TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Voetbal; seizoen 2006 - 2007
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by DjRV on Aug-28-2006 10:18:

quote:
Originally posted by Siesta
Heerenveen

Lekkere overwinning, 5-0 op Stillem 2, voor wat het waard is.

Goede speler die Alves

Vind ik wel wat voor Ajax

Bosvelt is precies wat Feyenoord nu nodig heeft, oelewappers hebben echt geslapen daaro @ 010.

Posted by Siesta on Aug-28-2006 12:22:

quote:
Originally posted by DjRV
Goede speler die Alves

Vind ik wel wat voor Ajax

Bosvelt is precies wat Feyenoord nu nodig heeft, oelewappers hebben echt geslapen daaro @ 010.

Alves is een hele goede, de scouts bij heerenveen zeggen dat het de beste speler ooit is bij hveen. Maar hij moet nog groeien hier. Wat betreft Bosvelt, die heeft naast zich een snelle jonge gast (Prager) die veel loopwerk doet, zodat Bosvelt zichzelf niet uit de naden hoeft te lopen. Ben benieuwd hoe Heerenveen zich gaat houden tegen psv/ajax/az.

Posted by Fkwebeman on Aug-28-2006 12:44:

Ik zeg dat dit nu al het laatste seizoen is van Alves in Heerenveen
wat hebben de topclubs zitten slapen zeg

Posted by Siesta on Aug-28-2006 21:14:

quote:
Originally posted by Fkwebeman
Ik zeg dat dit nu al het laatste seizoen is van Alves in Heerenveen
wat hebben de topclubs zitten slapen zeg

sja hij heeft contract van 4 of 5 jaar, denk niet dat de topclubs in NL hem kunnen/willen betalen.

Posted by Jappio on Aug-29-2006 14:50:

Excelsior wordt kampioen

Posted by Muppy on Aug-29-2006 16:39:

En waarom heeft in godsnaam Dirk Kuijt de Gouden Schoen gewonnen?! Vraag me af wat die kerel afgelopen jaar gewonnen/gespresteerd heeft bij Feyenoord...

Posted by Dj_Day-V on Aug-29-2006 16:46:

quote:
Originally posted by Muppy
En waarom heeft in godsnaam Dirk Kuijt de Gouden Schoen gewonnen?! Vraag me af wat die kerel afgelopen jaar gewonnen/gespresteerd heeft bij Feyenoord...

Niks, daarom gaat hij ook naar Liverpool...

Posted by SnuggLe on Aug-31-2006 18:44:

Alstjeblieft zeg, Charisteas...hoelaag kan je zinken

Posted by Cellec on Aug-31-2006 19:49:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Alstjeblieft zeg, Charisteas...hoelaag kan je zinken
mee eens... en de gouden schoen is ook een individu prijs he... zie maar nu de competitie is begonnen wat feyenoord is zonder kuijt... niet veel! kerel heeft de boel op sleeptouw genomen en daar mag ie best een prijs voor krijgen!

Posted by Siesta on Aug-31-2006 19:53:

sja wat een opmerkelijke transfer idd. Feyenoord koopt alle reserve spelers.

Lucius, reserve psv
Huysegems, reserve AZ
Charisteas, reserve Ajax

Feyenoord zet zich zelf echt voor aap haha

Posted by Cosmic on Sep-01-2006 09:37:

Haha, PSV, Feyenoord en AZ hebben alle 3 een ex-Ajax spits in de spits rondlopen

Ik denk trouwens wel dat Kluivert wel hoge ogen gaat gooien (mits fit). De Nederlandse verdedigers zijn niet van hetzelfde nivo als de spaanse en engelse.

Posted by Cellec on Sep-01-2006 10:33:

quote:
Originally posted by Siesta
sja wat een opmerkelijke transfer idd. Feyenoord koopt alle reserve spelers.

Lucius, reserve psv
Huysegems, reserve AZ
Charisteas, reserve Ajax

Feyenoord zet zich zelf echt voor aap haha
aankoopbeleid van niks... die wim jansen is echt goed bezig...

Posted by Desperado22 on Sep-01-2006 13:29:

Feyenoord has also some financial problems.. i heard about it.

Posted by AirPole on Sep-01-2006 14:41:

Onze Danny Buijs weggekocht door Feyenoord! Kutje!

Posted by Yarnie on Sep-01-2006 15:09:

PSV heeft toch nog een redelijke slag kunnen slaan nadat ze VoH en Ooijer op het laatste moment zijn kwijt geraakt. Ik ben zeer benieuwd naar de verichtingen van Kluivert. Hij heeft een aantal jaren niet op niveau kunnen presteren en heeft toch vaak last van blessures. Jan Kronkamp heb ik eigenlijk niet zo'n hoge pet van op, niet voor niks zijn 4e club in iets meer dan 1 jaar tijd, afwachten dus. Tardelli heb ik op het jeugd WK vorig jaar in Nederland zien spelen, geloof dat Piet de Visser toen ook al van hem onder de indruk was, benieuwd of die het net zo goed kan doen als zijn beroemde braziliaans voorgangers

En dan die kakkerlakken, wat heb ik zitten lachen zeg gister. CHARISTEAS ! Feijenoord kan natuurlijk geen top halen, en ook geen toploon betalen. Dan vallen er veel 'namen' af. Tevens stond het bestuur onder grote druk omdat de technische stad gedreigd zou hebben met opstappen als er geen nieuwe spits werd gehaald. Maar dat het uiteidenlijk onze griekse vriend is geworden die bij ons vaak niet eens op de bank mocht plaatsnemen is natuurlijk hilarisch !

Buijs kwam trouwens uit de feijenoord jeugd !

Posted by Remy D on Sep-02-2006 20:36:

omg ik kan wel weer huilen.... jezus wat was het slecht

Posted by jp on Sep-02-2006 21:38:

Posted by Config on Sep-02-2006 21:39:

Hollandse Competitie is going down

Posted by magrec on Sep-02-2006 21:41:

speelde belgi� eigenlijk mee op het wk???

Anyway erg beroerde wedstrijd, tegen wit rusland moeten ze wel beter spelen anders krijgen ze klop.

Posted by Config on Sep-02-2006 22:13:

quote:
Originally posted by magrec
speelde belgi� eigenlijk mee op het wk???

Anyway erg beroerde wedstrijd, tegen wit rusland moeten ze wel beter spelen anders krijgen ze klop.

Over Belgi� praat ik niet.. tot vorig WK had Belgi� 5 deelnames op rij, wat toen een record was dacht ik.. maar Belgi� heeft zoon sucky ploeg tegenwoordig , tis een schande

Posted by TranceFool on Sep-03-2006 09:37:

quote:
Originally posted by ConFig
Hollandse Competitie is going down

Wat was het ook alweer tegen Kazachstan?

Posted by Config on Sep-03-2006 09:44:

quote:
Originally posted by TranceFool
Wat was het ook alweer tegen Kazachstan?

das de competitie niet he man
en wat het was? Belachelijk.

Posted by Dj_Day-V on Sep-03-2006 12:55:

Check dat middenveld ook Ik heb liever een v Bommel, Davids of Seedorf dan een Schaars of Janssen.

Posted by magrec on Sep-03-2006 14:09:

jansen heeft opzich wel een goede pass. Ik vond vooral de verdediging superslecht. Kuyt matig, van persie op 2 acties na waar zijn tegenstanders meteen aan de rem moesten trekken en geel kregen ook maar matig. Hij is niet 1x voorbij zijn tegenstander gekomen daarna...Landzaat heb ik de hele wedstrijd bijna niet gezien. Huntelaar maakte alleen maar overtredingen volgens de scheidsrechter.

Posted by Yarnie on Sep-03-2006 14:57:

3 punten in een uitwedstrijd voor een kwalificatie, niet slecht kwa resultaat. Laten we de wedstrijd maar verder snel vergeten en kijken wat woensdag ons brengt

Pages (3): « 1 [2] 3 »