TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Laat jezelf zien: part 2
Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »
Hi,
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! JA, ook maar ff een pic van moi. Dit was afgelopen weekend in de Matrixx. ![]() Nee, ik ben niet een vrouw! |
Nou hier ben ik dan!
Zoals gebruikelijk wist ik me weer geen mate te houden en was helemaal de weg kwijt! Maar dat is wel te zien op de foto!!!
Laters!!!

| Originally posted by DJ Bazz tering zie net dat iemand die foto van optimus hier in de mediatheek bekijkt (en dan niet ik) |

nou, waar blijven al die pics??????
| Originally posted by !_PeTrUs_! JA, ook maar ff een pic van moi. Dit was afgelopen weekend in de Matrixx. ![]() Nee, ik ben niet een vrouw! |

| Originally posted by DJ Bazz tering zie net dat iemand die foto van optimus hier in de mediatheek bekijkt (en dan niet ik) |

| nou, waar blijven al die pics?????? |
der zijn nu al weer fotos doe et nie doen 
hier zijn wat fotos van mij.. met koninginnedag en 1tje van vroeger

sja..

mn zusje en ik

dit was heel lang gelee
| Originally posted by Optimus wie was t eigenlijk die mij zat te bekijken? ![]() ![]() |
Is die blonde nog vrijgezel?

foto tijdens eten op koningendag 

This is me @ QONTACT 
Me shirtje is alleen een beetje vies

| Originally posted by !_PeTrUs_! This is me @ QONTACT ![]() Me shirtje is alleen een beetje vies |
[/offtopic]
| Originally posted by DJ Bazz oeps nog niet gepost misschien ff ander idee, ik heb in een 1 van deze forums (ik dacht chill out roomr) gezien dat flystyler een site had gemaakt voor alle foto's van de UKta's. op zich krijg ik komende weken nog wel wat tijd over, ik weet ook wel redelijk hoe het zit met scripting enz, dus als er veel animo is, wil ik best ff zo'n siteje in elkaar knutselen. dus laat het maar horen... |

| Originally posted by John is best kewl als je dat zou doen, maar is het niet beter om gewoon al deze pics naar flystyler te emailen? hebbie van alle TA's op 1 site... ![]() |
| Originally posted by DJ Bazz als iemand voor de graphics wil zorgen, dan doe ik de scripting wel dan. ben nog niet zo goed met photoshop en dat soort programma's |

| Originally posted by John willik best doen ![]() maar ik zit nu ff met exmanes |
*Deze is pas gemaakt met mijn digicam... op mijn studentenflatjuh..

*Deze is lang lang lang geleden gemaakt op een niet nader te noemen feessie 
Greetz,
SnuggLe
als er ooit nog een foto word gemaakt waar ik normaal opsta dan zal ik hem direct posten 
| Originally posted by total woot als er ooit nog een foto word gemaakt waar ik normaal opsta dan zal ik hem direct posten |
Originally posted by SnuggLe ![]() |

basvh (Bas), total w00t (Wouter), TimeportE (ik/Lucas)
IK

T.H.C. ______________________________________________________________________________________ !_PeTrUs_!
ikke en misja helsloot in de VIP-lounge van Cubic (voormalig Marcanti Plaza) presenting.... *trommelgeroffel* ITWT 7

alstie het niet doet klik dan hier:
http://www.chez.com/terpsichore/itwt7/image/07misja_ahp.jpg
mazzl
ahp