TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DJ Astrid live @ my bedroom
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
Huh?? wat is r nou gebeurd
??
| quote: |
| heb ik geen bericht terugkrijg van ene mailtje wordt het tijd voor actie site: |
| Originally posted by Eye-Riz jei nie goei nederlandsj prattuh, jei op nederlansje lesj gan en vloeg een beetjuh!!! |

| Originally posted by Eye-Riz jei nie goei nederlandsj prattuh, jei op nederlansje lesj gan en vloeg een beetjuh!!! |
misschien wilde DJ Astrid dr diensten niet meer aanbieden..?
Mail ff naar dr dan... en zeg dat je wel contant met dr afrekent... je moeder zal wel denken....

| Originally posted by Optimus misschien wilde DJ Astrid dr diensten niet meer aanbieden..? Mail ff naar dr dan... en zeg dat je wel contant met dr afrekent... je moeder zal wel denken.... ![]() ![]() |
| Originally posted by DJ Bazz ja ik ga der nog wel ff mailen dat ze MOET komen, en m'n ouders weten het trouwens niet eens van die veiling, ze zitten nu al vet te zeuren dat ik teveel platen koop |
... geen reactie nog trouwens
)
gewoon [email protected] dan komt ie vast wel aan
heb een mailtje teruggekregen van Dance Department en ze zeiden daarin dat ze nog wel langs zou komen *zucht*
Ja, die heb k al een keer geprobeerd. k kreeg een mailtje terug dat dat adres niet bestond
.
Maar k probeer t nog wel een keer... thnx!
probeer anders ��ns
[email protected][/email] of [email][email protected]
ALS ze nog langs komt bel me dan ff, ik woon in eelde das net om de hoek bij het damsterdiep 
ik heb de cd van Dj Astrid een weekie geleden gehaad... was en paar euro ofzo..
DJ Astrid presents Positive Energy
wel leuke cdtje
ik heb de cd van Dj Astrid een weekie geleden gehaad... was en paar euro ofzo.. DJ Astrid presents Positive Energy wel leuke cdtje |
Effe vraagje............komt dat mens nou nog bij je spinnen offuhhhh?!?! want het laat wel lang op zich wachten!!!
Maar we horen het wel......
de bamiballen!
ik hoop het wel iig dit was er tot nu toe gebeurd
1. ik had die veiling dus gewonnen
2. zij zouden mij contact met haar op laten nemen
3. ze lieten niets van zich horen
4. ik stuur een mailtje met de vraag of er nog wat komt
5. ze sturen me terug dat er een communicatiefout is en dat ik als nog in contact wordt gebracht, maar daar heb ik nog niets van gehoord
nu is het nog afwachten dus
aah??
jo ik woon ook in groningen, mag ik haar een kwartierje lenen?
krijg je van mij wat euro's ????
ltr
Maar heb je ook al betaald? Als je al wel betaald hebt, heeft ze je genaaid voordat ze zelfs maar bij je in je kamer is geweest! 
pfff wat denk je?
eerst draaien, dan naaien en dan afrekenen
maar vraag me af of ze wel komt
| Originally posted by DJ Bazz maar vraag me af of ze wel komt |
| Originally posted by DJ Bazz pfff wat denk je? eerst draaien, dan naaien en dan afrekenen ![]() maar vraag me af of ze wel komt |
auch
that's gotta hurt 
| Originally posted by DjRV Astrid bezoekt regelmatig dit forum en ze is totaal te spreken over de manier waarop jij over haar praat mannetje! Vandaar dus ook dat je nix hoort |
| Originally posted by Raymond Allemaal leuk en aardig, maarre hij heeft er wel voor betaald!!! En dat kwajongensgedrag staat ze toch zeker wel boven...... Daarom Astrid als je dit leest, het zou cool zijn als je gewoon bij die gozer komt draaien en hij waar voor z'n geld krijgt!!! Astrid, RESPECT!!!!!!! |

| Originally posted by Raymond Allemaal leuk en aardig, maarre hij heeft er wel voor betaald!!! |
| Astrid bezoekt regelmatig dit forum en ze is totaal niet te spreken over de manier waarop jij over haar praat mannetje! |
Mja ze leest hier dus wel degelijk,we hebben r idd zaterdag gesproken in kremlin,hadden t met r over basicbeats en van daaruit dus over internet en trance-sites enzo.
Ze leest hier t forum en ik geloof trance.nu (weet niet zeker of t die was maar dagget wel)
En zo kregen we t dus ook over jouw thread bazz:P