korea) wat betreft breedband Internet, 100mbit of zelfs 1gbit zijn daar niet zo een uitzondering meer - 100mbit al lang niet meer in Zweden.

En Nederlandse universiteiten en hogescholen hebben ook supersnel Internet (x gbit backbones en zo) - glasvezel?

Belgie is gewoon hopeloos achter aan't geraken, weinig vernieuwing en innovatie, zo goed als onbestaande concurrentie, kabel -> Telenet, telefoonlijn -> Belgacom.

Posted by diddi on Jul-31-2006 13:44:

quote:
Originally posted by Bertn
naast mij op kot had ik zo een kerel zitten. hij bek��k de helft van de films niet eens. "Hij verzamelde die films gewoon maar".

Sjah

Downloading like a hobby

Posted by diddi on Jul-31-2006 13:47:

@ Real en @ Bertn

Ge moet anders eens uitkijken naar een andere provider. Ik heb Scarlet met 20 gig-volume en dat werkt beestig goed en is nog goedkoper ook

Posted by Bertn on Jul-31-2006 13:50:

hier thuis is dat geregeld via mn pa zijn werk... dus overstappen gaat helaas niet (maar mijn ouders moeten er niet voor betalen natuurlijk, een geweldig pluspunt)

Posted by Loraine on Jul-31-2006 18:01:

Ga/blijf us on-topic sloeries !

Posted by X-Tune on Aug-01-2006 12:55:

OT: Is Kazaa ooit illegaal geweest?

Posted by diddi on Aug-01-2006 13:39:

quote:
Originally posted by X-Tune
OT: Is Kazaa ooit illegaal geweest?

u dumb ass

Pages (2): « 1 [2]