TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trance på MTV
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
hehe just vad jag gör 
4 Strings - Into the night
väntar fortfarande på minimalistix - Close cover (mix jag aldrig hört)
Får se.....fan på roger goode - the beginning skrev dom inte att det var F.corsten mix...dåligt
| quote: |
| Originally posted by mindshooter Får se.....fan på roger goode - the beginning skrev dom inte att det var F.corsten mix...dåligt |
Såg Rank 1-Awakening igår på Mtv...partyzone eler vad det nu är som går på fredagar.Nåväl ett steg i rätt utveckling...synd att videon är mindre bra.
fan va dålig den videon var!!!
ca 2 minuter lång plus att de lade på massa folk som snackade
direkt efter körde de ian van dahl - reason... men såklart inte i langes remix, utan i nån jävla mesversion... inte konstigt att folk har svårt för "trance" 
var just Lange - Drifting
jo de e sant
såg
Driftwood- Freeloader (Driftwood Remix)och paul oakenfold - southern sun på mtv för ett litet tag sen ... fast southern sun va säämst remix :| hadde inte ens nåra vocals
Såg just 4 Strings-Take Me Away Into The Night...godkänd video,dock inget nämnvärt.
Timo Maas - Der Schieber såhär på tidiga eftermiddagens MTV.
Besynnerligt.
Uppiggande.
såg just Paul van Dyk - Nothing but you på MTV 
| Originally posted by reveal såg just Paul van Dyk - Nothing but you på MTV |

hey skönt! min favvolåt just nu!
PÅ MTV just nu... en skön låt... Evanescence - Bring Me to life
En ruskit bra låt. Jag gillar all musik =P
Annars gillar jag inte MTV. Den är alldeles för up-pumpad med översminkade och överbetalda 14-is idoler som inte ens skriver sina egna låtar. Det är en grym duktigt fet gubbe som skriver låtarna som då småflickorna inbillar sig att det är deras idoler som gjort. USCH!
Sen har vi 25% av videona och 100% på kvällarna... Bara massa Kebab-mercedes och hash-nissar som vill visa att dem har pengar och brudar, som dem i själva verket inte har i verkligheten. det märker man på att den knappt rör bilarna, dvs dem har hyrt dem
Jag längtar till den dagen då jag (eller nån annan)
kan få byta mudik-smak på världen... typ ni vet... BRA LÅTAR. med bra artister =)
Det va allt för mig 
Är det här threadet typ 1-2 år gammalt eller.
PPK, Minimalistix, RAnk 1 på DFC? Har ju inte hänt på evigheter.
Nu är det ju skit som Panjabi MC som toppar.
| Originally posted by Kongo_kim Är det här threadet typ 1-2 år gammalt eller. |
| Originally posted by A-Gren PÅ MTV just nu... en skön låt... Evanescence - Bring Me to life En ruskit bra låt. Jag gillar all musik =P Annars gillar jag inte MTV. Den är alldeles för up-pumpad med översminkade och överbetalda 14-is idoler som inte ens skriver sina egna låtar. Det är en grym duktigt fet gubbe som skriver låtarna som då småflickorna inbillar sig att det är deras idoler som gjort. USCH! Sen har vi 25% av videona och 100% på kvällarna... Bara massa Kebab-mercedes och hash-nissar som vill visa att dem har pengar och brudar, som dem i själva verket inte har i verkligheten. det märker man på att den knappt rör bilarna, dvs dem har hyrt dem Jag längtar till den dagen då jag (eller nån annan) kan få byta mudik-smak på världen... typ ni vet... BRA LÅTAR. med bra artister =)Det va allt för mig |
hahhaa...antal kilo guld runt nacken...bohahah

| Originally posted by Vizay smaken e som baken, lurvig |
FInns fortafarande tvkanalen Viva kvar? hämtade många musikvideor rippade därifrån för ett par år sen.
| Originally posted by tobo99 FInns fortafarande tvkanalen Viva kvar? hämtade många musikvideor rippade därifrån för ett par år sen. |
| Originally posted by tobo99 FInns fortafarande tvkanalen Viva kvar? hämtade många musikvideor rippade därifrån för ett par år sen. |
| Originally posted by St_Andrew går den o få på någe vettigt sätt i sverige? |
http://w1.182.telia.com/~u18212494/danceshows.txt
Där e en lista på program med dance/trance som jag försöker följa så gott det går varje vecka, jag rippar videos åt mv-scenen och jag tar in samtliga kanaler digitalt via parabol/dvb-s.
Här e en liten lista på videos som har bra rotation på TMF och VIVA just nu:
TMF: Svenson & Gielen - Beachbreeze, E-Craig - Drumbeats, Rank 1 - Breathing, Armin Van Buuren - Sunburn.
VIVA: Paul Van Dyk - Nothing But You, ATB - Long Way Home, Dj's@Work - Past Was Yesterdays, Lichtenfels - Sounds Like A Melody.
(Tyska och Polska VIVA samt VIVA Plus och ONYX har i princip samma utbud, MTV2Pop likaså men de visar även klassiker från tex Members Of Mayday, RMB, Westbam, etc.)
Såg just DJ Tiësto - Traffic på ZTV, schyst live-video 
| Originally posted by reveal Såg just DJ Tiësto - Traffic på ZTV, schyst live-video |
jag såg soutern sun igår :P, men original mixen. inte alls lika bra som tiestos =(