TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- SWE-TA MEET-UP ..::.. MB Summer Cruise '06
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by anuga Hehehe, den sidan har jag l�nge velat g�r om |
| Originally posted by SteveTranz4ever Det f�r du g�rna g�ra... vill du ha konto till servern ? |

| Originally posted by SteveTranz4ever Akia: Du f�r posta en bild p� dig s� vi kan hitta dig p� kryssen! Kolla in oss andra p� denna amat�rsite >> http://sweta.mine.nu |
men jag har spanat in er!
| Originally posted by Akia Har ingen digitalkamera � mobilen tar s� taskiga bilder att d kan f�rest�lla precis vad som helst men jag har spanat in er! |
...� nu har jag ditt nummer ox�... Viiizaaay!
n�n som vill k�pa en biljett? 
neee de e fan v�rt att bli lite stalkad f�r � h�nga med p� den h�r kryssen 
| Originally posted by Vizay n�n som vill k�pa en biljett? ![]() neee de e fan v�rt att bli lite stalkad f�r � h�nga med p� den h�r kryssen |
shit vilken gammal bild det �r p� mig d�r p� sweta sidan :|
| Originally posted by anuga Hehehe, den sidan har jag l�nge velat g�r om |
*putta upp*
DON'T FORGET !!!!!!!!!!
Alla Swe-TAs �r v�lkomna!!
Gamla som nya medlemmar!!
Aktiva som osynliga!!
Vid bra v�der ses vi p� d�ck 8 utomhus p� styrbord sida. Ni ser p� bilden ungef�r vart det ligger.
Vid d�ligt v�der ses vi p� d�ck 8 vid spelautomaterna, bakom dansgolvets �vre bar Kl.14:00

Sen g�r vi ut p� d�ck och tar ett gemensamt kort!
.
steve.. om jag nu skulle gl�mma det, drar du iv�g ett sms? 
| Originally posted by jofawe steve.. om jag nu skulle gl�mma det, drar du iv�g ett sms? |
| Originally posted by Vizay sova? |
| Originally posted by Laszlo Detta �r kryssningarnas kryssning s� den som �verhuvudtaget funderar p� att sova denna resa ska f� sig en bitchslap. |
| Originally posted by Akia Hmmm... |

Var det n�n som lyckades ta sig till "tr�ffen" d�?
| Originally posted by Vizay du ska enbart vara sn�ll mot mig, jag b�rjar bli gammal...japp s� �r det! |
| Originally posted by Akia Sorry, Vizay! Har gjort en research och jag �r mycke �ldre �n du... |
Jag var d�r iaf. M�nga andra ocks�.
Bara hardstyle-nissarna som bangade typ.
kvicket och fisken var det v�l som inte d�k upp .. sen kom ju en eftersl�ntare, men han klipper vi in via photoshop 
Jag har fan risigt minne ... 
kunde inte bara springa iv�g - Stenis manglade ju 
Som Cham sa..
N�r det f�r en g�ngs skull liras hardstyle i Sverige s� kan jag inte g� d�rifr�n 
| Originally posted by NooN Jag var d�r iaf. M�nga andra ocks�. Bara hardstyle-nissarna som bangade typ. |
Vi borde f�rs�ka samla eftersnacket i en tr�d kanske? Kan man klippa ihop de senaste inl�ggen fr�n 2 olika tr�dar reveal?