TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- QONTACT (29-04-02) - > Hoe was het ?
Pages (12): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »
Sja rood staan en toch gaan,we weten er alles van,maar ach de bank kan alles in de verkoop gooien om hun centjes terug te krijgen maar ons feesie kunnen ze nie meer aankomen als we dat hebben gehad LT,whehehehehehe
| quote: |
| Originally posted by Donna Sja rood staan en toch gaan,we weten er alles van,maar ach de bank kan alles in de verkoop gooien om hun centjes terug te krijgen maar ons feesie kunnen ze nie meer aankomen als we dat hebben gehad LT,whehehehehehe |
kom jij ook dan Proxi??
GreetZ RubDub
Neuh
Gatecrasher 13 april en ik wil in Mei naar een Eins Live feestje in Dld met King Mauro 
ik vind t jammer dat ik niet ff met jullie mee kan stuiteren 
| Originally posted by Miss Proximus Neuh Gatecrasher 13 april en ik wil in Mei naar een Eins Live feestje in Dld met King Mauro ![]() ik vind t jammer dat ik niet ff met jullie mee kan stuiteren |
)
He k vind t zow gezellig jullie allemaal maar weer is te ontmoeten he,altijd weer nieuwe verrassingen,cy there
| Originally posted by kolkiewolkie nou, qontact valt er dan toch volmaakt tussen (nu zal er wel een reactie komen dat de financien dat niet toelaten ) |
sjemig prox je hebt een metamorfose ondergaan,ff wenne hoor:P
| Originally posted by Miss Proximus niet zozeer de financi�n, maar wl de tijd..ik heb de tijd wel gehad dat ik elke week ergens een feest had, dan raak ik er zo snel weer op uitgekeken.... |
(oke oke, flauwflauw)
| Originally posted by Donna sjemig prox je hebt een metamorfose ondergaan,ff wenne hoor:P |

Lekker zijn jullie hoor, beetje me thread aan het verneuken met deze onzin.

| Originally posted by Miss Proximus misschien komt de echt ik nu pas naar boven hiero |
Zo, ik heb ook mijn kaartje binnen! ik kan al niet meer wachten maar eerst toch nog even lekker stuiteren in Heerenveen, Qlimax!
Wie gaan daar eigenlijk nog allemaal heen?
Ik ben in ieder geval van de partij in Heerenveen op 6 april!!!
(Maar ik ga niet naar Qontact om de rode lijn in deze thread niet te verliezen)....
Met vriendelijke groet.
Hi all,
I will be there!!!!!
The judge won't budge!!!

Greetings,
Blighty
ik dacht dat het hier om Qontact ging ??
Smirnoff gaat nog steeds !!

houdt iedereen de meetinglist nog ff bij?
Volgens mij staan er een aantal namen nog niet op,
GreetZ RubDub
ik ben er zekers bij!!
kaartje binne, al is het er maar 1
ik kom waarschijnlijk alleen, zoals het er nu uit ziet ben ik de enige met geld!
dat heb je als mensen moeten kiezen tussen Shockers, Qontact en Mayday!
kga natuurlijk liever naar allemaal, maar dat kan deze jongen ook weer niet betalen.
Meeten is dus een goed plan, anders loop ik er de hele avond rond in mijn eendje
Greetzz 
Ik kom ook wel
.. maar misschien niet naar de meeting omdat REMY mij in elkaar ging beuken 
| Originally posted by Teal'k Ik kom ook wel .. maar misschien niet naar de meeting omdat REMY mij in elkaar ging beuken |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Ik help remy mee dus, je bent het bokje |
Ik zou pas echt bang worden als Mido zn gewicht in de strijd zou gooien
j/k.
baaideweej,
Ik help tjallek! We gaan een dikke arena fight houden daarboven in de hmh cuz fight will prevail!! 
ow k dacht een orgie?
| Originally posted by Donna ow k dacht een orgie? |
dit keer vergeet ik m,n fotocam. niet !!