TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [20-10-2006] Paul Van Dyk + Markus Schulz - Escape, Amsterdam
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by ZZandirt wie gaan er nou eigenlijk? roll call?? 1 dirt. |
vandaag is het zover!!! kga wel nog even een dutje doen denk ik om helemaal fit te zijn 
| quote: |
| Originally posted by Margaux vandaag is het zover!!! kga wel nog even een dutje doen denk ik om helemaal fit te zijn |
yes... wordt weer gezellie 
| quote: |
| Originally posted by MennoB Die staat al in deze tread. Maar daar sta jij al tussen |
| quote: |
| Originally posted by ZZandirt korsakow.... (yevgeni voor intimi) |
| quote: |
| Originally posted by ZZandirt korsakow.... (yevgeni voor intimi) |
Heel erg fijn feestje! Af en toe wel te druk, maar voor de rest niks op aan te merken behalve debielen die glazen op de grond bleven flikkeren.
Zeer fijn feestje gisteren!
Alleen als ze dit soort gasten in brabant achter de bar zouden zetten, zouden ze binnen 5 minuten weer opstraat staan. Wat een trage mensen zeg!! Ik wed zeker dat zo'n gast hier bij ons uit de kroeg net net zo snel is als 3 bij de Escape!
Ik vond paulus eigenlijk een beetje tegenvallen
Het ging wel goed los 
Dat is waar
Op zich was het een dik geslaagd feestje 
Ik vond het echt een supergoed feestje!!! En de Escape is echt heel mooi, qua inrichting.
Wel spijtig dat Markus zo wat weggeduwd werd uit de DJ booth. Paul en zijn assistentje hadden precies veel voorbereiding nodig.
Ook waren er weer een hoop begaaide mensen (vooral die staand slapende mensen dan
)
Maar zoals ik al zei was het zeer geslaagd!!!
Fijn feestje! Veel vette platen gehoord op een heel dik soundsysteem! 
Vet vet vet vet!
Schulz was vet, en van Dyk bewees maar nog eens waarom die mijn alltime favorite is 
Ontzettend goed partyvolk binnen en sfeer was ook �ber. Oftewel: een dikke 9 
Ik heb toch een hoop mensen niet gezien dan eigenlijk 
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Ik heb toch een hoop mensen niet gezien dan eigenlijk |
I'm surprise that there arent more pics on this thread for this event. Anyways, Here is a video of Markus Schulz playing at this event, Track in the background is Cassandra Fox - Touch Me (Jono Grant & Mike Koglin Remix) 
http://youtube.com/watch?v=fCqDUK5gKJY
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.