TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Dreamdance med DJ Zany ..::.. 21 oktober
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »

Posted by Akia on Sep-03-2006 11:50:

De kommer inte bli n�t f�rk�p d�?

Posted by ScuL on Sep-03-2006 12:19:

quote:
Originally posted by Akia
De kommer inte bli n�t f�rk�p d�?

Inte s�vitt jag vet men lokalen ryms typ 1300 till 1500 pers. s� jag tror inte det kommer blir sluts�ld

Posted by reveal on Sep-04-2006 16:13:

quote:
Originally posted by ScuL
Inte s�vitt jag vet men lokalen ryms typ 1300 till 1500 pers. s� jag tror inte det kommer blir sluts�ld

Men har de lika m�nga biljetter? Eller de k�r "vanligt insl�pp" kanske iofs

Posted by ScuL on Sep-04-2006 16:24:

quote:
Originally posted by reveal
Men har de lika m�nga biljetter? Eller de k�r "vanligt insl�pp" kanske iofs

Inget problem, tror inte man f�r en "riktig" biljett n�r man k�per vid entr�n... kanske ett litet kvitto eller n�got som det!

Posted by mr_fisken on Sep-04-2006 16:57:

posta speltider n�r ni f�tt reda p� dom

Posted by Akia on Sep-21-2006 21:51:

4 veckor kvar... har precis bokat ett rum p� vandrarhem.

Posted by reveal on Sep-22-2006 20:48:

Vilka h�rifr�n ska dit?

Posted by Akia on Sep-22-2006 20:53:

Jag! F�r me mig 2 kompisar s� vi tar bil ner.

Posted by reveal on Sep-22-2006 21:06:

Ok, jag funderar p� att dra dit ocks� R�knar �ven med scul o steve

Posted by mr_fisken on Sep-22-2006 21:17:

quote:
4 veckor kvar... har precis bokat ett rum p� vandrarhem.

Dyrt vandrarhem? kan du ge lite info om det vore du j�ttesn�ll. Vi har fixat resa dit och hem men inget boende �n s� l�nge

Posted by Akia on Sep-22-2006 21:35:

Vandrarhemmet vi t�nkte boka f�rst (Laxen) va fullt s� vi har bokat p� ett som visserligen e billigare men ligger ca 1 mil i fr�n sj�lva Halmstad. D�r kostar de 432:- f�r 4-b�ddsrum (vi e bara 3, s� en b�dd �ver om n�n e intresserad!). H�r en l�nk om du vill kolla in lite mer: http://www.birkagarden.com/

Posted by jofawe on Sep-22-2006 21:56:

quote:
Vandrarhemmet vi t�nkte boka f�rst (Laxen) va fullt s� vi har bokat p� ett som visserligen e billigare men ligger ca 1 mil i fr�n sj�lva Halmstad. D�r kostar de 432:- f�r 4-b�ddsrum (vi e bara 3, s� en b�dd �ver om n�n e intresserad!). H�r en l�nk om du vill kolla in lite mer: http://www.birkagarden.com/

Fina Laxen �r INGET jag rekommenderar
� det ligger inte s�rskillt centralt heller f�r den delen.

Jag ska kolla om jag kan l�na min kompis f�r�ldrars stuga i Fr�sakull.. Finns alltid n�got en hantverkare kan g�ra i en sommarstuga

Posted by Akia on Sep-22-2006 22:07:

Vad skulle du rekommendera d�, f�r den som inte har en kompis f�r�ldrars stuga att l�na? Jag har aldrig varit i Halmstad tidigare s� jag har v�l ingen st�rre koll.

Posted by jofawe on Sep-22-2006 22:18:

quote:
Vad skulle du rekommendera d�, f�r den som inte har en kompis f�r�ldrars stuga att l�na? Jag har aldrig varit i Halmstad tidigare s� jag har v�l ingen st�rre koll.

jag kan rekommendera ALLT utom Fina Laxen .. och Tyl�hus, men det�r nog lite utanf�r v�ra budgetar?

Halmstad �r en r�tt stor stad, finns m�nga hotell inne i stan som inte kostar en f�rm�genhet (s�rskillt nu p� sensommar/h�st)

Posted by SteveTranz4ever on Oct-08-2006 12:00:

Tider f�r lineup'en

Mainstage

22.00 - 23.00 Dj Anneli - Dark/psy
23.00 - 00.00 Scul - Harstyle
00.00 - 01.00 Jones - Hardstyle
01.00 - 03.00 Zany - Hardstyle

Dreamstage

22.00 - 23.00 Dj Netech - Hardstyle
23.00 - 01.00 Steve - Tech trance
01.00 - 03.00 Henri gerox - Psy

Posted by Akia on Oct-08-2006 12:24:

Neeeejjj.... Steve � ScuL spelar samtidigt ! De va inte bra

Posted by Laszlo on Oct-08-2006 13:00:

wtf, det var ju inte bra Jag kommer nog komma dit och h�lsa p� iaf - inte min kopp te vad g�ller musiken som ni s�kert vet men jag har ett antal polare som bor i halmstad som jag kan slagga hos s� jag kommer nog i alla fall f�rbi och s�ger hej och eventuellt spiller en �l eller tv� p� er utrustning

Posted by Kvicket on Oct-08-2006 17:46:

Lazlo, kanske kan styra f�rfest d�? jag fisken o cham kommer ner med 3 polare... bland annat Kenny om du k�nner honom.

Som jag skrev p� TC kommer iaf jag se Scul och sedan se Steves andra timme...
Sen f�r jag se om jag stannar d�r hela timmen, g�r jag definitivt om Steve v�gar dra p� lite i slutet

Posted by SteveTranz4ever on Oct-08-2006 20:08:

quote:
Originally posted by Kvicket
Lazlo, kanske kan styra f�rfest d�? jag fisken o cham kommer ner med 3 polare... bland annat Kenny om du k�nner honom.

Som jag skrev p� TC kommer iaf jag se Scul och sedan se Steves andra timme...
Sen f�r jag se om jag stannar d�r hela timmen, g�r jag definitivt om Steve v�gar dra p� lite i slutet

Allts� jag �r ju ingen hardstyle DJ (fast jag har fan GHR001 & GHR002 p� vinyl) men nog fan kan de bli r�tt h�rt �nd�... Ni f�r l�ra er uppskatta mer �n bara HS & HC...

Posted by mr_fisken on Oct-08-2006 20:32:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Allts� jag �r ju ingen hardstyle DJ (fast jag har fan GHR001 & GHR002 p� vinyl) men nog fan kan de bli r�tt h�rt �nd�... Ni f�r l�ra er uppskatta mer �n bara HS & HC...

Det �r lugnt, h�ll dig till din stil. Du f�r en timma p� dig mellan 00-01 d�r iaf jag kommmer ge dig support

Posted by Kvicket on Oct-08-2006 21:21:

Stefan, det jag lyssnar mest p� �r iofs inte hs o hc.
Snarare Pete Tongs typ av house

Ska jag d�remot g� p� fest d� �r det hs som g�ller...

Menade givetvis inte att du ska lira hs men jag hoppas att du kommer lira s� h�rt du bara kan av det du nu kommer spela!

Posted by Laszlo on Oct-08-2006 21:37:

quote:
Originally posted by Kvicket

Absolut, bra id� Ska kolla upp vad polaren s�ger - l�r nog inte vara n�gra problem med att dra ihop en lite Sweta pre party...kan till och med g�ra s� att jag drar med mina skivspelare ner till H-stad s� vi kan v�nda lite plattor innan vi drar till festen

Posted by Cham on Oct-09-2006 11:04:

Lazlo det skulle som jag brukar uttrycka mig vara :
KING!

Posted by Laszlo on Oct-09-2006 11:38:

Ska dra i lite tr�dar och se vad vi kan fixa

Posted by mr_fisken on Oct-09-2006 14:52:

Snart dags och bilen �r fortfarande inte full. Om n�gon eller n�gra �r intresserade av att �ka fr�n Stockholm till Halmstad och sen hem p� eftermiddagen (typ sova vandrarhem)s� har vi justnu tv� platser �ver.

Martin

Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »