TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- En Wat Hebben Wij Gestemd Vandaag?
Pages (2): « 1 [2]

Posted by kolkiewolkie on Mar-07-2002 08:10:

.. het lijkt wel of vroomshoop de enige plek in nederland was waar niet gestemd werd...

ik dus ook niet...scheelt weer een trippie richting stembus...

Posted by Miss Proximus on Mar-07-2002 08:36:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
/me heb nie gestemd.

Reden: ben niet bekend met de plaatselijke politiek dus dan vind ik dat je beter niet kunt stemmen

ik sluit mij aan bij profeetrus

Posted by -TAIS- on Mar-07-2002 10:08:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
.. het lijkt wel of vroomshoop de enige plek in nederland was waar niet gestemd werd...

ik dus ook niet...scheelt weer een trippie richting stembus...

In Utrecht mochten we ook niet stemmen hoor (was het een keer verkiezingen, mag ik nog niet stemmen )

Posted by Gurian on Mar-07-2002 13:15:

K heb op Liberaal 2000 gestemd. Dat was nog om een praktische reden
ook.
Apeldoorn bouwt richting Twello. Deventer wil de IJssel over. Ma dat
wil ik nie dus voor mij Liberaal 2000!!

Posted by Remy D on Mar-07-2002 13:41:

quote:
Originally posted by Remy D
Ik wou op EVE stemmen maar het bestond niet. Jammer nu ga ik ook niet stemmen zat wel ff te denken om straks op Pim te gaan stemmen maar dat is eigenlijk ook maar een stuk verdriet. Ze zoeken het maar lekker uit daar in Den Haag. Ik hou me gewoon aan de normen en waarden en volg keurig de regels op.

Vergeet dit: PIM krijgt mijn stem.

Posted by John on Mar-07-2002 14:13:

pvda, maar ik had eigenlijk vvd meoten stemmen want die wilden meer uitgaansgelegenheden hier in dordt...naja vergissen is menselijk? :P
ik zou iig nooit op zn lokale partij stemmen...vinnik maar drama allemaal.
niet stemmen is dom..stem dan op een grote partij die weten meestal wel wat ze doen, je weet een beetje waar ze voor staan en verkondigen niet al te veel dingen die ze toch niet waar kunnen maken (zoals pimsvoortuin dat doet...iedere nederlander wil wat zien gebeuren tav het asielzoekers beleid en de wachtlijsten, maar een concreet plan van hoe die dat wil doen hebbik nog niet gezien..en zn lijst + programma is nog geen eens klaar.. conclusie, wie op pim stemt is kortzichtig en denkt veels te simpel...maja das mijn mening dan weer en heeft verder nix met wat ik gestemd heb te maken pim heeft trouwens wel strakke opmerkingen )

Posted by Gekhous on Mar-08-2002 15:10:

Exclamation

heb op Democraten Beverwijk (hun motto: een leefbaar Beverwijk) gestemd... waren TEGEN de randweg die ze hier dwars door het bos aan de overkant van mijn huis willen leggen, hadden voor de rest ook nog wel een paar leuke ideetjes, maar die ben ik ff vergeten D66 is de gemeenteraad uitgeknikkerd hier trouwens

landelijke verkiezingen weet ik nog niet though... had vandaag bij de kapper gehoord dat met die debatten er maar 1 gast was die Pimmetje het hoofd kon bieden, maar ben ff zn naam weer kwijt... had ook gehoord dat Melkert zich als een klein kind gedroeg... ik ga in ieder geval niet Pimmetje of paars stemmen...

Posted by Trunks on Mar-08-2002 18:12:

Hello! stemmen

Volg No.1 v/d gemeente Rheden heeft gestemt op: VVD

Grz Trunks ..

Pages (2): « 1 [2]