TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [20-10-2006] Paul Van Dyk + Markus Schulz - Escape, Amsterdam
Pages (2): « 1 [2]


Posted by MennoB on Oct-20-2006 09:43:

quote:
Originally posted by ZZandirt
wie gaan er nou eigenlijk?


roll call??



1 dirt.


Die staat al in deze tread.

Maar daar sta jij al tussen


Posted by Margaux on Oct-20-2006 10:21:

vandaag is het zover!!! kga wel nog even een dutje doen denk ik om helemaal fit te zijn


Posted by MennoB on Oct-20-2006 10:38:

quote:
Originally posted by Margaux
vandaag is het zover!!! kga wel nog even een dutje doen denk ik om helemaal fit te zijn


Hou je mond jij

Vanacht slecht geslapen, vanmorgen weer om half 6 op.. De bus nog gemist ook thuis, dus kon net zo goed een half uur blijven liggen. Tot 5 uur stage lopen. Dan vanavond nog weg.. Wordt een lange nacht. Gelukkig hoef ik niet te rijden!


Posted by eieregooie on Oct-20-2006 13:36:

yes... wordt weer gezellie


Posted by ZZandirt on Oct-20-2006 14:14:

quote:
Originally posted by MennoB
Die staat al in deze tread.

Maar daar sta jij al tussen


korsakow....

(yevgeni voor intimi)


Posted by MennoB on Oct-20-2006 16:53:

quote:
Originally posted by ZZandirt
korsakow....

(yevgeni voor intimi)


De wat?


Posted by Muppy on Oct-21-2006 05:41:

quote:
Originally posted by ZZandirt
korsakow....

(yevgeni voor intimi)


unleash the beast?


Posted by Freezel on Oct-21-2006 10:12:

Heel erg fijn feestje! Af en toe wel te druk, maar voor de rest niks op aan te merken behalve debielen die glazen op de grond bleven flikkeren.


Posted by MennoB on Oct-21-2006 10:39:

Zeer fijn feestje gisteren!

Alleen als ze dit soort gasten in brabant achter de bar zouden zetten, zouden ze binnen 5 minuten weer opstraat staan. Wat een trage mensen zeg!! Ik wed zeker dat zo'n gast hier bij ons uit de kroeg net net zo snel is als 3 bij de Escape!


Posted by jp on Oct-21-2006 11:35:

Klikbaar












Posted by eieregooie on Oct-21-2006 15:05:

Ik vond paulus eigenlijk een beetje tegenvallen


Posted by jp on Oct-21-2006 15:13:

Het ging wel goed los


Posted by eieregooie on Oct-21-2006 15:16:

Dat is waar Op zich was het een dik geslaagd feestje


Posted by Margaux on Oct-21-2006 16:52:

Ik vond het echt een supergoed feestje!!! En de Escape is echt heel mooi, qua inrichting.
Wel spijtig dat Markus zo wat weggeduwd werd uit de DJ booth. Paul en zijn assistentje hadden precies veel voorbereiding nodig.
Ook waren er weer een hoop begaaide mensen (vooral die staand slapende mensen dan )
Maar zoals ik al zei was het zeer geslaagd!!!


Posted by @win on Oct-22-2006 11:04:

Fijn feestje! Veel vette platen gehoord op een heel dik soundsysteem!


Posted by Gonzo on Oct-22-2006 13:08:

Vet vet vet vet!
Schulz was vet, en van Dyk bewees maar nog eens waarom die mijn alltime favorite is

Ontzettend goed partyvolk binnen en sfeer was ook �ber. Oftewel: een dikke 9


Posted by eieregooie on Oct-22-2006 16:08:

Ik heb toch een hoop mensen niet gezien dan eigenlijk


Posted by @win on Oct-22-2006 18:25:

quote:
Originally posted by eieregooie
Ik heb toch een hoop mensen niet gezien dan eigenlijk


Nee, verdorie ik heb je helemaal gemist


Posted by TigerClaw on Oct-23-2006 19:08:

I'm surprise that there arent more pics on this thread for this event. Anyways, Here is a video of Markus Schulz playing at this event, Track in the background is Cassandra Fox - Touch Me (Jono Grant & Mike Koglin Remix)
http://youtube.com/watch?v=fCqDUK5gKJY


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.