TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Antwerp is still burning ???
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
toegeven, het zou toch geweldig klinken:
"ANTWERP IS BURNING GOES ERPS-KWERPS"

AIB on tour !!!! 
In Flanders Expo zouden ze wel nog een machtig concept kunnen uitbouwen...
Helaas zit je vast aan de naam 'antwerp' is burning. En dat moet je sowieso wel behouden gezien de naambekendheid en reputatie van vroeger. Hopelijk komt er een oplossing 
| quote: |
| Originally posted by Push2005 In Flanders Expo zouden ze wel nog een machtig concept kunnen uitbouwen... Helaas zit je vast aan de naam 'antwerp' is burning. En dat moet je sowieso wel behouden gezien de naambekendheid en reputatie van vroeger. Hopelijk komt er een oplossing |
| Originally posted by Push2005 In Flanders Expo zouden ze wel nog een machtig concept kunnen uitbouwen... Helaas zit je vast aan de naam 'antwerp' is burning. En dat moet je sowieso wel behouden gezien de naambekendheid en reputatie van vroeger. Hopelijk komt er een oplossing |
hou het maar gewoon in antwerpen
en waarom geen 2de outdoor event naast tomorrowland? hoeveel kennen ze er in nederland. die mannen hoor ik toch ni klagen... en anders is het sportpaleis ideaal aangezien da 3 minuutjes rijden ver is
volgend jaar ook een baby-sportpaleis die je zou kunnen gebruiken als 2de main-stage ofzo.
en waarom niet in het centraal station? happy 5 had daar toch ook koppel serieuze ruimtes.
ach, zolang de line-up maar goed is 
Ik vond AiB knusser dan Tomorrowland en het is was van 's avonds tot 's morgens en John 'OO' Flemming sloot toen af en als je dan het zonnetje terug ziet opkomen
Fuiven tot de zon opkomt is imo toch een andere ervaring dan fuiven tot de zon ondergaat.
liever een concept met een sterke line-up en prima sfeertje dat geen AIB noemt, dan een nieuw soort kutevent dat ze gemakshalve de naam AIB meegeven omdat dat bij velen bekend in de oren klinkt
En plz, laat AIB terug indoor zijn, dat zou fantastisch zijn
Idd want als TL en AIB te snel op elkaar gaan volgen dan zal dit voor beiden niet echt goed zijn. Trouwens hoe later op 't jaar hoe meer kans op slecht weer. En een outdoor brengt ook weer extra kosten mee.
aib in de voormalige gebouwen van de Gazet van Antwerpen? Brussels is burning was trouwens een zeer vet feest. Vorst Nationaal vond ik echt wel een goeie locatie.
| Originally posted by Devilex Dat ze het dan gewoon een andere naam geven � seg, da maakt toch de zaak niet? Dan kunnen ze het bv in de Heizelpaleizen geven ofzo. Zolang er maar een indoor trance event komt. |
Op de ��n of andere manier houd ik de beste herinneringen over aan AIB outdoor, vooral dan de laatste editie.
Ik verlang eigenlijk maar ��n ding: zoals de vroegre AIBs en in tegenstelling tot Sensation en Tomorrowland:
muziek >>>> show en een budgetgebruik volgens deze gedachte
Geef mij maar een geluidsinstallatie die op voorhand fatsoenlijk is afgesteld (*kuch*Perfecto) dan een paar lelijke vrouwen die een carwash aan het doen zijn.
^^ wtf? lelijke vrouwen? der zat verdomme een enorm snelle tussen ze

maar idd.. Perfect was toch wel een rampke.. misschien stonden de instellingen afgesteld of Shachar? en is er daarna nix meer veranderd? kzou et ni weten, tzijn alleszins kiekens..
Kvond ook niet dat Tomorrowland zoon groot showelement had hoor.. 
De showelementen op sensation en tomorrowland interesseerden me echt geen moer... Dat laat me volledig koud of daar nu geschminkte poppen rondlopen, of ze daar nu aan een miljoen vuuwerk afschieten etc...
Bovendien is het niet eens indrukwekkend.
Goeie Dj's, goe geluid en goeie lichten... Das wat een feest maakt voor mij 
Verbazend toch dat het geluid tijdens grote events soms de wensen over laat... das toch het belangrijkste naast de lichten. imo zelfs het belangrijkste! Huurt ge een firma in die daar professioneel mee bezig is (of ge doet het zelf) en het loopt nog fout. bende amateurs
Ik herinner me ook iets met Darcon tijdens x years Illusion...
We want the sound quality of dancing Extreme!!!
| Originally posted by diddi Verbazend toch dat het geluid tijdens grote events soms de wensen over laat... das toch het belangrijkste naast de lichten. imo zelfs het belangrijkste! Huurt ge een firma in die daar professioneel mee bezig is (of ge doet het zelf) en het loopt nog fout. bende amateurs |
| Originally posted by djcresto Id&t is daar niet professioneel mee bezig, dat scheelt |
Jongens toch
Het geluid op de main gehoord? 'PERFECT'
En in de perfecto is het een dj die de subs heeft 'opgeblazen'...
de mensen van het geluid zijn altijd snel ter plaatse geweest om het nodige aan te passen of te vervangen
maar ik snap jullie wel, je moet toch over iets kunnen zagen he
Blame it on id&t!
| Originally posted by Push2005 De showelementen op sensation en tomorrowland interesseerden me echt geen moer... Dat laat me volledig koud of daar nu geschminkte poppen rondlopen, of ze daar nu aan een miljoen vuuwerk afschieten etc... Bovendien is het niet eens indrukwekkend. Goeie Dj's, goe geluid en goeie lichten... Das wat een feest maakt voor mij |

| Originally posted by FredNova Het geluid op de main gehoord? 'PERFECT' En in de perfecto is het een dj die de subs heeft 'opgeblazen'... maar ik snap jullie wel, je moet toch over iets kunnen zagen he |
| Originally posted by Vishnu Over ID&T hoort ge mij niet klagen, maar wel over het geluid en als daar al niet over geklaagd mag worden. Dat is voor mij en de meesten hier wel de prioriteit. Als DJ X de subs heeft 'opgeblazen', dan zou daar toch (snel) iets aan gedaan moeten worden? |
gelukkig hebben ze dat toch nog in orde gebracht.. al heeft et wel lang geduurd
| Originally posted by FredNova Jongens toch Het geluid op de main gehoord? 'PERFECT' En in de perfecto is het een dj die de subs heeft 'opgeblazen'... de mensen van het geluid zijn altijd snel ter plaatse geweest om het nodige aan te passen of te vervangen maar ik snap jullie wel, je moet toch over iets kunnen zagen he Blame it on id&t! |
Ik vond het geluid op tommorowland te stil. Ik hoorde er niks van bij mij thuis. Bende krabbers

| Originally posted by ConFig 'overbass-ed' |
| Originally posted by FredNova euh... het probleem was dat er geen lage tonen meer waren... |