TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [07-10-2006] Intuition Invites - Club Poema, Utrecht
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Tomba on Oct-06-2006 20:56:

Ben morgen ook van de partij (met 3 vriendinnen )

Erg benieuwd naar de Thrillseekers


Posted by dj pdv on Oct-07-2006 07:48:

Ik moet zeggen dat ik erg veel zin heb in vanavond zeg. Dit kan weleens een heel leuk en gezellig feestje worden met alleen maar tranceliefhebbers.
Let op mijn woorden de man van avond wordt John O'Bir. Wat een held is dat zeg!


Posted by @win on Oct-07-2006 14:48:

Wordt weer gezellig vananvond! Ik hoop alleen wel dat er nog genoeg kaartjes zijn, want ik hem nog geen


Posted by HardKiller on Oct-07-2006 15:03:

quote:
Originally posted by @win
Wordt weer gezellig vananvond! Ik hoop alleen wel dat er nog genoeg kaartjes zijn, want ik hem nog geen


Als je voor 12 uur komt kan je wel zeker zijn van een kaartje geloof ik


Posted by dj pdv on Oct-08-2006 15:47:

Ik kan niet anders zeggen dat dit een geweldig feest was. De muziek was super. GOede combinatie van nieuwe geweldige trance plaatjes met af en toe een goude oude klassieker tussendoor.
Verder was de sfeer echt fenomenaal. Iedereen ging uit zijn dak en heb alleen maar lachende en genietende mensen gezien die allemaal voor 1 ding kwamen: Genieten!


Posted by Asperge on Oct-09-2006 00:16:

Nog meer rukkers hierheen geweest ?


Posted by SonnyM on Oct-09-2006 17:56:

quote:
Originally posted by dj pdv
Ik kan niet anders zeggen dat dit een geweldig feest was. De muziek was super. GOede combinatie van nieuwe geweldige trance plaatjes met af en toe een goude oude klassieker tussendoor.
Verder was de sfeer echt fenomenaal. Iedereen ging uit zijn dak en heb alleen maar lachende en genietende mensen gezien die allemaal voor 1 ding kwamen: Genieten!


Zo is dat, hier sluit ik me helemaal bij aan.


Posted by Tomba on Oct-12-2006 17:51:

Twas zkr kick!

Alleen maar spingende en dansende mensen gezien!

Mooi momentje bij Thrillseekers; bij het horen van de eerste hoge tonen van het nummer "Sean Tyas - Lift" hoorde je vrijwel de hele menigte whoooohh .

Als trance liefhebber mocht je dit feesje eigenliek niet missen. Heb de hele avond alleen maar lkkre platen gehoord!

Greetz, Tomba


Posted by Loraine on Oct-14-2006 09:10:

quote:
Originally posted by Asperge
Nog meer rukkers hierheen geweest ?


Zal hier ook ff de linkjes posten dan:

PICAS
VIDEOOTJE


Posted by five am addict on Nov-04-2006 18:20:

de vorige keer op utrecht ik heb veel houden jon o'bir da was heel lekker zoals set.
voor deze keer ik wacht heel veel van john o'callaghan want discover is voor mij mijn tweede favoriete label in de trance game
op eerst ik mag zetten five am met mijn beste dj gareth emery.
ik hoop een keer hem gezien in asta want ik heb niet meer geld aan geven voor een reis naar groot britaniie jammer maar voor deze met john o'callaghan ik zal komen speciaal van brussel mischien alleen dus ik hoop een beetje gepraat met alle mijn kamaraden nederlanders tot volgende en doeei


Posted by chucho on Nov-21-2006 06:47:

where is this poema?

never saw it when i was in utrecht

if i found it i would've never gone to monza


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.