TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Intuition Invites - Club Poema, Utrecht (07-10-2006]
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
Ik ga in de eerste plaats voor The Thrillseekers. Had ik al duidelijk gemaakt. (zie p.1)
| quote: |
| Originally posted by Progrez Ik ga in de eerste plaats voor The Thrillseekers. Had ik al duidelijk gemaakt. (zie p.1) |
| Originally posted by Xilver en die draaien gene happy sunny stuff? |
| Originally posted by Push2005 Die is solo, trancekennerke van nul |

| Originally posted by Xilver en die draaien gene happy sunny stuff? |
als we maar niet gaan stoer kijken langs de kant van de disco he, DANSEN zullen we 
| Originally posted by rob_intuition als we maar niet gaan stoer kijken langs de kant van de disco he, DANSEN zullen we |
| Originally posted by Progrez Wees gerust. Trouwens, die Steve Helstrip hebt ge ook alleen maar kunnen boeken danzij mijn drankverbruik op Intuition summer he. Geef het maar toe. H�h�. |
Ik snap gewoon ni goe wat er mis is met de Intuition-sound. Ik vind het een van de betere labels van het moment, en het wordt toch totaal ni door onze strot geramd. Als er iets is dat door de strot wordt geramd, en wat ik ook kotsbeu ben, is het die generic 12-in-een-dozijn ASOT trance. Nu bon, over smaak valt niet te twisten, maar ik vind toch dat ne Jonas Steur genoeg variatie in z'n producties kan steken. Kan misschien wel begrijpen dat sommigen dit wat te 'sunny' vinden, maar ik kan me er wel in vinden.
nja.. we doen gewoon ons ding, en hopen dt veel mensen dat leuk vinden, en volgens mij is dat wel zo
.
| Originally posted by rob_intuition nja.. we doen gewoon ons ding, en hopen dt veel mensen dat leuk vinden, en volgens mij is dat wel zo . |

Intuition legt de focus opnieuw op het melodieuze aspect van trance en dat vind ik een zeer positieve evolutie in vergelijking met het gros van de overige producers, die louter streven naar een zo helder mogelijke track en op die manier bij een holle, plastic sound terechtkomen met nutteloze filters en whatnot, een sound die ik graag als huis-tuin-en-keuken trance classificeer, m.a.w. run of the mill trance zonder ook maar 1 memorabel moment. Het spijt me dat ik dit moet zeggen Devilex, maar Sean Tyas & John O'Callaghan zijn het gezicht van die slappe, levensloze trance. 
ik verkies anders toch wel een "a life elsewhere" boven een "second turn"...
| Originally posted by TOR Intuition legt de focus opnieuw op het melodieuze aspect van trance en dat vind ik een zeer positieve evolutie in vergelijking met het gros van de overige producers, die louter streven naar een zo helder mogelijke track en op die manier bij een holle, plastic sound terechtkomen met nutteloze filters en whatnot, een sound die ik graag als huis-tuin-en-keuken trance classificeer, m.a.w. run of the mill trance zonder ook maar 1 memorabel moment. Het spijt me dat ik dit moet zeggen Devilex, maar Sean Tyas & John O'Callaghan zijn het gezicht van die slappe, levensloze trance. |
| Originally posted by TOR Intuition legt de focus opnieuw op het melodieuze aspect van trance en dat vind ik een zeer positieve evolutie in vergelijking met het gros van de overige producers, die louter streven naar een zo helder mogelijke track en op die manier bij een holle, plastic sound terechtkomen met nutteloze filters en whatnot, een sound die ik graag als huis-tuin-en-keuken trance classificeer, m.a.w. run of the mill trance zonder ook maar 1 memorabel moment. Het spijt me dat ik dit moet zeggen Devilex, maar Sean Tyas & John O'Callaghan zijn het gezicht van die slappe, levensloze trance. |
| Originally posted by christina ik verkies anders toch wel een "a life elsewhere" boven een "second turn"... |
, das een feit
| Originally posted by TOR Sean Tyas & John O'Callaghan zijn het gezicht van die slappe, levensloze trance. |
| Originally posted by Vishnu Op welke manier is hun muziek "levensloos"? Of, hoe verzoen je de term levensloosheid met de term energie die Devilex terecht hanteert? |
| Originally posted by rob_intuition second turn is vet , das een feit |
| Originally posted by Push2005 Lol, das helemaal geen feit... kvind die enorm zwak en inspiratieloos |
Jah over smaken valt er niet te discussi�ren. Als ik hou van de strakke energieke sound van Sean Tyas en John O'Callaghan dan is dat mijn ding.
Ik ga geen mensen bekritiseren die naar Intuition stijl luisteren, en ga niet naar Intuition events om dan achteraf te zeggen dat ik het slecht vond en dat het mijn ding niet was.
Onverdraagzaamheid is tegenwoordig precies overal te vinden.
| Originally posted by christina de intuition sound is er anders wel in te horen he |

Nja man, als 'k het zo lees heeft iedereen een uiteenlopende stijl. Ik krijg al schrik voor de beta party eigenlijk, kwil voor iedereen z'n smaak draaien, ma blijkbaar gaat dat moeilijk zijn 
| Originally posted by Xilver Nja man, als 'k het zo lees heeft iedereen een uiteenlopende stijl. Ik krijg al schrik voor de beta party eigenlijk, kwil voor iedereen z'n smaak draaien, ma blijkbaar gaat dat moeilijk zijn |
Nja 't is waar, ik ben in 't echt helemaal niet zo'n eikel als ik me hier soms opstel 
Ik verjaar die nacht, dus degenen die me komen feliciteren, krijgen een pint van mij