TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [23-09-2006] Trance Classics Party - Asta, Den Haag
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Asperge Zet gewoon deze mp3 op en ik heb de avond van mijn leven: DJ Ti�sto - Live at Wintergalactic , The Docks (Toronto, Canada): April 4, 2000 01. DJ Ti�sto - Sparkles (Transa Remix) 02. Oliver Lieb - Subraumstimulation (Main Mix) 03. James Holden - Horizons (Original Mix) 04. Armin - Communication 2 05. Aurora - Hear You Calling (En-Motion Remix) 06. Chakra - Home (The Space Brothers Remix) 07. Airwave - Escape From Nowhere 08. Yahel & DJ Miss T - Going Up (Magikal Remake) 09. Paul van Dyk - Another Way 10. Sisko - Light Over Me (Gate Of Light Mix) 11. Mauro Picotto - Pulsar (Picotto�s Tea Mix) 12. Spoiled & Zigo - More & More (instrumental Mix) 13. Balearic Bill - Destination Sunshine (DJ Ti�sto�s Power Mix) 14. Pulser - Cloudwalking (Astral Mix) 15. Gouryella - Gouryella 16. Mario Lopez - The Sound Of Nature (Plug & Play Remix) 17. Mario Piu presents DJ Arabesque - Serendipity (Mas Mix) 18. Green Court - Follow Me (Cosmic Gate Remix) 19. Godazia - The First Wave 20. Major League - Wonder 21. The Digital Blonde - Electra 22. The Quest - C Sharp 23. Venga Boys - Kiss (Airscape Remix) 24. Gouryella - Walhalla 25. Transa - Supernova 26. Plastic Boy - Life Isn't Easy (DJ Looney Tune�s Orgasm Remix) 27. Allure - No More Tears 28. Deepsky - Stargazer (X-Cabs Remix) 29. The Morrighan - Remember (To The Millenium) (Lange Remix) 30. Chicane - Dont Give Up (Tomski vs. Disco Citizens vocal Mix) 31. Merlyn - Stupid 32. V-One - Dead Cities 33. John �00� Fleming - Lost In Emotion (The Digital Blonde Remix) 34. Rank 1 - Airwave (Dutch Force Remix) |
Tsja altijd leuk dat er classics worden gedraaid maar juist dj's die langer in het vak zitten hebben vaak van die classics die juist niet iedereen draait. Ik ben benieuwd hoeveel tracks er van voor 1998 bijvoorbeeld worden gedraaid.
Oude tracks van labels als platipus,hooj en superfly etc
| Originally posted by Remy D Als je daar nou een mooie link bij plaatst dan heb ik ook een mooie avond |
| Originally posted by magrec Tsja altijd leuk dat er classics worden gedraaid maar juist dj's die langer in het vak zitten hebben vaak van die classics die juist niet iedereen draait. Ik ben benieuwd hoeveel tracks er van voor 1998 bijvoorbeeld worden gedraaid. Oude tracks van labels als platipus,hooj en superfly etc |
Bijna alles van hooj en platipus uit de tijd tussen 96 en 98 is goed. Wat meer acid invloed zaten er toen in trance.
ff wat ik nog zo weet.
Solar stone - The calling
Nalin & kane - Beachball (ook sharams mix)
LSG - Netherworld
POB - the awakening
LSG - Hidden sun of venus
Kaleidoscope - art of trance (oliver lieb remix)
En verder dingen die ik wel zou willen horen op een classics feest buiten alle stadiontrance anthems die ook vet zijn
classified project - resurrection
der dritte raum - hale bopp
achja en dit setje gaat er ook wel bij in
Ferry Corsten Live At Hyperstate 2000
00 (00:00) Intro
01 (02:17) James Holden - Horizons
02 (09:11) Sister Bliss - Sister Sister
03 (15:45) Sasha & Emerson - Scorchio
04 (19:39) Cass & Slide - Perception (Vocal Mix)
05 (28:26) MEO - Sleepless (John Johnson Rmx)
06 (35:45) Timo Maas - Ubik (The Dance)
07 (40:42) Stargate - Serenade
08 (47:01) Silverblue - Do You Know (Silverblue Remix)
09 (51:44) Plastic Angel - Pascale (Ferry Corsten remix)
10 (57:22) Agnelli & Nelson - Hudson Street
11 (65:12) Gouryella - Tenshi
12 (72:42) Tony Walker - Field Of Joy
13 (78:46) FerryID
14 (84:36) The Act - Something About You (DJ Garry Mix)
15 (89:20) Hennes and Cold - The Second Trip (DJ Scot Project Remix)
16 (97:54) Outro
yeah, die hyperstate-set heb ik - ondanks de beroerde geluidskwaliteit - nog best vaak opstaan. Vooral de laatste 20 minuten zijn echt
.
Maar doe mij die tiestolink 'ns
. Ik ben in 'n trensbui
.
Nooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!
I have been waiting for a trance night like this and im going to be in spain on that date!!
i may have to change my plans now!
Kaartjes binnen, ik heb er zin in
hello does anyone know if this is sold out???
i really want to go to this now i know signum is playing... i dont know anyone going..
is there a trance addict meet up?
Nederlands mag ook hoor, en volgens mij is het nog niet uitverkocht, staat niets op de asta site over iig!
weet iemand precies hoe het betaalsysteem werkt bij de Asta? Ik heb via paylogic de kaartjes betaald en heb ook een printje waarop staat dat de betaling succesvol is verlopen. Is dit printje nu voldoende om mee naar binnen te komen? Op de Asta site staat namelijk dat je de kaartjes kan uitprinten via paylogic, maar ik heb dus niet echt een kaartje, alleen maar een printje waarop staat dat ik betaald heb. Iemand anders hier ervaring mee? Alvast bedankt voor de reacties!
oh laat maar, kreeg net een mailtje van paylogic met daarbij de tickets. Erg handig systeem moet ik zeggen, je hoeft de deur niet uit en ook niet bang te zijn dat de kaartjes kwijt raken in de post.
Ja ik vind het ook een topsysteem! Ik heb er zin in, ik ga me kapot stuiteren, ohw ik hoop zo op Open your Eyes van Nalin & Kane, dan ga ik door het dak heen
mijn vrouw en ik hebben er ook onwijs veel zin in, denk ook dat we heel de avond aan het stuiteren zijn haha. Ik hoop ook op open your eyes, maar dan van Insigma, die vind ik toch net ietsje mooier. Allebei zou natuurlijk helemaal top zijn :-)
Transara en ik gaan weer ns een thuiswedstrijd spelen morgen 
Onwijs leuke avond gehad, ik was met een leuke groep mensen, sfeer was prima, druk genoeg in de zaal, muziek ook super maar TERING WAT STOND HET GELUID WEER HARD, ik heb nogsteeds last van mijn oren. Volgende keer gaan er zeker oordoppen mee naar de Asta
tracklists?
Wat mij zo even snel te binnen schiet:
Chicane - Saltwater
Schiller - Das Glockenspiel
Signum - Push through
Yahel - Voyage
Ti�sto - Urban train
Andain - Beautiful things
System F ft. Armin - Exhale
Delerium - Silence
Three Drives - Sunset on ibiza
Rapide Eye - Circa Forever (REmix)
Underworld - Born Slippy
Paul van Dyk - For an angel
Veracocha - Carte Blanche
Gouryella - Tenshi
Mario Piu - Serendipity!
Ballearic Bill - Destination sunshine (Tiesto Power Mix)
Katana - Fancy Fair
Dit allemaal in willekeurige volgorde, ben verder het grootste deel vergeten

Hier trouwens nog een filmpje:
http://video.google.nl/videoplay?docid=8038387185509339797
Gevonden op mdj forum
was een heerlijk feestje, heel veel mooie platen gehoord, echt zo tof om al die "oudjes" weer eens te horen! Maar zoals Asperge ook al zei, muziek stond veel te hard, geluid was daardoor niet mooi, zeker vooraan niet. Maar ondanks dat toch een superavond gehad. Grote held was voor mij Robert Nickson, hij draaide echt een heerlijk uur, met (wat mij betreft) alleen maar mooie platen. In aanvulling op het lijstje van Asperge, hier nog een paar platen die ik nog kan herinneren en wat mij betreft ook de hoogtepunten van de avond:
Push - The Legacy (2 maal)
Masters & Nickson-Out there(vocal version)!! Op aanvraag
Binary Finary
Insigma - Open Your Eyes
DJ Spoiled & Zigo - More & More
Dit soort feestjes mogen er van mij vaker komen!
Enkele plaatjes die Leon Bolier gedraaid heeft:
Der Dritte Raum - Hale Bopp
Dance 2 Trance - Power of American Natives
BBE - Seven Days & One Week
Coast 2 Coast - Home
Veracocha - Carte Blanche
Oliver Lieb - Subraumstimulation
Libra - Calling your Name (Pronti & Kalmani Remix)

Zow dat ik subraumstimulation ben vergeten, wat ben ik hard los gegaan op die plaat