TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Bace in your f#ce: wie komt?
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
| quote: |
| Originally posted by Dr. Kuipers Dana techno???, ... maar hoe weet jij dat Dana techno gaat draaien dan??? Lator |
Duurt t tot 4 uur???????????
tjongjongejonge
EN DAN!!!! Tot 7 uur op Station Zwolle zitten??
In dat geval ben ik er iig niet. We zijn niet allemaal gezegend met een auto en rijbewijs 
| Originally posted by Miss Proximus Duurt t tot 4 uur??????????? tjongjongejongeEN DAN!!!! Tot 7 uur op Station Zwolle zitten?? In dat geval ben ik er iig niet. We zijn niet allemaal gezegend met een auto en rijbewijs |
Yups tot 4:00 lang leve de gemeente zwolle
gheghe der moeten der meer wachte, we vermaken ons wel 
| Originally posted by kolkiewolkie en volgens mij had ene eye-riz BELOOFT te komen, nadat ene bellie Nexus 2 edities geleden bezocht heeft... |
dit is trouwens een meeting thread 
*sticky*
Ik ga dus waarschijnlijk ook, met Kolkie.
Zit alleen niet zo in de techno sferen, dus wie kan ff een goed techno nummer geven.
En verneuk dit topic nou niet door hele waslijsten met techno nummers te posten, met een stuk of 5 ben ik wel tevreden. (heb ook maar 56k6 he
)
Als ik die nummers heb gehoord kan ik ff een betere keuze maken of dit iets voor mij is
Download deze maar 
dj shufflemaster - geylang
joel mull - apsaras
chris liebing - Stigmata 6 A1
Gaiden - Point Blank (Speedy J. Remix)
----------
Ennuh over dat gelul met die vroege eindtijd.
Denk dat het gewoon verstandig is, als iedereen die gebruik wil maken van een extra vervoersdienst ff een mailtje stuurd naar
[email protected]
Vanaf daar fixxen ze het vast wel.
GREETZ!!
Umek - Lanicore
Umek - Gatex
Marco Bailey - Ipanema
ben Sims - Manipulated (adam Beyer Remix)
Mauro Picotto - Awesome!!!
Mauro Picotto - Hong Kong
Met dank aan Jukx, die heb me die nrs ooit gegeven
(op die Picotto na dan)
hier een lijstje, denk persoonlijk wel dat er harder gedraait gaat worden als de meeste van deze nummers, magoed
in random order:
Speedy J - Krekc
Speedy J - Electric Deluxe
Jeff Mills - The Bells
Marco Bailey - Konverter
maar eigenlijk zou ik deze ff downen...
DJ_Bellie_-_Live_At_IDT_Radio_(Shockers)-Radio_02-01-2002-MiM
die is zeker de moeite waard
Wordt gewoon een gezellig feessie en als ik sneaky-D mag geloven dan zal het er erg hard aan toe gaan (vooral het laatste uurtje dat hij gaat draaien)
| Originally posted by Dr. Kuipers En verneuk dit topic nou niet door hele waslijsten met techno nummers te posten, met een stuk of 5 ben ik wel tevreden. (heb ook maar 56k6 he ) |

| Originally posted by Blik dit is trouwens een meeting thread ![]() *sticky* |
| Originally posted by Bellie Ennuh over dat gelul met die vroege eindtijd. Denk dat het gewoon verstandig is, als iedereen die gebruik wil maken van een extra vervoersdienst ff een mailtje stuurd naar [email protected] Vanaf daar fixxen ze het vast wel. GREETZ!! |
)| quote: |
| Maarre..Optimus...was BeLLiE toen niet naar NeXuS toen er verder niemand was (of alleen Jeroen en Tim) Nou ja....als iemand een pak kaarten o.i.d. meeneemt dan wil ik er nog wl over nadenken |
| Originally posted by Miss Proximus Moeilijk h�? |
Owja de gemeente zwolle is ook niet zo blij met joints.
Dus die wordt ingenomen door de portiers dus ff die fakkels/zakjes etc goed verstoppen en dan eenmaal binnen is het niet zo'n probleem (tja zo is het nu eenmaal)
euh de meeting tijd is vrij laat ik maaak er maar 00:30 van dan zullen de meesten nog redelijk nuchter zijn 
Bellie is nog never op Nexus geweest.
Jeroen 3 keer, ik 2 keer.
Bellie was toen op teqnation dach ik......
Ejh, komop, ik wil wel een dikke smoken daar.......ana moelijk doen heb ik geen zin an 
latah
| Originally posted by New Wave Ejh, komop, ik wil wel een dikke smoken daar.......ana moelijk doen heb ik geen zin an ![]() |
gewoon mee nemen ff goed verstoppen en je kunt die fakkel gewoon roken.
HET IS GEEN FEEST VAN EEN PAAR DUIZEND MAN!!!!!!!!!!!!!
LOL, die tent is niet echt groot hoor en blowen binnen mag denk ik niet dus. EN wel grappig dat iedereen komt, maar ben bang dat er straks wat mensen voor een dichte deur staan. Ik schat dat er maar zo'n 500 man in kan dus.
.... ik had dat al gezien op de site.. aangeraden word vroeg binnen te zijn want zo rond 23.00 is de hele zooi vol....
MAAR..
-OMG-
toen keek ik dus op de site van kai tracid en zag dat die 29 maart in INDEX duitsland optreden.....(zie hiervoor ook andere thread, over kleine feestjes)... en dat is ook maar 60 kilometer van mijn huis af....(petrus, vanaf jou is het maar 25 kilometer ofzo...)
nou kon ik alleen die f*cking site niet vinden van index (hinthint)
maar tis wel een
DILEMMA
ai ai ai....keuze's....
Hey KW, dat wordt dus INDEX

wil wel eens naar een techno feest, maar hardstyle is toch meer mijn smaak, en dan mijn held Kai Tracid in INDEX 
Ben er ooit 1 keer geweest, echt een vette tent
Maar hebben we het op MSN nog wel over KW
site INDEX: http://www.i-n-d-e-x.de/
wat zeggen we dan KW 
En de flyer:

| Originally posted by Dr. Kuipers Hey KW, dat wordt dus INDEX ![]() wat zeggen we dan KW ![]() |