TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Bace in your f#ce: wie komt?
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Posted by eXos on Mar-14-2002 10:28:

quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Dana techno???, ... maar hoe weet jij dat Dana techno gaat draaien dan???

Lator

Wij weten alles

Er is een promotie filmpie op www.superfeesten.tv , moet je die maar eens ff downen.

Posted by Miss Proximus on Mar-14-2002 11:15:

Duurt t tot 4 uur??????????? tjongjongejonge

EN DAN!!!! Tot 7 uur op Station Zwolle zitten??

In dat geval ben ik er iig niet. We zijn niet allemaal gezegend met een auto en rijbewijs

Posted by eXos on Mar-14-2002 11:31:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Duurt t tot 4 uur??????????? tjongjongejonge

EN DAN!!!! Tot 7 uur op Station Zwolle zitten??

In dat geval ben ik er iig niet. We zijn niet allemaal gezegend met een auto en rijbewijs

Ik hou je wel bezig tot die tijd.

Posted by magrec on Mar-14-2002 12:55:

Yups tot 4:00 lang leve de gemeente zwolle

Posted by New Wave on Mar-14-2002 16:53:

gheghe der moeten der meer wachte, we vermaken ons wel

Posted by Opti on Mar-14-2002 17:33:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie

en volgens mij had ene eye-riz BELOOFT te komen, nadat ene bellie Nexus 2 edities geleden bezocht heeft...

BeLLie is toch nooit naar Nexus geweest... volgens mij hoor...

Posted by Blik on Mar-14-2002 17:51:

dit is trouwens een meeting thread

*sticky*

Posted by Dr. Kuipers on Mar-14-2002 18:57:

Ik ga dus waarschijnlijk ook, met Kolkie.
Zit alleen niet zo in de techno sferen, dus wie kan ff een goed techno nummer geven.
En verneuk dit topic nou niet door hele waslijsten met techno nummers te posten, met een stuk of 5 ben ik wel tevreden. (heb ook maar 56k6 he )
Als ik die nummers heb gehoord kan ik ff een betere keuze maken of dit iets voor mij is

Posted by Bellie on Mar-14-2002 19:01:

Download deze maar

dj shufflemaster - geylang
joel mull - apsaras
chris liebing - Stigmata 6 A1
Gaiden - Point Blank (Speedy J. Remix)

----------
Ennuh over dat gelul met die vroege eindtijd.
Denk dat het gewoon verstandig is, als iedereen die gebruik wil maken van een extra vervoersdienst ff een mailtje stuurd naar

[email protected]

Vanaf daar fixxen ze het vast wel.

GREETZ!!

Posted by Opti on Mar-14-2002 19:05:

Umek - Lanicore
Umek - Gatex
Marco Bailey - Ipanema
ben Sims - Manipulated (adam Beyer Remix)
Mauro Picotto - Awesome!!!
Mauro Picotto - Hong Kong

Met dank aan Jukx, die heb me die nrs ooit gegeven (op die Picotto na dan)

Posted by T.H.C. on Mar-14-2002 19:09:

hier een lijstje, denk persoonlijk wel dat er harder gedraait gaat worden als de meeste van deze nummers, magoed
in random order:
Speedy J - Krekc
Speedy J - Electric Deluxe
Jeff Mills - The Bells
Marco Bailey - Konverter

maar eigenlijk zou ik deze ff downen...
DJ_Bellie_-_Live_At_IDT_Radio_(Shockers)-Radio_02-01-2002-MiM
die is zeker de moeite waard

Posted by magrec on Mar-14-2002 19:46:

Wordt gewoon een gezellig feessie en als ik sneaky-D mag geloven dan zal het er erg hard aan toe gaan (vooral het laatste uurtje dat hij gaat draaien)

Posted by -TAIS- on Mar-15-2002 08:19:

quote:
En verneuk dit topic nou niet door hele waslijsten met techno nummers te posten, met een stuk of 5 ben ik wel tevreden. (heb ook maar 56k6 he )

Static Drum - External (Claude Young Remix)
Of iets van Speedy J/Chris Liebing... da's altijd goed...

Posted by Miss Proximus on Mar-15-2002 09:57:

quote:
Originally posted by Blik
dit is trouwens een meeting thread

*sticky*

Moeilijk h�?

Maarre..Optimus...was BeLLiE toen niet naar NeXuS toen er verder niemand was (of alleen Jeroen en Tim)

Nou ja....als iemand een pak kaarten o.i.d. meeneemt dan wil ik er nog wl over nadenken

Posted by kolkiewolkie on Mar-15-2002 10:21:

quote:
Originally posted by Bellie

Ennuh over dat gelul met die vroege eindtijd.
Denk dat het gewoon verstandig is, als iedereen die gebruik wil maken van een extra vervoersdienst ff een mailtje stuurd naar

[email protected]

Vanaf daar fixxen ze het vast wel.

GREETZ!!

RRaaRR

kweenie wat je hier mee bedoeld maar ik denk niet dat de ns midden in de nacht een trein laat lopen ofzo

en na het station toe is maar een kort stukkie.. 10 minuten sjokken en je bent er...en als er vervoer naar andere plaatsen toe is is het nog meestal onbruikbaar omdat je daar ook nog weer moet komen....

anywayz, kan niet wachten tot 29 maart...geen feesten voor de tijd (is er wel 1, maar wil weer niemand naartoe, en dat terwijl tom harding maar 20 minuutjes van mijn huis draait... het leven is hard )

quote:
Maarre..Optimus...was BeLLiE toen niet naar NeXuS toen er verder niemand was (of alleen Jeroen en Tim)

Nou ja....als iemand een pak kaarten o.i.d. meeneemt dan wil ik er nog wl over nadenken

thanx voor het onderbouwen van mijn eerdere reply

en ik zou wel een pakkie kaarten mee willen brengen, maar ik moet dr. kuipers nog naar huis racen, en moet dus midden in de nacht best een kolere eind omrijden

Posted by Blik on Mar-15-2002 12:47:

quote:
Originally posted by Miss Proximus

Moeilijk h�?

gebeurt wel vaker de laatste tijd, dat ik iets verander en dat die dan niet reageert, dit is dus weer zo'n voorbeeld. laat ik het nog maar een keer proberen...

Posted by magrec on Mar-15-2002 14:15:

Owja de gemeente zwolle is ook niet zo blij met joints.
Dus die wordt ingenomen door de portiers dus ff die fakkels/zakjes etc goed verstoppen en dan eenmaal binnen is het niet zo'n probleem (tja zo is het nu eenmaal)

Posted by magrec on Mar-15-2002 18:11:

euh de meeting tijd is vrij laat ik maaak er maar 00:30 van dan zullen de meesten nog redelijk nuchter zijn

Posted by New Wave on Mar-17-2002 14:44:

Bellie is nog never op Nexus geweest.
Jeroen 3 keer, ik 2 keer.

Bellie was toen op teqnation dach ik......

Ejh, komop, ik wil wel een dikke smoken daar.......ana moelijk doen heb ik geen zin an

latah

Posted by T.H.C. on Mar-17-2002 16:18:

Smoking ..umm..something

quote:
Originally posted by New Wave

Ejh, komop, ik wil wel een dikke smoken daar.......ana moelijk doen heb ik geen zin an

hehe, ik neem ook wel mee, wat kan er gebeuren? het kan alleen maar afgepakt worden.
Maare zoals het er nu naar uitziet, gaan wij met de trein...worden zware uurtjes s'morgens zonder wiet.

Posted by magrec on Mar-18-2002 09:19:

gewoon mee nemen ff goed verstoppen en je kunt die fakkel gewoon roken.

Posted by eXos on Mar-18-2002 15:41:

HET IS GEEN FEEST VAN EEN PAAR DUIZEND MAN!!!!!!!!!!!!!

LOL, die tent is niet echt groot hoor en blowen binnen mag denk ik niet dus. EN wel grappig dat iedereen komt, maar ben bang dat er straks wat mensen voor een dichte deur staan. Ik schat dat er maar zo'n 500 man in kan dus.

Posted by kolkiewolkie on Mar-18-2002 15:50:

.... ik had dat al gezien op de site.. aangeraden word vroeg binnen te zijn want zo rond 23.00 is de hele zooi vol....

MAAR..

-OMG-

toen keek ik dus op de site van kai tracid en zag dat die 29 maart in INDEX duitsland optreden.....(zie hiervoor ook andere thread, over kleine feestjes)... en dat is ook maar 60 kilometer van mijn huis af....(petrus, vanaf jou is het maar 25 kilometer ofzo...)

nou kon ik alleen die f*cking site niet vinden van index (hinthint)

maar tis wel een

DILEMMA

ai ai ai....keuze's....

Posted by Dr. Kuipers on Mar-18-2002 16:05:

Hey KW, dat wordt dus INDEX

wil wel eens naar een techno feest, maar hardstyle is toch meer mijn smaak, en dan mijn held Kai Tracid in INDEX
Ben er ooit 1 keer geweest, echt een vette tent

Maar hebben we het op MSN nog wel over KW

site INDEX: http://www.i-n-d-e-x.de/

wat zeggen we dan KW

En de flyer:

Posted by kolkiewolkie on Mar-18-2002 16:23:

quote:
Hey KW, dat wordt dus INDEX
wat zeggen we dan KW

AI CARAMBA!!!

OK, sorry @ bellie, jongen, ik wens je al het suc6 van de wereld toe, maar wij gaan 180 graden de andere kant op. geniet ervan, ook mensen die er komen, genieten, komt helemaal goed.... maar het is bij mij nou eenmaal niet what comes first: daar gaan we heen maar: only the best and f*ck the rest

L8er

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »