TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Voetbal; seizoen 2006 - 2007
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by Siesta Heerenveen Lekkere overwinning, 5-0 op Stillem 2, voor wat het waard is. |
| Originally posted by DjRV Goede speler die Alves Vind ik wel wat voor Ajax Bosvelt is precies wat Feyenoord nu nodig heeft, oelewappers hebben echt geslapen daaro @ 010. |
Ik zeg dat dit nu al het laatste seizoen is van Alves in Heerenveen
wat hebben de topclubs zitten slapen zeg
| Originally posted by Fkwebeman Ik zeg dat dit nu al het laatste seizoen is van Alves in Heerenveen wat hebben de topclubs zitten slapen zeg |
Excelsior wordt kampioen 
En waarom heeft in godsnaam Dirk Kuijt de Gouden Schoen gewonnen?! Vraag me af wat die kerel afgelopen jaar gewonnen/gespresteerd heeft bij Feyenoord...
| Originally posted by Muppy En waarom heeft in godsnaam Dirk Kuijt de Gouden Schoen gewonnen?! Vraag me af wat die kerel afgelopen jaar gewonnen/gespresteerd heeft bij Feyenoord... |
Alstjeblieft zeg, Charisteas...hoelaag kan je zinken 
| Originally posted by SnuggLe Alstjeblieft zeg, Charisteas...hoelaag kan je zinken |
sja wat een opmerkelijke transfer idd. Feyenoord koopt alle reserve spelers.
Lucius, reserve psv
Huysegems, reserve AZ
Charisteas, reserve Ajax
Feyenoord zet zich zelf echt voor aap haha
Haha, PSV, Feyenoord en AZ hebben alle 3 een ex-Ajax spits in de spits rondlopen
Ik denk trouwens wel dat Kluivert wel hoge ogen gaat gooien (mits fit). De Nederlandse verdedigers zijn niet van hetzelfde nivo als de spaanse en engelse.
| Originally posted by Siesta sja wat een opmerkelijke transfer idd. Feyenoord koopt alle reserve spelers. Lucius, reserve psv Huysegems, reserve AZ Charisteas, reserve Ajax Feyenoord zet zich zelf echt voor aap haha |
Feyenoord has also some financial problems.. i heard about it.
Onze Danny Buijs weggekocht door Feyenoord! Kutje!
PSV heeft toch nog een redelijke slag kunnen slaan nadat ze VoH en Ooijer op het laatste moment zijn kwijt geraakt. Ik ben zeer benieuwd naar de verichtingen van Kluivert. Hij heeft een aantal jaren niet op niveau kunnen presteren en heeft toch vaak last van blessures. Jan Kronkamp heb ik eigenlijk niet zo'n hoge pet van op, niet voor niks zijn 4e club in iets meer dan 1 jaar tijd, afwachten dus. Tardelli heb ik op het jeugd WK vorig jaar in Nederland zien spelen, geloof dat Piet de Visser toen ook al van hem onder de indruk was, benieuwd of die het net zo goed kan doen als zijn beroemde braziliaans voorgangers
En dan die kakkerlakken, wat heb ik zitten lachen zeg gister. CHARISTEAS ! Feijenoord kan natuurlijk geen top halen, en ook geen toploon betalen. Dan vallen er veel 'namen' af. Tevens stond het bestuur onder grote druk omdat de technische stad gedreigd zou hebben met opstappen als er geen nieuwe spits werd gehaald. Maar dat het uiteidenlijk onze griekse vriend is geworden die bij ons vaak niet eens op de bank mocht plaatsnemen is natuurlijk hilarisch !
Buijs kwam trouwens uit de feijenoord jeugd !
omg ik kan wel weer huilen.... jezus wat was het slecht

Hollandse Competitie is going down 
speelde belgi� eigenlijk mee op het wk???
Anyway erg beroerde wedstrijd, tegen wit rusland moeten ze wel beter spelen anders krijgen ze klop.
| Originally posted by magrec speelde belgi� eigenlijk mee op het wk??? Anyway erg beroerde wedstrijd, tegen wit rusland moeten ze wel beter spelen anders krijgen ze klop. |
| Originally posted by ConFig Hollandse Competitie is going down |
| Originally posted by TranceFool Wat was het ook alweer tegen Kazachstan? |

Check dat middenveld ook
Ik heb liever een v Bommel, Davids of Seedorf dan een Schaars of Janssen.
jansen heeft opzich wel een goede pass. Ik vond vooral de verdediging superslecht. Kuyt matig, van persie op 2 acties na waar zijn tegenstanders meteen aan de rem moesten trekken en geel kregen ook maar matig. Hij is niet 1x voorbij zijn tegenstander gekomen daarna...Landzaat heb ik de hele wedstrijd bijna niet gezien. Huntelaar maakte alleen maar overtredingen volgens de scheidsrechter.
3 punten in een uitwedstrijd voor een kwalificatie, niet slecht kwa resultaat. Laten we de wedstrijd maar verder snel vergeten en kijken wat woensdag ons brengt