TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Vuelta a España 2006
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »
| quote: |
| Originally posted by MikeVee Zoek het tourtopic, dat zal nog niet zo ver steken |
ik ook ni
herexamens + kga me een ban aanvragen van 3 weken, dat de mensen hier effe kunnen afkoelen en hopelijk ni meer zo gaan reageren als ik trugkom 
Of ge hebt wat karakter en ge komt 3 weken niet op TA. 
Liefst nog wat langer ook.
| quote: |
| Originally posted by Real Of ge hebt wat karakter en ge komt 3 weken niet op TA. ![]() Liefst nog wat langer ook. |
, langer wellicht niet.. als ik terugkom en reacties zijn direct weer zelfde dan weet ik dat et probleem niet bij mezelf gaat liggen ze.. iemand die zich wat durft verweren daar kunnen bepaalde mensen dan blijkbaar niet tegen, maar tis niet aan mij om me dat aan te trekken
en die comments over dat vele posten ja.., kversta dat wel, maar ze moeten niet zeiken over men postcount.. Jasper toonde zijn stats hier en had een postcount van 10 per dag gemiddeld , en daar heeft wellicht nooit iemand iets over gezegd
Jasper is de meest zinnige mens die hier op het forum zit. Die postcount van hem is trouwens niet alleen op het BeTa-forum...
| quote: |
| Originally posted by Real Jasper is de meest zinnige mens die hier op het forum zit. Die postcount van hem is trouwens niet alleen op het BeTa-forum... |
)
, men wereld gaat niet staan of vallen op Beta of een of ander forum.. maar et kan et er wel een beetje plezanter op worden. 
Real & config get a room!
tging hier over de vuelta dacht ik.
Anyway ik doe niet meer mee. Bij het tourspel was den helft van men ploeg dopinzondaar.
| quote: |
| Originally posted by ConFig welke grote kanonnen heeft Davitamon? ![]() |
| quote: |
| Originally posted by Antony Voor ritwinst wil Mc'ewen zich in het selecte clubje rijden van renners die op 1 jaar in de 3 grote rondes een rit konden winnen. Verder zie ik Davitamon niveel doen tegen de thuisrijders... |
Yep, van Leukemans verwacht ik nog wel wat. En verder moeten wij Belgen misschien wel rekenen op Devolder, die lijkt terug steeds beter in vorm te zijn. Vooral in de tijdritten zal hij wel hoog scoren, volgens mij. En Van Goolen en Rosseler zullen wel eens in een vlucht meetrekken, wie weet kan dat ook leiden tot succes. Voor het klassement hebben we jammer genoeg niemand, tenzij Devolder zich echt kan overstijgen en nog beter doet dan in Duitsland (maar hij n.b. in dienst moest rijden).
| quote: |
| Originally posted by Mr_Pedro Yep, van Leukemans verwacht ik nog wel wat. En verder moeten wij Belgen misschien wel rekenen op Devolder, die lijkt terug steeds beter in vorm te zijn. Vooral in de tijdritten zal hij wel hoog scoren, volgens mij. En Van Goolen en Rosseler zullen wel eens in een vlucht meetrekken, wie weet kan dat ook leiden tot succes. Voor het klassement hebben we jammer genoeg niemand, tenzij Devolder zich echt kan overstijgen en nog beter doet dan in Duitsland (maar hij n.b. in dienst moest rijden). |
Inderdaad, Discovery reed echt wel een kwakkel-Tour. Popovych, ondanks zijn ritzege, is voor mij toch één van de ontgoochelingen van het jaar. Was zogezegd de opvolger van Armstrong binnen die ploeg, maar op geen enkel moment heeft hij die schijn kunnen hooghouden, in geen enkele koers dit jaar. Yep, ze hebben wat goed te maken. Misschien is Danielson wel kopman, da's ook zo'n talent. Maar idd, laten wij maar hopen op Devolder.
Btw, ik denk niet dat Van den Broeck meedoet. Bij Discovery laten ze hem uit de selectie, net omdat hij volgend jaar naar Davitamon-Lotto trekt.
| quote: |
| Originally posted by Mr_Pedro Btw, ik denk niet dat Van den Broeck meedoet. Bij Discovery laten ze hem uit de selectie, net omdat hij volgend jaar naar Davitamon-Lotto trekt. |
Samen met Leif Hoste dus.. Tis leegloop bij Discovery precies..
| quote: |
| Originally posted by djcresto Anyway ik doe niet meer mee. Bij het tourspel was den helft van men ploeg dopinzondaar. |
So what, jullie zouden blij moeten zijn dat ze er tenminste bijna allemaal uitgehaald worden. De wielersport is één van de hardste ter wereld, met het meest controles. Tennis en voetbal om er maar 2 te noemen zijn een stuk minder zwaar, maar er wordt evengoed doping genomen. Fuentes zei zelf dat hij er ook behandelde, van topclubs btw. Maar waarom wordt dit stilgezwegen? Omdat er natuurlijk veel meer geld in die sporten zit. Vind het echt erg dat mensen met de vinger naar wielrennen wijzen, net op het moment dat men de grootste tricheurs eruit aan het kegelen is. Ergens begrijpelijk, maar topsport zit nu eenmaal zo in elkaar. Doping is altijd aanwezig.
| quote: |
| Originally posted by Mr_Pedro dat ze er tenminste bijna allemaal uitgehaald worden |
| quote: |
| Originally posted by Phortastic lol echt man, droom lekker verder gewoon. Zijde echt zo naief? Of doet ge alsof? Of denkt ge da om maar iets te noemen de wederopstanding van Mayo door vitamine C tabletjes komt ofwa? |
Ja dat hem COMPLEET door de mand valt in de Tour en amper een 3tal weken derna bekans iedereen der af rijdt in de classica San Sebastian (IN SPANJE) is heel normaal 
edit: en geloof me he man ik volg het wielrennen al redelijk intensief voor een 10tal jaar. Maar als je in die 10 jaar bijna iedereen die een knalprestatie neerzet vroeg of laat ziet gepakt worden op doping heb je je er buik wel van vol hoor.
Abdoesjaparov, Museeuw, Delgado, Pantani, Riis, Hamilton, Armstrong(?), Landis, Ulrich, Basso, ...
Dat waren allemaal wielrenners waar ik enorm veel respect voor had, tot je ogen opengaan een tijdje later 
Ik begrijp wel dat het inderdaad niet leuk is om dat allemaal zien te gebeuren. Maar ik zeg u, dat is zo bij de top van elke sport, jammer genoeg. Het is een ziekte die eruit moet, en ik geloof dat de zaak Fuentes ipv een deuk voor het wielrennen, eerder een zege voor het wielrennen is. Niemand blijft gespaard dit jaar. Dat is de voorbije jaren wel anders geweest.
Zeg nu zelf, buiten het geval Landis, heb ik een menselijke Tour gezien. Een Tour waarin niemand er bovenuitstak, waar iedereen aan elkaar gewaagd was, waarin iedereen wel eens een zwakke dag heeft gehad. Ik moet zeggen dat dit de eerste Tour in mijn leven is die zo was. Jammer van het geval Landis, echt onwaarschijnlijk, want zo 1 geval overschaduwt de prachtige Tour 2006.
Ik bedenk net iets. Het zit er dus dik in dat vanaf de Tour 96 elke winnaar hem op doping gewonnen heeft...
96: Riis (Mister 60...)
97: Ulrich (toen ook al?)
98: Pantani (zo goed als zeker dat hem gedopeerd was)
99-05: Armstrong (waar rook is?...)
06: Landis (bewezen)
dat zijn de laatste 11 tourwinnaars... Kvind dat echt om te janken tbh 
| quote: |
| Originally posted by Phortastic Ja dat hem COMPLEET door de mand valt in de Tour en amper een 3tal weken derna bekans iedereen der af rijdt in de classica San Sebastian (IN SPANJE) is heel normaal ![]() edit: en geloof me he man ik volg het wielrennen al redelijk intensief voor een 10tal jaar. Maar als je in die 10 jaar bijna iedereen die een knalprestatie neerzet vroeg of laat ziet gepakt worden op doping heb je je er buik wel van vol hoor. Abdoesjaparov, Museeuw, Delgado, Pantani, Riis, Hamilton, Armstrong(?), Landis, Ulrich, Basso, ... Dat waren allemaal wielrenners waar ik enorm veel respect voor had, tot je ogen opengaan een tijdje later |
Ja maar Merckx hebben ze nooit kunnen bewijzen. Dat lijstje is buiten Armstrong wel allemaal renners die gepakt zijn. En Armstrong is dan ook een speciaal geval want die is dan derna gepakt. Wat natuurlijk niet telt maar wat wel genoeg zegt...
edit: ben vdb nog vergeten 
| quote: |
| Originally posted by Mr_Pedro De wielersport is één van de hardste ter wereld, met het meest controles. Tennis en voetbal om er maar 2 te noemen zijn een stuk minder zwaar, maar er wordt evengoed doping genomen. |
Ok, maar op zich verandert het niets aan de zaak. Waarom laten ze daar het wel op een beloopje?
@ Phortastic: wat vond je van de Tour dit jaar? Buiten Landis?
Bwah, buiten Landis had de Tour niet veel om het lijf hoor imo. Veel saaie ritten volgens het zelfde stramien. Ofwel massasprint, ofwel groep in de bergen die vooruit mogen rijden en derachter de favorieten die samen rijden tot paar km van de finish en dan gene erbij die echt indruk kan maken. Qua spektakel vond ik het zeker niet al te vet. Maar er was wel geen duidelijke uitschieter bij, wat wel toe te schrijven kan zijn aan het Spaans schandaal.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.