TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Aan De Oude Ta-gang!!!!
Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »

Posted by DjRV on Aug-25-2006 20:21:

Rizzie, van harte met je huwelijk en de komst van de kleine, helemaal top!!

Posted by Eye-Riz on Aug-26-2006 10:25:

Ik ga zo nog huilen hoor!

Maar eh, even van het onderwerp af: HOE GAAT HET MET JULLIE? Nog any shocking news??? Kom om met die roddels

Posted by Smirnoff on Aug-26-2006 10:37:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Feli Smirnoff met je zwangere vriendin

Alweer helemaal boven van de klap van het klapdeurtje?
Clown

Haha... bedankt !!

Ik ben er weer helemaal bovenop gekomen hoor

Wanneer is Addiction III ?

Whaha

Posted by magrec on Aug-26-2006 12:34:

Volgens mij gaat het met de meeste wel goed. Op 1 persoon na dan maar die komt er ook wel weer boven op.

Hoort iemand nog wel iets van bellie? Ik zie hem nooit meer op een flyer staan ofzo en ik zie hem ook nooit meer ergens posten.

Posted by DjRV on Aug-26-2006 12:39:

quote:
Originally posted by magrec
Volgens mij gaat het met de meeste wel goed. Op 1 persoon na dan maar die komt er ook wel weer boven op.

Hoort iemand nog wel iets van bellie? Ik zie hem nooit meer op een flyer staan ofzo en ik zie hem ook nooit meer ergens posten.

Ben onze techno neger laast nog is tegen gekomen op station sloterdijk, hij was een game aan het kopen voor zijn 360.
Hoe het op zijn draai gebied gaat weet ik eigenlijk niet ..

Posted by magrec on Aug-26-2006 12:47:

ik heb net ff op zijn site gekeken en zijn laatste dj optreden was in mei dit jaar. Loopt allemaal niet zo hard als dat het in 2004 met hem ging.

Posted by DjRV on Aug-26-2006 13:57:

quote:
ik heb net ff op zijn site gekeken en zijn laatste dj optreden was in mei dit jaar. Loopt allemaal niet zo hard als dat het in 2004 met hem ging.

Zo gaat dat, 2003 was persoonlijk een top jaar op dj gebied voor me en doe eigenlijk zo goed als niks meer Komt tijd, komt grolsch

Posted by franzelare on Aug-26-2006 15:02:

quote:
Originally posted by DjRV
Komt tijd, komt grolsch

wie hoor ik daar over biertjes drinken praten?

oh met mij gaat het goed, nog steeds druk aan het flocken en druk met mijn werk!
feest wat minder als vroeger, kies mijn feestjes iets zorgvuldiger, maar er is gewoon teveel te kiezen in de zomer!

ben ook nog veel bezig met foto's maken, ben laatst begonnen met trouwreportages, wel heel leuk om te doen!
en hoop weer meer tijd te krijgen om te reizen volgend jaar om dan foto's te maken want dan zie je toch de mooiste dingen!

verder niet veel nieuws, mijn huis woont nog op de zelfde plek en mijn bed slaapt daar ook nogsteeds, op het moment met alleen maar mij er in.

Posted by DjRV on Aug-26-2006 15:03:

quote:
Originally posted by franzelare
wie hoor ik daar over biertjes drinken praten?

Onze deur staat altijd open voor je

Posted by kolkiewolkie on Aug-26-2006 20:56:

Hoor ik daar 'n reunie ?

Persoonlijke update nu we toch bezig zijn: studievoortgang heeft afgelopen jaar een klein beetje averij opgelopen waardoor ik een jaar langer bezig ben dan strikt noodzakelijk en 8 maanden langer dan vooraf aangenomen. Staat nu in ieder geval wel op de rails en volgende week zaterdag pak ik m'n spulletjes in om naar Trier in Duitsland te verhuizen omdat ik in Luxemburg ga afstuderen (alleen daar zijn de kamers onbetaalbaar). Werd tijd ook dat ik 'ns weer in een wat bruisende omgeving terecht kom want die ingedutte bende hiero had ik na een jaar thuiszitten (qua slapen dan) ook wel weer bekeken (en dan druk ik me voorzichtig uit). Wat ik daarna ga doen? Geen idee. Nouja, nog geen concreet idee. Globaal zijn er 4 opties:
1) gaan reizen (invulling nog onbekend, maar we hadden het over globale mogelijkheden)
2) gaan werken in NL (qua vrienden en huidige omgeving de beste optie maar qua levenskwaliteit om vrienden en familie heen met afstand de beroerdste!)
3) gaan werken in het buitenland. Moet er wel een aantrekkelijk pakket liggen natuurlijk en een leuke omgeving.
4) ergens een jaar vrijwilligerswerk in verweggistan gaan doen. Lijkt me uiterst gaaf. Niet de meest voor de handliggende en reeele optie maar als het haalbaar is dan doen we dat zeker wel.
Het is niet zo dat het leven in NL zo slecht is - integendeel - maar het bored de shit uit mij zeker gezien 2 van de 3 hobby's: mountainbiken en autorijden (en dan heb ik het niet over duf achteraan sluiten in de file). Voor het eerste is het hier te vlak en voor het tweede te rechttoe rechtaan. En dat gereis naar feestjes heb ik ook wel zo'n beetje gehad.

Wat dat betreft is Trier met discotheken om de hoek, omringd door heuvels en lage bergen met bochtige wegen en paden er overheen voor mij een niet onaardige woonomgeving .

Posted by SnuggLe on Aug-27-2006 17:29:

quote:

Nog steeds zo kut met Tim? Hmm....had hem eigenlijk effe moeten bellen. Kan nog steeds natuurlijk.

Hoe is het verder met Tin?
En, hoe is het verder met Bastiaan? Die nog wel eens gesproken, maar verder ook niet heel veel ofzo.

Personal update: net een huisje gekocht in Rijswijk samen met Anke. Volgend jaar maart-april dus een eigen place. Eindelijk. Zit in Oud-Rijswijk, echt een leuk buurtje. Verder gewoon druk met werk enzo Over 3 weken even op vakantie naar Afrika.

Posted by Opti on Aug-27-2006 20:20:

Waar in Oud-Rijswijk? Vlabij Herenstraat of richting Lindelaan?

Tim gaat nog steeds kut ja, heb vandaag toevallig weer een sms gekregen van hem

Ben net afgestudeerd, ga in februari weer studeren, schakelprogramma COmmunicatiewetenschap UvA. Ben nog op zoek naar een tweede bijbaan, omw at geld te verdienen om mijn studie te betalen. Oh ja, ben ook verhuisd, vlakbij HS nu en werk

Posted by SnuggLe on Aug-28-2006 04:43:

Feli chinees! Nog meer studeren? Toemaar!
Kan je niet ipv een 2e bijbaan gewoon een echte baan zoeken & studeren in deeltijd?

Waar woon je vlakbij HS?

Lindelaan zelf. Maar Herenstraat en Lindelaan liggen zo dicht bij elkaar

Posted by magrec on Aug-28-2006 15:15:

quote:
Originally posted by Opti
Waar in Oud-Rijswijk? Vlabij Herenstraat of richting Lindelaan?

Tim gaat nog steeds kut ja, heb vandaag toevallig weer een sms gekregen van hem

Ben net afgestudeerd, ga in februari weer studeren, schakelprogramma COmmunicatiewetenschap UvA. Ben nog op zoek naar een tweede bijbaan, omw at geld te verdienen om mijn studie te betalen. Oh ja, ben ook verhuisd, vlakbij HS nu en werk

nog verder studeren schakeljaar voor master dus. Maarre moet je je wiskunde daarvoor niet ophalen? Wilde eerst ook master communicatiewetenschappen gaan doen in enschede maar nadat ik zag wat je daarvoor een statistiek moest doen dacht ik...Ik ga eerst maar werk zoeken.

Met Tim gaat het idd nog niet zo goed maar het is alwel beter dan paar maand geleden.

Owja en bastiaan is nog aan het bijkomen van zijn vakantie....

7 dagen festival in hongarije en daarna direct door gegaan naar lowlands.

Posted by Jappio on Aug-29-2006 14:48:

Haha wat grappig om iedereen weer tegen te komen. Ben volgens mij niet de enige die hier amper nog post

Wat is er precies met Tim aan de hand? Klinkt allemaal niet echt goed?

Sja, ik ben bijna klaar met mn studie. Het enige dat nog afgemaakt moet worden is mijn scriptie en daarna maar eens gaan jobben. Heb zelfs al meer dan een jaar een vriendin, iets wat maar weinig mensen hier zich hadden kunnen voorstellen

Posted by SnuggLe on Aug-29-2006 16:02:

quote:
Originally posted by Jappio
Haha wat grappig om iedereen weer tegen te komen. Ben volgens mij niet de enige die hier amper nog post

Wat is er precies met Tim aan de hand? Klinkt allemaal niet echt goed?

Sja, ik ben bijna klaar met mn studie. Het enige dat nog afgemaakt moet worden is mijn scriptie en daarna maar eens gaan jobben. Heb zelfs al meer dan een jaar een vriendin, iets wat maar weinig mensen hier zich hadden kunnen voorstellen

Tim heeft iets op zijn hoofd gekregen tijdens het werk en sindsdien gaat het niet helemaal lekker...

JIJ een vaste vriendin? LOL!

Posted by Smirnoff on Aug-29-2006 18:49:

quote:
Originally posted by Jappio
blablabla.... Heb zelfs al meer dan een jaar een vriendin, iets wat maar weinig mensen hier zich hadden kunnen voorstellen

W00t !

Heb je haar versierd op de smirnoff mannier ?? (jij weet wel hoe)

Whaha

Posted by Chicane on Aug-29-2006 21:52:

Is je zusje inmiddels al toe aan een goed huwelijk Jappio?

Posted by Opti on Aug-29-2006 22:26:

quote:
Feli chinees! Nog meer studeren? Toemaar!
Kan je niet ipv een 2e bijbaan gewoon een echte baan zoeken & studeren in deeltijd?

Waar woon je vlakbij HS?

Lindelaan zelf. Maar Herenstraat en Lindelaan liggen zo dicht bij elkaar

NOu ja, die tweede bijbaan is voor tot februari en ben eigenlijk op zoek naar een baan in de Communicatie... daarna ga ik door met ��n bijbaan en studeer ik weer dus. De opleiding wordt niet in deeltijd aangeboden, dus helaas niet echt een optie...

Woon nu tegenover het studentenhuis op de Rijswijkseweg, mijn slaapkamer kijkt uit over de Rijswijkseweg en dat studentenhuis dus... Het is zeg maar 5 minuutjes van de Herenstraat af

quote:
nog verder studeren schakeljaar voor master dus. Maarre moet je je wiskunde daarvoor niet ophalen? Wilde eerst ook master communicatiewetenschappen gaan doen in enschede maar nadat ik zag wat je daarvoor een statistiek moest doen dacht ik...Ik ga eerst maar werk zoeken.

Ehm nee? Valt wel mee uit wat ik begreep

Posted by AirPole on Aug-31-2006 17:29:

quote:
Over 3 weken even op vakantie naar Afrika.

Vet hoor. Ik hoop dat als je foto's gaat maken (en die kans is bij jou eigenlijk altijd wel heel groot) je ze ook hier laat zien!

Posted by SnuggLe on Aug-31-2006 18:48:

quote:
Originally posted by AirPole
Vet hoor. Ik hoop dat als je foto's gaat maken (en die kans is bij jou eigenlijk altijd wel heel groot) je ze ook hier laat zien!

Natuurlijk. Dat spreekt voor zich.

Posted by Little Theseus on Sep-01-2006 22:55:

w00t hoe koel is dat! Iris getrouwd EN zwanger! EN smirnoff is braaf geworden!

updatje:
Net pas een beetje bijgekomen van het draaien in Rotterdam op de intreeweek daar, 2 days in a row.
2 september draai ik in Leiden, in de In Casa op een drum&bass feest met best wel Neerland's beste DnB dj's die er bestaan; Black Sun Empire, Shapeshifter en Optech.

Maaarrr 9 september wordt het echt vet! Dan sta ik op 1 van de trucks met 1,6 gigawatt op sweetvibes Zoetermeer (de tegenhanger van de FFWD).
En als klap op de vuurpijl mag ik daar ook nog op het afsluitende feest draaien met Francesco Pico en Ernezto! Dit jaar is het aan een bosrand, ben heel benieuwd hoe cool dat wordt.
Binnenkort zal ik ook te vinden zijn in Amsterdam bij Over 't IJ, in Rotterdam, Utrecht, Alphen aan den Rijn en ik baal dus ontiegelijk dat ik mn OV volgende week moet inleveren.
Wel heerlijk dat ik op leuke undergroundfeestjes sta; met Jean draaien was voor mij ook leuk maar dit vind ik toch een stuk fijner. Eigenlijk wil ik niet zo veel meer draaien maar het LUKT gewoon niet.

Als er voor 2 september nog mensen uit de buurt van Leiden op de gastenlijst willen voor In Casa PM me gerust!

Oja, studeren, sja... ehm.... dat gaat niet zo goed nog steeds, ben nu dus al 7 jaar student, en kheb er het volste vertrouwen in dat ik dit jaar studiepunten haal!

Posted by Smirnoff on Sep-02-2006 12:45:

Ach... wat heet braaf h�

Maaruh... hoest met je zus theesaus ??

Posted by Little Theseus on Sep-02-2006 12:54:

sja dies een soort van ge-emigreerd naar Engeland, ze woont en werkt nu in Oxford, heeft een vriend daar en heeft het er erg naar dr zin. Vind het wel relaxed nu een mooie aanleiding te hebben vaak naar Engeland te reizen.

Posted by basvh on Sep-03-2006 16:59:

Leuk om te lezen waar iedereen nu mee bezig is. Gefeliciteerd Eye-Riz en Smirnoff. Wat er in die jaren allemaal niet kan veranderen.

Zal ff typen waar ik mee bezig ben:

Zit nu laatste jaar van de HBO studie Media en Entertainment management te Breda. Net de introductie als crew meegewerkt. Erg gezellig! Van de laatste 7 dagen 6 dronken geweest. Studentenleven is mooi!!!

Verder vorige week me tentfeest georganiseerd met wat vrienden. Zelf de deco gebouwd, 1 bekende dj geboekt: Ruthless. Ja kut muziek maar ze willen hier nu eenmaal hard. Verder moest ik nog VJ-en en ook nog draaien wat best dramatisch ging. Uiteindelijk dik 400 man in de tent. LED-tubes,lazers, movingheads en een geluidsinstallatie dat niet zou mistaan op een groot evenement. Veel werk maar uiteindelijk leuk om te doen staat ook goed op me CV.

Vanaf Januari moet ik stagelopen, hoop op een leuke media bedrijf of toch weer een muziekstage. Daarna hopelijk een Master in het buitenland. Alleen zijn er voor mijn oplieding weinig Masters!

Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »