TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Dj Mag Top 100 2006 Poll
Pages (12): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »
1. Ferry Corsten
2. Leon Bolier
3. Menno de Jong
4. Jonas Steur
5. Galen Behr
1 Armin van Buuren
2 Jonas Steur
3 Marco V
4 Marcus Schulz
5 Fred Baker
ik vind het wel een verbetering dat er een soort van opgesplitst systeem komt per genre... zo krijg je bv een duidelijker beeld van wie populair is in technoland en zo.
voor de rest vind ik dergelijke polls maar onnozel, zeker omdat trance DJs als Armin en Tiesto daar zelf precies zo'n belang aanhechten. Dat is een beetje spijtig:-)
| quote: |
| Originally posted by Bertn ik vind het wel een verbetering dat er een soort van opgesplitst systeem komt per genre... zo krijg je bv een duidelijker beeld van wie populair is in technoland en zo. |

Phortastic is gonna slap you 
Ja raar he dat best groove dj er niet bijstaat, hoe zou dat komen 
| Originally posted by Push2005 Als liefhebber weiger ik op hem te stemmen. Dan gaan z'n playlisten zoals in 2004 weer vol onnozel eigen werk steken. Hij is terug redelijk bezig nu dus laat hem maar doen... |
schulz, dave clarke, ti�sto, armin, en mss dj shah, voor z'n zalige plaat en sets, random order
dj's nomineren omdat ze goeie platen producen blijf ik het belachelijkste vinden wat je kan doen.
| Originally posted by Bertn dj's nomineren omdat ze goeie platen producen blijf ik het belachelijkste vinden wat je kan doen. |
Mijn top 5:
- Sean Tyas : Leuke setjes, goei producties; Heeft zonder meer een serieuze stap voorwaarts gezet dit jaar
- Jon O'Bir : iedem als Sean Tyas, toch vorig jaar was hij ook al in mijn top 5
- Paul van Dyk : blijft knallers van setjes draaien
- Fred Baker : na gisteren (tranceclassics @ Illusion
) def. in mijn top 5
- Marcus Schulz : 2 schitterende sets gezien dit jaar, en 19 j. Illusion moet nog komen 
Nu de volgorde nog

1)Solarstone
2)The Thrillseekers
3)Armin Van Buuren
4)Jonas Steur
5)Blank & Jones
Vince
Yves Deruyter
Manu Le Malin
Eddie Halliwell
Volgorde en 5de plaats nog te bepalen (neen, niet lord of bass) nog te bepalen.
Als we dan toch een lijstje maken, geselecteerd op gigs en setjes van radio:
1. Markus Schulz
2. Perry O'Neil
3. Armin van Buuren
4. Danny Tenaglia
5. Ronald van Gelderen
| Originally posted by Freezel 5. Ronald van Gelderen |
| Originally posted by Push2005 Are you serious ? |
^En draait telkens iedereen uit de zaal
hier in Belgie althans
| Originally posted by Synthesia ^En draait telkens iedereen uit de zaal hier in Belgie althans |
| Originally posted by Freezel Meeste Belgen houden toch alleen maar van jumpstyle of niet? |
| Originally posted by ConFig verduidelijking: hij joeg iedereen uit de zaal in de Perfecto-tent (trance-tent) op Tomorrowland |
1. Markus Schulz (GDJB)
2. Andy Moor (iedere set die ie speelt heeft een andere vibe, en toch slaan ze ferm aan bij me)
3. Jonas Steur
4. Menno de Jong
5. Kimito Lopez
| Originally posted by Synthesia EN in Illusion zelf een half jaar geleden, ze vroegen hem zelfs vroegtijdig te stoppen...alhoewel dat toen zijn set nog redelijk mee viel. |
| Originally posted by Bertn dj's nomineren omdat ze goeie platen producen blijf ik het belachelijkste vinden wat je kan doen. |
| Originally posted by Nabistai lol, dat moet pijn doen aan het hartje Moest ik stemmen dan zou het zoiets zijn: Vitalic Tiga David Guetta Shameboy Carl Cox Lisa Lashes 2 Many Dj's Dave Clarke John 'OO' Fleming Dan eventueel nog 5,9 miljard mensen om vervolgens Lord of Bass te kiezen. |
Alles wat na 2Many Dj's komt is painful (zelfs lord of bass) 
Ze vragen hier naar Dj skills; niet naar 2 clowns die wat tunes in mekaar smijten of premixed cd's laten afspelen...