TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Wie is jouw favoriete BE/NLTA DJ?
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by Xilver Zou fijn zijn. Per kaart da ik uitdeel heb ik 'n extra puntje |
DJ Zevan
Blue Sky
Pumaz
Freezel als hij in een proggy mood is
Xilver
Jasper
Ei
Desperatozz
En Zehra?
mijn favoriete beta dj is Luc.
Zijn weergaloze klasse wordt weerspiegeld in zijn feilloze, niet van PC te onderscheiden mixen die ALTIJD in key worden gemaakt ook. Dit in combinatie met een uitmuntende platenkeuze, nl. de perfecte balans tussen het rustigere en uplifting werk: van de betere groove tot elektrotrance!
Luc verdient daarom 100% mijn stem, en mag zich tot de allergrootsten rekenen!
^True 
Vega / Pumaz / DJ Zevan
Freezel's tracklists zien er de laatste tijd ook wel leuk uit, Real's sets zijn niet echt mijn ding maar mixtechnisch kan die er wel wat van, voor het overige zitten er hier nog wel enkele die talentvol zijn 
| Originally posted by Bl@ckOut is ook wel vrij belachelijk |
freezel on top for me. Ideale mix van prog en trance en mixtechnisch altijd zeer goed. Zijn elevations show is zeker een aanrader. Voor de rest kunnen Ei, Frednova, Xilver, vega, real me wel bekoren. Enja Jonas Steur zit hier ook, dus die ook natuurlijk 
| Originally posted by Xilver Ik heb de regels ni bedacht. Stom idee om meer volk te lokken. |
Me 32man, waart ge toch bij de dj's met het meeste volk denkek
En Devilex waar zatte eh jongen?
) Ik ben je grootste fan nu
| Originally posted by Dj LPG Ge kon toch ni klagen eh van volk Me 32man, waart ge toch bij de dj's met het meeste volk denkek En Devilex waar zatte eh jongen?Anywayz sinds factory big word up voor TCX (Xilver dus ) Ik ben je grootste fan nu |
| Originally posted by djcresto freezel on top for me. |
| Originally posted by Xilver Woohoo, big merci voor u en uw vriendinnen die daar de kaarten zijn gaan uitdelen |
Maaike vroeg trouwens of ge nu door waart, dus als ge iets meer weet geef een seintje eh
sid voor die ene zalige set
real
ei
luc
loraine voor de verzoekplaatjes
en jonas ook zeker 
Ik kan natuurlijk alleen maar oordelen over degenen van wie ik reeds een setje gehoord heb:
The freezz: zijn setje van de beta mix contest was veruit het beste voor mij. Zeker qua trackkeuze.
Push2005: Vooral omwille van zijn trackkeuze, volledig mijn smaak, zolang hij niet de prog tour opgaat want tegenwoordig weet ik 't toch ni zenne 
Estuera: Spreekt voor zich.
DJ Elof: Spreekt ook wel voor zich, op voorwaarde dat hij niet teveel elektro in zijn sets steekt 
| Originally posted by Bl@ckOut volledig mijn smaak, zolang hij niet de prog tour opgaat want tegenwoordig weet ik 't toch ni zenne ![]() |

| Originally posted by Bl@ckOut zolang hij niet de prog tour opgaat op voorwaarde dat hij niet teveel elektro in zijn sets steekt |

| Originally posted by Phortastic Veelzijdige muzieksmaak precies ![]() |
| Originally posted by Dj LPG En Devilex waar zatte eh jongen? |
| Originally posted by Bl@ckOut haha Valt eigenlijk nog wel mee, sommige prog is niet slecht maar meestal kan het mij weinig boeien. Ik luister wel degelijk nog naar andere dingen (tegenwoordig groove en zo maar dat mag ik niet meer zeggen), maar meestal toch wel trance |

| Originally posted by Phortastic kvond wel grappig om lezen, geen prog! geen electro! |
lol
Glannie plugt ze echt OVERAL he 
| Originally posted by The_G0dfather sid voor die ene zalige set real ei luc loraine voor de verzoekplaatjes en jonas ook zeker |
| Originally posted by eieregooie lol Glannie plugt ze echt OVERAL he |
Rub