TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Vuelta a España 2006
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »


Posted by BZRK on Aug-18-2006 00:36:

quote:
Originally posted by MikeVee
Zoek het tourtopic, dat zal nog niet zo ver steken


Kick mij al maar uit de ploeg MikeVee, Vuelta volg ik nie


Posted by Config on Aug-18-2006 00:39:

ik ook ni herexamens + kga me een ban aanvragen van 3 weken, dat de mensen hier effe kunnen afkoelen en hopelijk ni meer zo gaan reageren als ik trugkom


Posted by Real on Aug-18-2006 00:41:

Of ge hebt wat karakter en ge komt 3 weken niet op TA.
Liefst nog wat langer ook.


Posted by Config on Aug-18-2006 00:46:

quote:
Originally posted by Real
Of ge hebt wat karakter en ge komt 3 weken niet op TA.
Liefst nog wat langer ook.


dat kan ook , langer wellicht niet.. als ik terugkom en reacties zijn direct weer zelfde dan weet ik dat et probleem niet bij mezelf gaat liggen ze.. iemand die zich wat durft verweren daar kunnen bepaalde mensen dan blijkbaar niet tegen, maar tis niet aan mij om me dat aan te trekken en die comments over dat vele posten ja.., kversta dat wel, maar ze moeten niet zeiken over men postcount.. Jasper toonde zijn stats hier en had een postcount van 10 per dag gemiddeld , en daar heeft wellicht nooit iemand iets over gezegd


Posted by Real on Aug-18-2006 00:49:

Jasper is de meest zinnige mens die hier op het forum zit. Die postcount van hem is trouwens niet alleen op het BeTa-forum...


Posted by Config on Aug-18-2006 00:58:

quote:
Originally posted by Real
Jasper is de meest zinnige mens die hier op het forum zit. Die postcount van hem is trouwens niet alleen op het BeTa-forum...


moeten zinnige en minder zinnige mensen zitten hé.. Probeer ook altijd op topic te antwoorden ze als ik denk dak er iets over kan meezeggen, der zijn ook topics waar ik gewoon uitblijf (ook al kunnen sommigen dat moeilijk geloven en gaan ze dat nu rap controleren )

tjah, dan maak ik een klote intro hé, is pech voor mij dan, maar die storm zal ooit wel gaan liggen, en alst niet zo is dan ist mijn probleem niet , men wereld gaat niet staan of vallen op Beta of een of ander forum.. maar et kan et er wel een beetje plezanter op worden.
Kwam hier gewoon om wat Belgische trancefans te ontmoeten, er zijn er al zo weinig tegenwoordig.. en blijkbaar klikt het dan met sommige niet, maar das int echt leven ook zo. daar leer ik wel mee leven. Zal me voornamelijk bezighouden met de mensen die mij wel mogen dan
tzal na een tijdje wel verbeteren imo.. en alst niet verbetert dan zal et niet aan mij liggen..


Posted by djcresto on Aug-18-2006 07:08:

Real & config get a room!

tging hier over de vuelta dacht ik.



Anyway ik doe niet meer mee. Bij het tourspel was den helft van men ploeg dopinzondaar.


Posted by Antony on Aug-18-2006 11:38:

quote:
Originally posted by ConFig
welke grote kanonnen heeft Davitamon?


Voor ritwinst wil Mc'ewen zich in het selecte clubje rijden van renners die op 1 jaar in de 3 grote rondes een rit konden winnen. Verder zie ik Davitamon niveel doen tegen de thuisrijders...


Posted by Config on Aug-18-2006 11:58:

quote:
Originally posted by Antony
Voor ritwinst wil Mc'ewen zich in het selecte clubje rijden van renners die op 1 jaar in de 3 grote rondes een rit konden winnen. Verder zie ik Davitamon niveel doen tegen de thuisrijders...


jep.. da bedoel ik dus.. en of Mc'ewen zal starten vraag ik me ook al echt af..
een coureur gelijk Aerts, die is te oud gewoon imo, zijn beste jaren zijn voorbij oor, in de ronde van frankrijk moest ie er ook af in die vlucht.. :/.. jammer.. twordt tijd dat de nieuwe generatie echt naar voor komt.. Renners gelijk Leukemans enzo mogen ook keer tonen dat ze echt DE stap kunnen maken.. en hopelijk gebeurt et volgende week é


Posted by Mr_Pedro on Aug-18-2006 12:33:

Yep, van Leukemans verwacht ik nog wel wat. En verder moeten wij Belgen misschien wel rekenen op Devolder, die lijkt terug steeds beter in vorm te zijn. Vooral in de tijdritten zal hij wel hoog scoren, volgens mij. En Van Goolen en Rosseler zullen wel eens in een vlucht meetrekken, wie weet kan dat ook leiden tot succes. Voor het klassement hebben we jammer genoeg niemand, tenzij Devolder zich echt kan overstijgen en nog beter doet dan in Duitsland (maar hij n.b. in dienst moest rijden).


Posted by Config on Aug-18-2006 12:41:

quote:
Originally posted by Mr_Pedro
Yep, van Leukemans verwacht ik nog wel wat. En verder moeten wij Belgen misschien wel rekenen op Devolder, die lijkt terug steeds beter in vorm te zijn. Vooral in de tijdritten zal hij wel hoog scoren, volgens mij. En Van Goolen en Rosseler zullen wel eens in een vlucht meetrekken, wie weet kan dat ook leiden tot succes. Voor het klassement hebben we jammer genoeg niemand, tenzij Devolder zich echt kan overstijgen en nog beter doet dan in Duitsland (maar hij n.b. in dienst moest rijden).


jep .. maar Volderke rijdt ni bij Davitamon é.. Kdenk ook wel dat ie er terug zal staan.. kweet nie of Van den Broeck meedoet maar die gast heeft ook veel potentieel EN ie kan best wel klimmen, zelfde voor Volderke, maar die zal zich eerder mogen bewijzen.. gezien de slechte prestaties van Discovery in de Tour ist achteraf spijtig dat Volder nie mee mocht, misschien had die wel een van de betere geweest dan. Discovery zal zich alleszins mogen bewijzen. Hincapie met zijn Tourambities, ie mocht ze vanaf de eerste klim opbergen. Zelfde voor Popovich, maar van hem had ik et wel verwacht.


Posted by Mr_Pedro on Aug-18-2006 12:46:

Inderdaad, Discovery reed echt wel een kwakkel-Tour. Popovych, ondanks zijn ritzege, is voor mij toch één van de ontgoochelingen van het jaar. Was zogezegd de opvolger van Armstrong binnen die ploeg, maar op geen enkel moment heeft hij die schijn kunnen hooghouden, in geen enkele koers dit jaar. Yep, ze hebben wat goed te maken. Misschien is Danielson wel kopman, da's ook zo'n talent. Maar idd, laten wij maar hopen op Devolder.

Btw, ik denk niet dat Van den Broeck meedoet. Bij Discovery laten ze hem uit de selectie, net omdat hij volgend jaar naar Davitamon-Lotto trekt.


Posted by Config on Aug-18-2006 12:52:

quote:
Originally posted by Mr_Pedro

Btw, ik denk niet dat Van den Broeck meedoet. Bij Discovery laten ze hem uit de selectie, net omdat hij volgend jaar naar Davitamon-Lotto trekt.


weet ook weer wat bij Samen met Leif Hoste dus.. Tis leegloop bij Discovery precies..


Posted by Phortastic on Aug-18-2006 12:52:

quote:
Originally posted by djcresto
Anyway ik doe niet meer mee. Bij het tourspel was den helft van men ploeg dopinzondaar.


+1


Posted by Mr_Pedro on Aug-18-2006 12:58:

So what, jullie zouden blij moeten zijn dat ze er tenminste bijna allemaal uitgehaald worden. De wielersport is één van de hardste ter wereld, met het meest controles. Tennis en voetbal om er maar 2 te noemen zijn een stuk minder zwaar, maar er wordt evengoed doping genomen. Fuentes zei zelf dat hij er ook behandelde, van topclubs btw. Maar waarom wordt dit stilgezwegen? Omdat er natuurlijk veel meer geld in die sporten zit. Vind het echt erg dat mensen met de vinger naar wielrennen wijzen, net op het moment dat men de grootste tricheurs eruit aan het kegelen is. Ergens begrijpelijk, maar topsport zit nu eenmaal zo in elkaar. Doping is altijd aanwezig.


Posted by Phortastic on Aug-18-2006 13:02:

quote:
Originally posted by Mr_Pedro
dat ze er tenminste bijna allemaal uitgehaald worden


lol echt man, droom lekker verder gewoon. Zijde echt zo naief? Of doet ge alsof? Of denkt ge da om maar iets te noemen de wederopstanding van Mayo door vitamine C tabletjes komt ofwa?


Posted by Mr_Pedro on Aug-18-2006 13:06:

quote:
Originally posted by Phortastic
lol echt man, droom lekker verder gewoon. Zijde echt zo naief? Of doet ge alsof? Of denkt ge da om maar iets te noemen de wederopstanding van Mayo door vitamine C tabletjes komt ofwa?

Natuurlijk weet ik ook wel dat ze er nooit allemaal uitgehaald worden, maar de anti-dopingcommissies binnen de wielersport hebben tenminste het lef om door te zetten. Respect. En de wederopstanding van Mayo? Vertel me eens waarom hij dan wel goed rijdt in de Dauphiné, en slecht in de Tour? Doping is geen verklaring hier hé. Want het zijn exact dezelfde dopingcontroles hoor, het was alle 2 in Frankrijk en door dezelfde organisatie gedaan.


Posted by Phortastic on Aug-18-2006 13:07:

Ja dat hem COMPLEET door de mand valt in de Tour en amper een 3tal weken derna bekans iedereen der af rijdt in de classica San Sebastian (IN SPANJE) is heel normaal


edit: en geloof me he man ik volg het wielrennen al redelijk intensief voor een 10tal jaar. Maar als je in die 10 jaar bijna iedereen die een knalprestatie neerzet vroeg of laat ziet gepakt worden op doping heb je je er buik wel van vol hoor.

Abdoesjaparov, Museeuw, Delgado, Pantani, Riis, Hamilton, Armstrong(?), Landis, Ulrich, Basso, ...

Dat waren allemaal wielrenners waar ik enorm veel respect voor had, tot je ogen opengaan een tijdje later


Posted by Mr_Pedro on Aug-18-2006 13:19:

Ik begrijp wel dat het inderdaad niet leuk is om dat allemaal zien te gebeuren. Maar ik zeg u, dat is zo bij de top van elke sport, jammer genoeg. Het is een ziekte die eruit moet, en ik geloof dat de zaak Fuentes ipv een deuk voor het wielrennen, eerder een zege voor het wielrennen is. Niemand blijft gespaard dit jaar. Dat is de voorbije jaren wel anders geweest.

Zeg nu zelf, buiten het geval Landis, heb ik een menselijke Tour gezien. Een Tour waarin niemand er bovenuitstak, waar iedereen aan elkaar gewaagd was, waarin iedereen wel eens een zwakke dag heeft gehad. Ik moet zeggen dat dit de eerste Tour in mijn leven is die zo was. Jammer van het geval Landis, echt onwaarschijnlijk, want zo 1 geval overschaduwt de prachtige Tour 2006.


Posted by Phortastic on Aug-18-2006 13:25:

Ik bedenk net iets. Het zit er dus dik in dat vanaf de Tour 96 elke winnaar hem op doping gewonnen heeft...

96: Riis (Mister 60...)
97: Ulrich (toen ook al?)
98: Pantani (zo goed als zeker dat hem gedopeerd was)
99-05: Armstrong (waar rook is?...)
06: Landis (bewezen)

dat zijn de laatste 11 tourwinnaars... Kvind dat echt om te janken tbh


Posted by djcresto on Aug-18-2006 13:27:

quote:
Originally posted by Phortastic
Ja dat hem COMPLEET door de mand valt in de Tour en amper een 3tal weken derna bekans iedereen der af rijdt in de classica San Sebastian (IN SPANJE) is heel normaal


edit: en geloof me he man ik volg het wielrennen al redelijk intensief voor een 10tal jaar. Maar als je in die 10 jaar bijna iedereen die een knalprestatie neerzet vroeg of laat ziet gepakt worden op doping heb je je er buik wel van vol hoor.

Abdoesjaparov, Museeuw, Delgado, Pantani, Riis, Hamilton, Armstrong(?), Landis, Ulrich, Basso, ...

Dat waren allemaal wielrenners waar ik enorm veel respect voor had, tot je ogen opengaan een tijdje later


Merckx was ook al niet onbesproken


Posted by Phortastic on Aug-18-2006 13:28:

Ja maar Merckx hebben ze nooit kunnen bewijzen. Dat lijstje is buiten Armstrong wel allemaal renners die gepakt zijn. En Armstrong is dan ook een speciaal geval want die is dan derna gepakt. Wat natuurlijk niet telt maar wat wel genoeg zegt...

edit: ben vdb nog vergeten


Posted by djcresto on Aug-18-2006 13:29:

quote:
Originally posted by Mr_Pedro
De wielersport is één van de hardste ter wereld, met het meest controles. Tennis en voetbal om er maar 2 te noemen zijn een stuk minder zwaar, maar er wordt evengoed doping genomen.


Je moet geen appelen met peren vergelijken he. Wielrennen is een duursport, voetbal en tennis niet. Hiervoor heb je een volledig andere aanpak nodig, heb je andere spieren nodig... Hoeveel voetballers zijn er niet die na hun carriere met moeite kunnen stappen.


Posted by Mr_Pedro on Aug-18-2006 13:46:

Ok, maar op zich verandert het niets aan de zaak. Waarom laten ze daar het wel op een beloopje?

@ Phortastic: wat vond je van de Tour dit jaar? Buiten Landis?


Posted by Phortastic on Aug-18-2006 13:49:

Bwah, buiten Landis had de Tour niet veel om het lijf hoor imo. Veel saaie ritten volgens het zelfde stramien. Ofwel massasprint, ofwel groep in de bergen die vooruit mogen rijden en derachter de favorieten die samen rijden tot paar km van de finish en dan gene erbij die echt indruk kan maken. Qua spektakel vond ik het zeker niet al te vet. Maar er was wel geen duidelijke uitschieter bij, wat wel toe te schrijven kan zijn aan het Spaans schandaal.


Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.