TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Antwerp is still burning ???
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Posted by christina on Aug-02-2006 19:10:

toegeven, het zou toch geweldig klinken:

"ANTWERP IS BURNING GOES ERPS-KWERPS"

Posted by 1Million$shot on Aug-02-2006 19:12:

AIB on tour !!!!

Posted by Push2005 on Aug-02-2006 19:12:

In Flanders Expo zouden ze wel nog een machtig concept kunnen uitbouwen...

Helaas zit je vast aan de naam 'antwerp' is burning. En dat moet je sowieso wel behouden gezien de naambekendheid en reputatie van vroeger. Hopelijk komt er een oplossing

Posted by Devilex on Aug-02-2006 19:14:

quote:
Originally posted by Push2005

Helaas zit je vast aan de naam 'antwerp' is burning. En dat moet je sowieso wel behouden gezien de naambekendheid en reputatie van vroeger. Hopelijk komt er een oplossing

Kunnen ze daar geen Jupiler Music Hall uit de grond stampen ofzo?

Posted by Eagle` on Aug-02-2006 19:22:

quote:

bah neen ge zit niet aan de naam vast, der is een editie Brussels is Burning in Vorst Nationaal geweest ook, tis dus Kleinenberg gewijs de naam van de city aanpassen

Posted by Antony on Aug-02-2006 19:53:

hou het maar gewoon in antwerpen en waarom geen 2de outdoor event naast tomorrowland? hoeveel kennen ze er in nederland. die mannen hoor ik toch ni klagen... en anders is het sportpaleis ideaal aangezien da 3 minuutjes rijden ver is volgend jaar ook een baby-sportpaleis die je zou kunnen gebruiken als 2de main-stage ofzo.

en waarom niet in het centraal station? happy 5 had daar toch ook koppel serieuze ruimtes.

ach, zolang de line-up maar goed is

Posted by Dark Apostle on Aug-02-2006 21:27:

Ik vond AiB knusser dan Tomorrowland en het is was van 's avonds tot 's morgens en John 'OO' Flemming sloot toen af en als je dan het zonnetje terug ziet opkomen

Fuiven tot de zon opkomt is imo toch een andere ervaring dan fuiven tot de zon ondergaat.

Posted by Bertn on Aug-02-2006 22:35:

liever een concept met een sterke line-up en prima sfeertje dat geen AIB noemt, dan een nieuw soort kutevent dat ze gemakshalve de naam AIB meegeven omdat dat bij velen bekend in de oren klinkt

En plz, laat AIB terug indoor zijn, dat zou fantastisch zijn

Posted by Devilex on Aug-03-2006 04:33:

Idd want als TL en AIB te snel op elkaar gaan volgen dan zal dit voor beiden niet echt goed zijn. Trouwens hoe later op 't jaar hoe meer kans op slecht weer. En een outdoor brengt ook weer extra kosten mee.

Posted by djcresto on Aug-03-2006 06:22:

aib in de voormalige gebouwen van de Gazet van Antwerpen? Brussels is burning was trouwens een zeer vet feest. Vorst Nationaal vond ik echt wel een goeie locatie.

Posted by diddi on Aug-03-2006 08:07:

quote:
Originally posted by Devilex
Dat ze het dan gewoon een andere naam geven � seg, da maakt toch de zaak niet? Dan kunnen ze het bv in de Heizelpaleizen geven ofzo. Zolang er maar een indoor trance event komt.

Op den Heysel is ooit al eens een event gegeven (ik dacht innercity). Daar is echt wel ruimte zat, veeeeeeeeeeeeeeeeel parking, centrale ligging, h�����l goed bereikbaar, geen directe buren, accomodatie is voorzien voor dergelijke events... kortom ideaal als je het mij vraagt...

Posted by Vishnu on Aug-03-2006 09:01:

Op de ��n of andere manier houd ik de beste herinneringen over aan AIB outdoor, vooral dan de laatste editie.

Ik verlang eigenlijk maar ��n ding: zoals de vroegre AIBs en in tegenstelling tot Sensation en Tomorrowland:
muziek >>>> show en een budgetgebruik volgens deze gedachte
Geef mij maar een geluidsinstallatie die op voorhand fatsoenlijk is afgesteld (*kuch*Perfecto) dan een paar lelijke vrouwen die een carwash aan het doen zijn.

Posted by Config on Aug-03-2006 10:13:

^^ wtf? lelijke vrouwen? der zat verdomme een enorm snelle tussen ze
maar idd.. Perfect was toch wel een rampke.. misschien stonden de instellingen afgesteld of Shachar? en is er daarna nix meer veranderd? kzou et ni weten, tzijn alleszins kiekens..
Kvond ook niet dat Tomorrowland zoon groot showelement had hoor..

Posted by Push2005 on Aug-03-2006 10:17:

De showelementen op sensation en tomorrowland interesseerden me echt geen moer... Dat laat me volledig koud of daar nu geschminkte poppen rondlopen, of ze daar nu aan een miljoen vuuwerk afschieten etc...
Bovendien is het niet eens indrukwekkend.

Goeie Dj's, goe geluid en goeie lichten... Das wat een feest maakt voor mij

Posted by diddi on Aug-03-2006 10:22:

Verbazend toch dat het geluid tijdens grote events soms de wensen over laat... das toch het belangrijkste naast de lichten. imo zelfs het belangrijkste! Huurt ge een firma in die daar professioneel mee bezig is (of ge doet het zelf) en het loopt nog fout. bende amateurs

Ik herinner me ook iets met Darcon tijdens x years Illusion...

We want the sound quality of dancing Extreme!!!

Posted by djcresto on Aug-03-2006 11:13:

quote:
Originally posted by diddi
Verbazend toch dat het geluid tijdens grote events soms de wensen over laat... das toch het belangrijkste naast de lichten. imo zelfs het belangrijkste! Huurt ge een firma in die daar professioneel mee bezig is (of ge doet het zelf) en het loopt nog fout. bende amateurs

Id&t is daar niet professioneel mee bezig, dat scheelt

Posted by Config on Aug-03-2006 11:22:

quote:
Originally posted by djcresto
Id&t is daar niet professioneel mee bezig, dat scheelt

dat scheelt indeed, gaat nog slechter dan

Posted by FredNova on Aug-03-2006 12:10:

Jongens toch

Het geluid op de main gehoord? 'PERFECT'
En in de perfecto is het een dj die de subs heeft 'opgeblazen'...

de mensen van het geluid zijn altijd snel ter plaatse geweest om het nodige aan te passen of te vervangen

maar ik snap jullie wel, je moet toch over iets kunnen zagen he
Blame it on id&t!

Posted by Den Backer on Aug-03-2006 12:21:

quote:
De showelementen op sensation en tomorrowland interesseerden me echt geen moer... Dat laat me volledig koud of daar nu geschminkte poppen rondlopen, of ze daar nu aan een miljoen vuuwerk afschieten etc...
Bovendien is het niet eens indrukwekkend.

Goeie Dj's, goe geluid en goeie lichten... Das wat een feest maakt voor mij

+1

Van mij mogen ze sensation white be afvoeren, want da is toch maar klein broertje van... met decoratiestukken van... (en dan nog zo kostelijk?) & in de plaats AiB indoor geven!! Dat ze daar dan weer eens een belgisch paradepaardjen van maken!! In plaatst van die gekopieerde hollandse events allemaal.
Innovate, don't imitate!!

Posted by Vishnu on Aug-03-2006 12:26:

quote:
Originally posted by FredNova

Over ID&T hoort ge mij niet klagen, maar wel over het geluid en als daar al niet over geklaagd mag worden. Dat is voor mij en de meesten hier wel de prioriteit. Als DJ X de subs heeft 'opgeblazen', dan zou daar toch (snel) iets aan gedaan moeten worden?

Posted by Config on Aug-03-2006 12:45:

quote:
Originally posted by Vishnu
Over ID&T hoort ge mij niet klagen, maar wel over het geluid en als daar al niet over geklaagd mag worden. Dat is voor mij en de meesten hier wel de prioriteit. Als DJ X de subs heeft 'opgeblazen', dan zou daar toch (snel) iets aan gedaan moeten worden?

+1 .. ging in de eerste plaats voor de muziek hoor.. en men deel van de set menno vs jonas is daardoor wel wat in het water gevallen.. een set die anders zo melodiek is werd nu gewoon 'overbass-ed'.. maar enfin gelukkig hebben ze dat toch nog in orde gebracht.. al heeft et wel lang geduurd

Posted by diddi on Aug-03-2006 12:58:

quote:
Jongens toch

de mensen van het geluid zijn altijd snel ter plaatse geweest om het nodige aan te passen of te vervangen

Blame it on id&t!

Geen offense naar ID-T toe, eerder naar de "sound-masters". Kunnen ze daar dan geen beveiliging tussen zetten?

Posted by djcresto on Aug-03-2006 13:11:

Ik vond het geluid op tommorowland te stil. Ik hoorde er niks van bij mij thuis. Bende krabbers

Posted by FredNova on Aug-03-2006 14:35:

quote:
Originally posted by ConFig
'overbass-ed'

euh... het probleem was dat er geen lage tonen meer waren...

Posted by Config on Aug-03-2006 14:57:

quote:
euh... het probleem was dat er geen lage tonen meer waren...

wat was al het gedreun dan daar vanvoor? :/ die trilling ging overal door :/
tzijn toch lage tonen die een gedreun creeeren? Of is dat iets anders?
Als er iemand da kan uitleggen mag die da best eens uitleggen hoor, muziektechnische boel daar weet ik nie zoveel van

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »