TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Foto/Video
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »
pasi, varf�r var du inte med i fotot�vlingen i �r?
| quote: |
| Originally posted by Glorie pasi, varf�r var du inte med i fotot�vlingen i �r? |
| Originally posted by P4z! Har inget fotomaterial fr�n i �r.. f�r det var v�l ett av reglerna? Sen att fler och fler snabbframkallningsst�llen st�nger ner g�r inte saken s� mycket b�ttre, s� jag sitter och funderar �ver vilken systemdigitalare jag ska k�pa. Kanske n�sta �r |
d� ska jag minsann styla med min super elite K800i *not* n�ja, 3.2mp �r inte pj�kigt f�r en mobil.
hon �r s���� s��t 
| Originally posted by >>FK d� ska jag minsann styla med min super elite K800i *not* n�ja, 3.2mp �r inte pj�kigt f�r en mobil. hon �r s���� s��t |

| Originally posted by jofawe CANON 400d !!!! FFS!!!! http://www.dpreview.com/articles/canoneos400d/ |
| Originally posted by P4z! Det blir nog Nikon f�r mig, har redan en upplaga av Nikkor-objektiv s� det skulle bli en dyr historia att byta m�rke.. |
| Originally posted by jofawe CANON 400d !!!! FFS!!!! http://www.dpreview.com/articles/canoneos400d/ |

naa villka s�ta sm� vovvar.
En fr�ga till >>FK: Ras p� vovven?
Han som hoppade till och ifr�n turning torso, var det honom det talades om p� nyheterna?
Mellanpincher 
| Originally posted by Pjox Han som hoppade till och ifr�n turning torso, var det honom det talades om p� nyheterna? |
| Originally posted by >>FK Mellanpincher |
| Originally posted by anuga Yupz. |

En liten somrig bild jag egentligen borde st�llt upp med i fotot�vlingen.

M�nen

�ngar fr�n ett bilf�nster..

Tr�d..

V�ntan p� b�ten i Puttgarden

Mitt �ga.. skum ljuss�ttning ...
Originally posted by jofawe ![]() En liten somrig bild jag egentligen borde st�llt upp med i fotot�vlingen. |
| Originally posted by anuga Definitivt!!! Hur stor e orginallet? Ser ut att kunna bli en nice bakgrund. |

togs med min k800i, tvekl�st den b�sta bilden jag n�gonsin har tagit.

Va snygga bilder ni tar allesammans! 
J�kligt fin sk�rpa. � hon blir bara s�tare � s�tare!
Tack Akia!! Ja hon �r fullst�ndigt underbar, det f�r en att inse vilket stort tomh�l det �r nu n�r man inte har hund, men snart s�....
h�r �r en till 

Jag ska bli hund i n�sta liv, verkar soft!
Hur g�r man n�r man l�gger upp bilder? Visserligen blir bilderna med min mobil s� d�liga att de knappt g�r att se vad dom f�rest�ller, men �nd�...
Ja jag t�nkte bli Berner Sennen i mitt n�sta liv
Ska vi promenera ihop och lukta folk i skrevet ? hahaha..
hmm har du n�gon USB kabel till din Mobiltelefon Akia?
Deal, de g�r vi! Men inte hela dagarna, jag vill hinna ligga i soffan � filosofera ox�
.
N�, ingen kabel. Men g�r de inte att h�mta bilder fr�n datorn d�? Jag kan ju skicka till mejlen.
ingen aning faktiskt om det g�r att l�nka upp fr�n h�rdisken, tror det m�ste vara fr�n n�tet. om du vill s� kan jag l�gga upp p� haxen �t Dig , email finner du p� min sida =)
eller nej det g�r du nog inte, ha ha
min adress �r ialla fall fredrik at sinnicahax.se 
Okej, tack! Ska f�rs�ka ta n�n bra bild.
�r inte s� duktig och l�nar bara mina f�r�ldrars kamera, men fan va skoj man kan ha det.