TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- My Space
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Dark Apostle on Aug-15-2006 15:10:

www.myspace.com/eliga_nipal

dark apostle was al ingenomen de smeerlap!


Posted by Synthesia on Aug-15-2006 15:20:

quote:
Originally posted by MikeVee
Het is een nummer:

http://www.onlylyrics.com/song.php?id=28573


Oh ok ok Dacht wel dat het zoiets was, maar k'ben niet zo into "Vlaamse/Nederlandse" pop


Posted by kokkenmaster on Aug-15-2006 15:22:

quote:
Originally posted by Synthesia
Oh ok ok Dacht wel dat het zoiets was, maar k'ben niet zo into "Vlaamse/Nederlandse" pop

'Pop' kan je Hormonia nu niet echt noemen. Het is eerder een parodisch meidengroepje


Posted by lievez on Aug-15-2006 15:31:

quote:
Originally posted by kokkenmaster
'Pop' kan je Hormonia nu niet echt noemen. Het is eerder een parodisch meidengroepje



zevergroepje noemkik da


Posted by kokkenmaster on Aug-15-2006 15:41:

quote:
Originally posted by lievez
zevergroepje noemkik da

Goh. Ik kan de actrices eruit in verschillende programma best wel smaken (y)


Posted by Antony on Aug-15-2006 16:05:

quote:
Originally posted by lievez
kvraag mij af hoe die hype rond myspace begonne is aangezien die layout er toch redelijk noobish uitziet :x


inderdaad... onoverzichtelijk enzo. kunde nog beter van die voorgeprepareerde sites gebruiken als looknmeet of aslpage en wa hedde nog allemaal. kunde ook u vriendjes op tellen


Posted by Dark Apostle on Aug-15-2006 16:06:

LookNMeet was zalig goed, totdat ze geld begonnen vragen en er bijna een puur datingsite van begonnen te maken.


Mijn LnM jaren waren ruig


Posted by Antony on Aug-15-2006 16:12:

toen kwam er net aslpage.be en daar kon je gratis zoveel fotos hosten en berichten sturen als je wil vooral de "wie stalkt mij" functies waren wel lachen


Posted by DJ Sid on Aug-16-2006 09:41:

mijne is deze:

http://www.myspace.com/winfriedc

ik kom er wel nie veel, had er al 3 maand nimmer op gekeke tot ik deze thread zag


Posted by Transara on Aug-16-2006 10:10:

quote:
Originally posted by Loraine
Het kan erger: Hyves


GVD, ik kan het af en toe niet meer volgen, hoor! is er nou weer mis met Hyves? Ik vind het wel handig, eigenlijk

maar voor de ge�nteresseerden onder ons: www.sarah24.hyves.nl


Posted by Loraine on Aug-16-2006 10:38:

quote:
Originally posted by Transara
GVD, ik kan het af en toe niet meer volgen, hoor! is er nou weer mis met Hyves? Ik vind het wel handig, eigenlijk

maar voor de ge�nteresseerden onder ons: www.sarah24.hyves.nl


Hyves is saai en heeeeeeel Ollands Heb je wel ff toegvoegd btw


Posted by domineesje on Aug-17-2006 11:10:

heb aanpassingen gedaan

juist mijn video lukt niet :/


Posted by lievez on Aug-17-2006 12:39:

quote:
Originally posted by lievez
kvraag mij af hoe die hype rond myspace begonne is aangezien die layout er toch redelijk noobish uitziet :x


hmm kherpak mij, ge kunt daar toch redelijk deftige layouts me maken. zoals mijne bv

*stoef stoef*


Posted by Config on Aug-17-2006 12:40:

ge kunt daar idd schone layouts mee maken.. heel die page is te edit-en als ge wilt.. de mijne was zo een voorgemaakte exact 30 seconden aan bezig geweest en resultaat vind ik heel lekker in feite


Posted by domineesje on Aug-17-2006 12:47:

quote:
Originally posted by lievez
hmm kherpak mij, ge kunt daar toch redelijk deftige layouts me maken. zoals mijne bv

*stoef stoef*


http://www.myspace.be/lievez moet .com worden he


Posted by lievez on Aug-17-2006 13:03:

staat toch overal .com ni ?
edit: ow profile noob

mijne was ook voorgemaakt, gevonde via Booka Shade profiel ma dan klein beetje aangepast


Posted by domineesje on Aug-17-2006 13:56:

quote:
Originally posted by domineesje


juist mijn video lukt niet :/


en is gelukt


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.