TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- My Space
Pages (2): « 1 [2]
www.myspace.com/eliga_nipal
dark apostle was al ingenomen de smeerlap! 
| quote: |
| Originally posted by MikeVee Het is een nummer: http://www.onlylyrics.com/song.php?id=28573 |
Dacht wel dat het zoiets was, maar k'ben niet zo into "Vlaamse/Nederlandse" pop
| Originally posted by Synthesia Oh ok ok Dacht wel dat het zoiets was, maar k'ben niet zo into "Vlaamse/Nederlandse" pop |
| Originally posted by kokkenmaster 'Pop' kan je Hormonia nu niet echt noemen. Het is eerder een parodisch meidengroepje |
| Originally posted by lievez zevergroepje noemkik da |
| Originally posted by lievez kvraag mij af hoe die hype rond myspace begonne is aangezien die layout er toch redelijk noobish uitziet :x |
LookNMeet was zalig goed, totdat ze geld begonnen vragen en er bijna een puur datingsite van begonnen te maken.
Mijn LnM jaren waren ruig 
toen kwam er net aslpage.be en daar kon je gratis zoveel fotos hosten en berichten sturen als je wil
vooral de "wie stalkt mij" functies waren wel lachen 
mijne is deze:
http://www.myspace.com/winfriedc
ik kom er wel nie veel, had er al 3 maand nimmer op gekeke tot ik deze thread zag 
| Originally posted by Loraine Het kan erger: Hyves |
is er nou weer mis met Hyves?
Ik vind het wel handig, eigenlijk
| Originally posted by Transara GVD, ik kan het af en toe niet meer volgen, hoor! is er nou weer mis met Hyves? Ik vind het wel handig, eigenlijk maar voor de ge�nteresseerden onder ons: www.sarah24.hyves.nl |
Heb je wel ff toegvoegd btw
heb aanpassingen gedaan 
juist mijn video lukt niet :/
| Originally posted by lievez kvraag mij af hoe die hype rond myspace begonne is aangezien die layout er toch redelijk noobish uitziet :x |

ge kunt daar idd schone layouts mee maken.. heel die page is te edit-en als ge wilt.. de mijne was zo een voorgemaakte
exact 30 seconden aan bezig geweest en resultaat vind ik heel lekker in feite 
| Originally posted by lievez hmm kherpak mij, ge kunt daar toch redelijk deftige layouts me maken. zoals mijne bv ![]() *stoef stoef* |
staat toch overal .com ni ? 
edit: ow profile
noob 
mijne was ook voorgemaakt, gevonde via Booka Shade profiel ma dan klein beetje aangepast 
| Originally posted by domineesje juist mijn video lukt niet :/ |