TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- DJMag Top 100 - 2006 - VOTE LORD OF BASS!
Pages (3): « 1 [2] 3 »
1. Lord of Bass
2. Terry Lee Brown Jr.
3. 16 Bit Lolitas
4. G-Pal
5. Tonka 
gav me upp f�r bass pojken
1. lord of bass
2. Danny Howells
3. Chus & Ceballos
4. Erick Morillo
5. Steve Porter
Allright.
Nu har jag r�stat p� Lord of Bass med fyra olika e-mail adresser, och p� samtliga placeringar �r han etta.
| quote: |
| Originally posted by zoric Allright. Nu har jag r�stat p� Lord of Bass med fyra olika e-mail adresser, och p� samtliga placeringar �r han etta. |
| Originally posted by fe_maLe 2. Danny Howells 3. Chus & Ceballos 4. Erick Morillo 5. Steve Porter |
Lite kuriosa:
Lord Of Bass har gjort ett skivsl�pp p� Total Wipes.
| Originally posted by NooN Lite kuriosa: Lord Of Bass har gjort ett skivsl�pp p� Total Wipes. |
han verkar ju dyka upp p� labels �ver allt nu
har man missuppfatta hans storslagna musik kanske iaf??
| Originally posted by NooN Lite kuriosa: Lord Of Bass har gjort ett skivsl�pp p� Total Wipes. |
hahaha va sk�n, LORD OF BASS #1
s� blire'
Resultatet av omr�stningen �r h�r!
http://www.funkymusic.se/2006/10/25...dj-results-2007
Topp 10:
01. (01) PAUL VAN DYK
02. (03) ARMIN VAN BUUREN
03. (02) TIESTO
04. (14) CHRISTOPHER LAWRENCE
05. (24) DJ DAN
06. (05) FERRY CORSTEN
07. (04) SASHA
08. (06) JOHN DIGWEED
09. (19) ABOVE & BEYOND
10. (08) DEEP DISH
ingen svenne p� top100, fan va surt.. 
beyer och �zzie hade ju utan problem platsat bland top 50
� andra sidan - DJ Sammy p� plats 61 s�ger ju det mesta om listan... 
| Originally posted by Laszlo ingen svenne p� top100, fan va surt.. ![]() beyer och �zzie hade ju utan problem platsat bland top 50 � andra sidan - DJ Sammy p� plats 61 s�ger ju det mesta om listan... |

| Originally posted by SteveTranz4ever Resultatet av omr�stningen �r h�r! http://www.funkymusic.se/2006/10/25...dj-results-2007 Topp 10: 01. (01) PAUL VAN DYK 02. (03) ARMIN VAN BUUREN 03. (02) TIESTO 04. (14) CHRISTOPHER LAWRENCE 05. (24) DJ DAN 06. (05) FERRY CORSTEN 07. (04) SASHA 08. (06) JOHN DIGWEED 09. (19) ABOVE & BEYOND 10. (08) DEEP DISH |
| Originally posted by fede jod�, n�gra iaf. ![]() steve angello och axwell.. har inte sett ifall det finns n�gon mer svensk. |
| Originally posted by Jeremy H Detta �r bara ett rykte som alla andra �r.. Tror personligen inte att det st�mmer alls, bland annat med tanke p� att DJ Dan ligger 5a och som Fleming inte ens �r med p� top100. Att Armin eller PvD vinner �r nog ganska troligt eftersom b�da spelar p� festen ikv�ll d�r det officiella resultatet avsl�jas. |
Jag har h�rt detta f�rut...
Aja, Nice att CL �r s� h�gt upp 
| Originally posted by RebeL9 det �r inget rykte. Resultatet har presenterats h�r: http://www.djmag.com/top100results_2006 Det �r verkligen precis s� illa som det ser ut. Helt ofattbart att ATB, DJ Sammy och Above & Beyond rankas h�gre �n J00F tex. |
hmm, �terigen bevisar listan att folket r�star p� popul�raste och inte p� de mest skillade... Jag hoppades verkligen att den d�r listan var fejk!
| Originally posted by Christian �. hmm, �terigen bevisar listan att folket r�star p� popul�raste och inte p� de mest skillade... Jag hoppades verkligen att den d�r listan var fejk! |
| Originally posted by zoric Aja, Nice att CL �r s� h�gt upp |
Inte f�r att jag bryr mig om listan, men jag blev sm�tt besviken av att inte hitta min "favorit" hardstyle/hardcore n�gonting... d�r... Lord of Bass!!! 
| Originally posted by Christian �. hmm, �terigen bevisar listan att folket r�star p� popul�raste och inte p� de mest skillade |
Jag tycker det mest komiska av allt med den d�r listan �r att BT �r p� �r p� �r lyckas bli inpetad d�r