TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [07-10-2006] Intuition Invites - Club Poema, Utrecht
Pages (2): « 1 [2]
Ben morgen ook van de partij
(met 3 vriendinnen
)
Erg benieuwd naar de Thrillseekers
Ik moet zeggen dat ik erg veel zin heb in vanavond zeg. Dit kan weleens een heel leuk en gezellig feestje worden met alleen maar tranceliefhebbers.
Let op mijn woorden de man van avond wordt John O'Bir. Wat een held is dat zeg!
Wordt weer gezellig vananvond!
Ik hoop alleen wel dat er nog genoeg kaartjes zijn, want ik hem nog geen 
| quote: |
| Originally posted by @win Wordt weer gezellig vananvond! Ik hoop alleen wel dat er nog genoeg kaartjes zijn, want ik hem nog geen |
Ik kan niet anders zeggen dat dit een geweldig feest was. De muziek was super. GOede combinatie van nieuwe geweldige trance plaatjes met af en toe een goude oude klassieker tussendoor.
Verder was de sfeer echt fenomenaal. Iedereen ging uit zijn dak en heb alleen maar lachende en genietende mensen gezien die allemaal voor 1 ding kwamen: Genieten!
Nog meer rukkers hierheen geweest
?
| quote: |
| Originally posted by dj pdv Ik kan niet anders zeggen dat dit een geweldig feest was. De muziek was super. GOede combinatie van nieuwe geweldige trance plaatjes met af en toe een goude oude klassieker tussendoor. Verder was de sfeer echt fenomenaal. Iedereen ging uit zijn dak en heb alleen maar lachende en genietende mensen gezien die allemaal voor 1 ding kwamen: Genieten! |
Twas zkr kick!
Alleen maar spingende en dansende mensen gezien!
Mooi momentje bij Thrillseekers; bij het horen van de eerste hoge tonen van het nummer "Sean Tyas - Lift" hoorde je vrijwel de hele menigte whoooohh
.
Als trance liefhebber mocht je dit feesje eigenliek niet missen. Heb de hele avond alleen maar lkkre platen gehoord!
Greetz, Tomba
| quote: |
| Originally posted by Asperge Nog meer rukkers hierheen geweest ? |
de vorige keer op utrecht ik heb veel houden jon o'bir da was heel lekker zoals set.
voor deze keer ik wacht heel veel van john o'callaghan want discover is voor mij mijn tweede favoriete label in de trance game
op eerst ik mag zetten five am met mijn beste dj gareth emery.
ik hoop een keer hem gezien in asta want ik heb niet meer geld aan geven voor een reis naar groot britaniie jammer maar voor deze met john o'callaghan ik zal komen speciaal van brussel mischien alleen dus ik hoop een beetje gepraat met alle mijn kamaraden nederlanders
tot volgende en doeei
where is this poema?
never saw it when i was in utrecht 
if i found it i would've never gone to monza 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.