TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Fokused Another Twisted Halloween Kryssning
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »

Posted by SMC on Sep-05-2006 16:17:

quote:
Originally posted by Braxen
Steve Lawler e tydligen bokad .. och d ryktas om Deep Dish WTF

ZOMG?

Posted by Laszlo on Sep-05-2006 16:54:

STEVE LAWLER
T
E
V
E

L
A
W
L
E
R

Dessa nyheterna har r�ddat min dag. Ledsen MBar, men det ska nog till ett fyrtal i ess ur rock�rmen f�r att jag ska �ka p� Luciakryssningen ist�llet. B�da l�r jag inte ha r�d med

Och s� kommer Dave Seaman till g�teborg i Oktober. PROGEN HAR �TERV�NT TILL SVERIGE! L�t oss nu ocks� hoppas att dessa f�r vanliga medelsvenssons lite mindre k�nda namn inte lockar till sig alla br�kstakar och annat vanligt krogfolk som g�rna bara f�rst�r. Detta kommer bli �rtiondets kryssning

Att sen Deep Dish ocks� skulle vara bokade finner jag h�gst osannolikt, av den enkla anledning av det helt enkelt skulle vara f�r j�vla bra f�r att vara sant. Skulle s� vara fallet kommer jag l�gga mig ner och d� av lycka.

Posted by Gate 42 on Sep-05-2006 17:50:

verkar som att det kan komma att bli att man �ker p� tv� kryssningar i vinter

vet dock inte hur jag st�ller mig till att det �r en 36 eller 40 timmars kryssning. k�nns tungt..

Posted by Laszlo on Sep-05-2006 17:53:

tungt? ojoj...de 40 timmarna kommer g� f�rbi utan att vi ens kommer hinna blinka...

Posted by SMC on Sep-05-2006 18:55:

quote:
Originally posted by Laszlo
tungt? ojoj...de 40 timmarna kommer g� f�rbi utan att vi ens kommer hinna blinka...

Precis. F�r mig f�r skeppet g�rna g� p� grund n�gonstans bara de forts�tter lira. Kommer bli huge detta.

Posted by Jeremy H on Sep-05-2006 19:03:

�r ruskigt sugen p� att sl�pa mig upp p� detta...
LAWLER! <3

Posted by montana on Sep-05-2006 20:25:

kommer inte kunna g� p� denna (pga massa sk�l), trots att linan �r v�ldigt intressant, det enda namnet man kommer missa �r warren, blev s� sne n�r tribalism hade bokat warren och jag missade det med en dag f�r jag skulle �ka utomlands.

Posted by Vizay on Sep-05-2006 20:48:

linan verkar indeed lovande men m�tte de bara skippa deep dish, har f�tt ruggigt d�ligt intryck av den mannen sedan han bes�kte sverige sist...

Posted by Braxen on Sep-05-2006 20:50:

quote:
Originally posted by Vizay
linan verkar indeed lovande men m�tte de bara skippa deep dish, har f�tt ruggigt d�ligt intryck av den mannen sedan han bes�kte sverige sist...

??? vanura ? .. f�r �vrigt �r dom 2st, vet du om d va Dubfire lr Sharam du s�g ? .. varf�r va han kass ?

Posted by Vizay on Sep-05-2006 20:53:

jag s�g honom inte lira men dels h�rde jag rapporter om festen och sen var jag personligen och s�g intervjun med honom under SMC. Fick intrycket att han var extremt dryg och divig. Typ "varf�r st�ller du fr�gor till mig, vem �r du" n�r dernulf intervjuade honom.

Minns dock inte om det var b�da eller bara ena killen men misst�nker att det bara var ena eftersom jag ben�mnde dom som en person nyss

Posted by Braxen on Sep-05-2006 21:00:

quote:
Originally posted by Vizay
jag s�g honom inte lira men dels h�rde jag rapporter om festen och sen var jag personligen och s�g intervjun med honom under SMC. Fick intrycket att han var extremt dryg och divig. Typ "varf�r st�ller du fr�gor till mig, vem �r du" n�r dernulf intervjuade honom.

Minns dock inte om det var b�da eller bara ena killen men misst�nker att det bara var ena eftersom jag ben�mnde dom som en person nyss

hehe okej, diviga kan ja mkt v�l t�nka mig att dom �r, med tanke p� hur stora dom �r och vad dom �stakommit i branschen, + att dom bor i usa :P .. framg�ngens baksida, tokgrymma djs och producenter anyhow imo

Posted by SMC on Sep-05-2006 21:23:

quote:
Originally posted by Braxen
tokgrymma djs och producenter anyhow imo

Deep Dish �r Deep Dish.

Posted by Laszlo on Sep-06-2006 02:13:

word

quote:
diviga

vem fan bryr sig? s� l�nge de levererar p� golvet s� skiter jag fullst�ndigt i vilket...

Posted by Jeremy H on Sep-06-2006 06:42:

quote:
Steve Lawler
Nick Warren
Spooky (Live)
Nic Fanciulli
Matt Hardwick
Add2Basket (Live)
Marcus James
Orkidea
Parham & Plaza
Vincenzo Ragone
Mirus Love
David West
Petter
Dana Bergquist
Andreas Hansson
Dandy Digital
Peffe
Burt Banner
Ken 1
Putte Ponsbach
JdotP
S.U.N Allstars
Anders �dman
Red Circle

(http://www.megamind.se/events.php?m=details&id=2026)

Posted by SWE_TRANCE on Sep-06-2006 09:05:

Shiiiiiit!!
Om inte MBar svarar men en TOKlina s� blir det denna f�r mig ist�llet, om jag inte har r�d med b�da
40h lockar som fan ocks�

Posted by anuga on Sep-06-2006 09:07:

quote:
Fokused & Program Production presents
A TWISTED HALLOWEEN CRUISE
Friday � Saturday 3-5 November 2006
Stockholm / Tallinn / Stockholm
Tallink m/s Romantika

Jag f�r inte ihop det, men linan ser jag �nd�

Det ser ut som en tur i November med, f�rrutom December.

Posted by mjz on Sep-06-2006 10:26:

quote:
Originally posted by anuga
Jag f�r inte ihop det, men linan ser jag �nd�

Det ser ut som en tur i November med, f�rrutom December.

Departure from Stockholm, Friday 3rd of November at 18:00
Arrival to Tallinn, Saturday 4th of November at 10:00
Departure from Tallinn, Saturday 4th of November at 18:00
Arrival to Stockholm, Sunday 5th of November 10:00

verkar bli en del b�t-�kande i vinter ja

Posted by Braxen on Sep-06-2006 10:51:

OMFG

Posted by SMC on Sep-06-2006 12:07:

monsterkryss, i die

Posted by Vizay on Sep-06-2006 12:46:

jag f�redrar nog MBs lina faktiskt. Mer min typ av musik

Posted by montana on Sep-06-2006 14:40:

Spooky (LIVE)

oh fuck, fan att jag kommer missa detta. Charlie May �r en legend.

Posted by RebeL9 on Sep-06-2006 16:14:

verkar redigt nice lina
�ven om jag fortfarande m�ste vara tjatig n�r det g�ller de svenska akterna .

Posted by Dj P.A! on Sep-06-2006 18:25:

D� var 2st hytter bokade!! Klockrent event! Har verkligen efterlyst lite annorlunda kryssningar till Monday Bars till �bo. B�rjar bli l�tt less p� att �ka med samma fartyg varje g�ng. Tycker att kryssningen till Helsingfors p� valborg 2003 var roligast hittills. Kanske lite v�l mycket house f�r min del p� denna, men det skall nog g� bra �nd�. Annars s� tycker jag linan till Lucia Cruise var r�tt svag i �r. K�nns som man fimpar den till f�rm�n f�r denna. Perfekt ocks� att denna g�r Fre-S�n s� man slipper ta ut semester.
Tallin here we come!!!

Posted by anuga on Sep-06-2006 23:09:

http://fokused.net/halloween/

Posted by lonne on Sep-07-2006 03:08:

Tummen upp for Fokused och Tribalism! Kan med handen pa hjartat saga att ingen kryssning har lockat mig innan, bortsett fran denna.

Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »