TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Fokused Another Twisted Halloween Kryssning
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »
| quote: |
| Originally posted by Braxen Steve Lawler e tydligen bokad .. och d ryktas om Deep Dish WTF |
STEVE LAWLER
T
E
V
E
L
A
W
L
E
R

Dessa nyheterna har r�ddat min dag. Ledsen MBar, men det ska nog till ett fyrtal i ess ur rock�rmen f�r att jag ska �ka p� Luciakryssningen ist�llet. B�da l�r jag inte ha r�d med 
Och s� kommer Dave Seaman till g�teborg i Oktober. PROGEN HAR �TERV�NT TILL SVERIGE!
L�t oss nu ocks� hoppas att dessa f�r vanliga medelsvenssons lite mindre k�nda namn inte lockar till sig alla br�kstakar och annat vanligt krogfolk som g�rna bara f�rst�r. Detta kommer bli �rtiondets kryssning 
Att sen Deep Dish ocks� skulle vara bokade finner jag h�gst osannolikt, av den enkla anledning av det helt enkelt skulle vara f�r j�vla bra f�r att vara sant. Skulle s� vara fallet kommer jag l�gga mig ner och d� av lycka.
verkar som att det kan komma att bli att man �ker p� tv� kryssningar i vinter 
vet dock inte hur jag st�ller mig till att det �r en 36 eller 40 timmars kryssning. k�nns tungt.. 
tungt? ojoj...de 40 timmarna kommer g� f�rbi utan att vi ens kommer hinna blinka...
| Originally posted by Laszlo tungt? ojoj...de 40 timmarna kommer g� f�rbi utan att vi ens kommer hinna blinka... |
Kommer bli huge detta.
�r ruskigt sugen p� att sl�pa mig upp p� detta...
LAWLER! <3
kommer inte kunna g� p� denna (pga massa sk�l), trots att linan �r v�ldigt intressant, det enda namnet man kommer missa �r warren, blev s� sne n�r tribalism hade bokat warren och jag missade det med en dag f�r jag skulle �ka utomlands.
linan verkar indeed lovande men m�tte de bara skippa deep dish, har f�tt ruggigt d�ligt intryck av den mannen sedan han bes�kte sverige sist...
| Originally posted by Vizay linan verkar indeed lovande men m�tte de bara skippa deep dish, har f�tt ruggigt d�ligt intryck av den mannen sedan han bes�kte sverige sist... |
jag s�g honom inte lira men dels h�rde jag rapporter om festen och sen var jag personligen och s�g intervjun med honom under SMC. Fick intrycket att han var extremt dryg och divig. Typ "varf�r st�ller du fr�gor till mig, vem �r du" n�r dernulf intervjuade honom.
Minns dock inte om det var b�da eller bara ena killen men misst�nker att det bara var ena eftersom jag ben�mnde dom som en person nyss 
| Originally posted by Vizay jag s�g honom inte lira men dels h�rde jag rapporter om festen och sen var jag personligen och s�g intervjun med honom under SMC. Fick intrycket att han var extremt dryg och divig. Typ "varf�r st�ller du fr�gor till mig, vem �r du" n�r dernulf intervjuade honom. Minns dock inte om det var b�da eller bara ena killen men misst�nker att det bara var ena eftersom jag ben�mnde dom som en person nyss |
| Originally posted by Braxen tokgrymma djs och producenter anyhow imo |
word
| diviga |
| Steve Lawler Nick Warren Spooky (Live) Nic Fanciulli Matt Hardwick Add2Basket (Live) Marcus James Orkidea Parham & Plaza Vincenzo Ragone Mirus Love David West Petter Dana Bergquist Andreas Hansson Dandy Digital Peffe Burt Banner Ken 1 Putte Ponsbach JdotP S.U.N Allstars Anders �dman Red Circle |

Shiiiiiit!!
Om inte MBar svarar men en TOKlina s� blir det denna f�r mig ist�llet, om jag inte har r�d med b�da
40h lockar som fan ocks� 
| Fokused & Program Production presents A TWISTED HALLOWEEN CRUISE Friday � Saturday 3-5 November 2006 Stockholm / Tallinn / Stockholm Tallink m/s Romantika |

| Originally posted by anuga Jag f�r inte ihop det, men linan ser jag �nd� ![]() Det ser ut som en tur i November med, f�rrutom December. |
OMFG 
monsterkryss, i die

jag f�redrar nog MBs lina faktiskt. Mer min typ av musik 
Spooky (LIVE)
oh fuck, fan att jag kommer missa detta. Charlie May �r en legend.
verkar redigt nice lina 
�ven om jag fortfarande m�ste vara tjatig n�r det g�ller de svenska akterna .
D� var 2st hytter bokade!! Klockrent event! Har verkligen efterlyst lite annorlunda kryssningar till Monday Bars till �bo. B�rjar bli l�tt less p� att �ka med samma fartyg varje g�ng. Tycker att kryssningen till Helsingfors p� valborg 2003 var roligast hittills. Kanske lite v�l mycket house f�r min del p� denna, men det skall nog g� bra �nd�. Annars s� tycker jag linan till Lucia Cruise var r�tt svag i �r. K�nns som man fimpar den till f�rm�n f�r denna. Perfekt ocks� att denna g�r Fre-S�n s� man slipper ta ut semester.
Tallin here we come!!!
Tummen upp for Fokused och Tribalism! Kan med handen pa hjartat saga att ingen kryssning har lockat mig innan, bortsett fran denna.