TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat was de vetste set op trance energy 2001????
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Akira on Mar-17-2001 21:06:

inderdaad safari duo was ook inderdaad niet alles haha
Rank1 was op IMPULZ ook zwaar om te janken...ja ja ik weet het dit maakt me niet geliefd maar het was gewoon een feit dat ze daar enorm klote speelde.Ik heb het zoiezo niet echt op die live dingen...JA ik heb toen G-spot live gezien op HIGH ENERGY en dat was wel enorm HARD en gaaf maar voor de rest kan ik me weinig herinneren wat ik de moeite waard vond


Posted by SnuggLe on Mar-17-2001 22:39:

Voor wie ik naar Impulz ging?
Sander Kleinenberg, Olav Basoski, Ferry Corsten & Lucien Foort...was erg gaaf.

Rank 1 op Impulz? Welke Impulz would that be??????

Ha, allemaal Picotto - lovers hier? Picotto was wel de beste die draaide op Trance NRG , dat moet ik toegeven. Hij draait wel aardig, maar het is niet helemaal mijn stijl.

Greetz,
SnuggLe


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.