TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Intuition Invites - Club Poema, Utrecht (07-10-2006]
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Posted by Progrez on Oct-04-2006 16:20:

Ik ga in de eerste plaats voor The Thrillseekers. Had ik al duidelijk gemaakt. (zie p.1)

Posted by Xilver on Oct-04-2006 16:22:

quote:
Originally posted by Progrez
Ik ga in de eerste plaats voor The Thrillseekers. Had ik al duidelijk gemaakt. (zie p.1)

en die draaien gene happy sunny stuff?

Posted by Push2005 on Oct-04-2006 16:24:

quote:
Originally posted by Xilver

Die is solo, trancekennerke van nul

Posted by Xilver on Oct-04-2006 16:25:

quote:
Originally posted by Push2005
Die is solo, trancekennerke van nul

Ik ken dieje midget wel

Was lachen toen in de Asta, die kwam amper boven de decks

Maar altijd wel sfeer natuurlijk. Ik hou wel van de happy, sunny stuff

Posted by Progrez on Oct-04-2006 16:32:

quote:

Nu dan wel? Als ge de sound van Steve Helstrip gaat vergelijken met ne Kimito Lopez of Jonas Steur, pas ik liever voor de discussie.

Steve is trance geschiedenis. Voor die mens alleen al wil ik graag een keer naar Utrecht afzakken. Wat de rest speelt maakt me dan niet zoveel uit. Al zal Jon O'Bir en wie weet Thomas Bronzwaer ook wel de moeite waard zijn

Posted by rob_intuition on Oct-04-2006 16:49:

als we maar niet gaan stoer kijken langs de kant van de disco he, DANSEN zullen we

Posted by Progrez on Oct-04-2006 16:52:

quote:
Originally posted by rob_intuition
als we maar niet gaan stoer kijken langs de kant van de disco he, DANSEN zullen we

Wees gerust. Trouwens, die Steve Helstrip hebt ge ook alleen maar kunnen boeken danzij mijn drankverbruik op Intuition summer he.
Geef het maar toe. H�h�.

Posted by christina on Oct-04-2006 16:52:

quote:
Originally posted by Progrez
Wees gerust. Trouwens, die Steve Helstrip hebt ge ook alleen maar kunnen boeken danzij mijn drankverbruik op Intuition summer he.
Geef het maar toe. H�h�.

volgens mij hebben ze h��l het event daarop kunnen organiseren...

Posted by Xilver on Oct-04-2006 16:53:

Ik snap gewoon ni goe wat er mis is met de Intuition-sound. Ik vind het een van de betere labels van het moment, en het wordt toch totaal ni door onze strot geramd. Als er iets is dat door de strot wordt geramd, en wat ik ook kotsbeu ben, is het die generic 12-in-een-dozijn ASOT trance. Nu bon, over smaak valt niet te twisten, maar ik vind toch dat ne Jonas Steur genoeg variatie in z'n producties kan steken. Kan misschien wel begrijpen dat sommigen dit wat te 'sunny' vinden, maar ik kan me er wel in vinden.

Posted by rob_intuition on Oct-04-2006 16:55:

nja.. we doen gewoon ons ding, en hopen dt veel mensen dat leuk vinden, en volgens mij is dat wel zo .

Posted by Xilver on Oct-04-2006 16:57:

quote:
nja.. we doen gewoon ons ding, en hopen dt veel mensen dat leuk vinden, en volgens mij is dat wel zo .

Anders zouden jullie zo succesvol niet zijn natuurlijk. Langs de andere kant is ASOT ook succesvol

Maar nee, I like what you're doing.

Posted by TOR on Oct-04-2006 17:39:

Intuition legt de focus opnieuw op het melodieuze aspect van trance en dat vind ik een zeer positieve evolutie in vergelijking met het gros van de overige producers, die louter streven naar een zo helder mogelijke track en op die manier bij een holle, plastic sound terechtkomen met nutteloze filters en whatnot, een sound die ik graag als huis-tuin-en-keuken trance classificeer, m.a.w. run of the mill trance zonder ook maar 1 memorabel moment. Het spijt me dat ik dit moet zeggen Devilex, maar Sean Tyas & John O'Callaghan zijn het gezicht van die slappe, levensloze trance.

Posted by christina on Oct-04-2006 17:43:

ik verkies anders toch wel een "a life elsewhere" boven een "second turn"...

Posted by Push2005 on Oct-04-2006 17:55:

quote:
Originally posted by TOR
Intuition legt de focus opnieuw op het melodieuze aspect van trance en dat vind ik een zeer positieve evolutie in vergelijking met het gros van de overige producers, die louter streven naar een zo helder mogelijke track en op die manier bij een holle, plastic sound terechtkomen met nutteloze filters en whatnot, een sound die ik graag als huis-tuin-en-keuken trance classificeer, m.a.w. run of the mill trance zonder ook maar 1 memorabel moment. Het spijt me dat ik dit moet zeggen Devilex, maar Sean Tyas & John O'Callaghan zijn het gezicht van die slappe, levensloze trance.

Een grote +1 hiervoor; maar er bestaan uitzonderingen (Lift)

Posted by Xilver on Oct-04-2006 18:28:

quote:
Originally posted by TOR

Voila, da is 't inderdaad, maar dan beter uitgelegd

Posted by rob_intuition on Oct-04-2006 18:30:

quote:
Originally posted by christina
ik verkies anders toch wel een "a life elsewhere" boven een "second turn"...

second turn is vet , das een feit

Posted by Vishnu on Oct-04-2006 18:36:

quote:
Originally posted by TOR
Sean Tyas & John O'Callaghan zijn het gezicht van die slappe, levensloze trance.

Straffe taal
Op welke manier is hun muziek "levensloos"? Of, hoe verzoen je de term levensloosheid met de term energie die Devilex terecht hanteert?

Posted by christina on Oct-04-2006 18:44:

quote:
Originally posted by Vishnu
Op welke manier is hun muziek "levensloos"? Of, hoe verzoen je de term levensloosheid met de term energie die Devilex terecht hanteert?

da wil ik ook wel weten eigenlijk...

Posted by Push2005 on Oct-04-2006 19:18:

quote:
second turn is vet , das een feit

Lol, das helemaal geen feit... kvind die enorm zwak en inspiratieloos

Posted by christina on Oct-04-2006 19:27:

quote:
Originally posted by Push2005
Lol, das helemaal geen feit... kvind die enorm zwak en inspiratieloos

de intuition sound is er anders wel in te horen he

Posted by Devilex on Oct-04-2006 19:30:

Jah over smaken valt er niet te discussi�ren. Als ik hou van de strakke energieke sound van Sean Tyas en John O'Callaghan dan is dat mijn ding.

Ik ga geen mensen bekritiseren die naar Intuition stijl luisteren, en ga niet naar Intuition events om dan achteraf te zeggen dat ik het slecht vond en dat het mijn ding niet was.

Onverdraagzaamheid is tegenwoordig precies overal te vinden.

Posted by Push2005 on Oct-04-2006 19:32:

quote:
Originally posted by christina
de intuition sound is er anders wel in te horen he

"Intuition Sound"; dat bestaat helemaal niet... Precies of er sinds de oprichting van dat label een nieuwe sound is ontstaan. Seffens is Southern Sun ook al Intuition sound zeker. Ik vind dat allemaal zo overdreven, das net hun marketingstrategie. Niet elk zomers-klinkend deuntje is Intuition-style ofzo

Ze bieden leuke, af en toe kwalitatieve, maar vooral melodische trance en ze zijn sterk bezig, daar heb ik respect voor.

Posted by Xilver on Oct-04-2006 20:25:

Nja man, als 'k het zo lees heeft iedereen een uiteenlopende stijl. Ik krijg al schrik voor de beta party eigenlijk, kwil voor iedereen z'n smaak draaien, ma blijkbaar gaat dat moeilijk zijn

Posted by christina on Oct-04-2006 20:28:

quote:
Nja man, als 'k het zo lees heeft iedereen een uiteenlopende stijl. Ik krijg al schrik voor de beta party eigenlijk, kwil voor iedereen z'n smaak draaien, ma blijkbaar gaat dat moeilijk zijn

bwah nee das ni waar... hier doet iedereen moeilijk, ma als ge uiteindelijk ginder staat en er is genoeg sfeer, gaat een mens al veel verdraagzamer zijn

Posted by Xilver on Oct-04-2006 20:31:

Nja 't is waar, ik ben in 't echt helemaal niet zo'n eikel als ik me hier soms opstel

Ik verjaar die nacht, dus degenen die me komen feliciteren, krijgen een pint van mij

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »