TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Cribs
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
Neej, da's super 
Op dat moment stonden er bij elkaar denk ik 4 PC's met 5 monitors en 3 of 4 laptops ofzo denk 
Minimale configuratie is 3 pc's met 4 monitors en 2 laptops
We hebben ook nog zo'n hoek ergens met wat ouwe systeemkasten en monitors 
jajajaja, briljant en ook nog een nominatie in de Nerd-o-theek ! Respect 
hmm, en ik zat zo te zien niet eens op ta 
| quote: |
| Originally posted by 1Million$shot zalige thread trouwens interieur zegt veel over de mens ! |
| Originally posted by Zehra Mijn app is ook niet heel groot maar groot genoeg voor mij! Woon er nu ongeveer anderhalve maand. Heb nog niet veel meubeltjes gekocht + ik moet 't nog wat aankleden... Maar ja, dat vraagt wel ff tijd ![]() |

We hebben hier pas verbouwd, zal een van dees es wa fotokes maken, uppen en posten 
Precies wel mooie interieurs. Aangezien ik er zelf geen verstand van heb...
Slaapkamer:

Stuk van de woonkamer:

Muziek- en film-gedeelte 

Keuken:

De badkamer is het vermelden niet waard, maar er wordt alleszins nog in gewerkt op dit moment.
Leuke thread,
zal de mijne ook eens proberen vast te leggen op foto.
@ kokkenmaster: Uw zweepke hebt ge goed verborgen maar ge zijt uw handboeien nog vergeten 
| Originally posted by FUSyke @ kokkenmaster: Uw zweepke hebt ge goed verborgen maar ge zijt uw handboeien nog vergeten |
| Originally posted by FUSyke @ kokkenmaster: Uw zweepke hebt ge goed verborgen maar ge zijt uw handboeien nog vergeten |

@ kokkenmaster: Ziet er compact maar knus uit ! Rode muur doet het um ! En die knuffelbeer op het nachtkastje !! 
Enne:
Ach, why not...
ze master bedroom (kuch kuch):
het gele eendje wou niet mee op de foto:
muzika:
chill-out:
f00d:

Wat proper allemaal
(*kijkt om zich heen
)
Maar wel mooi stekkie en vette vinyl-collectie Fred ! 
| Originally posted by Loraine @ kokkenmaster: Ziet er compact maar knus uit ! Rode muur doet het um ! En die knuffelbeer op het nachtkastje !! ![]() |
wel klassiek nachttafeltje he fred, me da kanten stukske derop enal. wel knappe collectie platen inderdaad.
| Originally posted by Antony wel klassiek nachttafeltje he fred, me da kanten stukske derop enal. wel knappe collectie platen inderdaad. |
Kzal ook eens wa foto's maken van mijn trash-holl en central office 
Een heel kot van u met een enkel bed in?
| Originally posted by kokkenmaster Een heel kot van u met een enkel bed in? |
Merk ik daar collectie sterke dranken op op het aanrecht?
Very nice crib FredNova, zo een zouk ook wel wille 
| Originally posted by Devilex Merk ik daar collectie sterke dranken op op het aanrecht? |
(de rest zit in de kast)
man man die platencollectie
Mijn collectie past net in zo 1 vakje van die grote kast
Anyway, ziet er allemaal wel mooi uit.
Mijn cave, opgeruimt is anders, maar ik zit er tenminste graag en THE DA Central Home Office

CD-kast, moet ik nog eens dringend reorganiseren

Entertainment-station, alleen mijn PS2 staat hier ni, die staat naast CD-kast

hier wordt alleen nog maar in geslapen en ook nog gelezen...heel af en toe tv gezien

Wordt weinig in gezeten, maar mijn ma wou dat persee, kan ook omgetoverd worden tot gast-verblijf

Mijne bureau, hier wordt alle administratie afgehandeld
My tools of the trade