TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar presenterar: GATECRASHER STOCKHOLM
Pages (3): « 1 [2] 3 »
F�r tyv�rr meddela att min kryssnings plan har blivit inst�lld, f�r att l�mna rum �t Gatecrasher
Right On!
f�r min egen skull hoppas jag att du gjort fel val! 
| quote: |
| Originally posted by Laszlo f�r min egen skull hoppas jag att du gjort fel val! |
M�ste f� tag p� biljetter snart.
Anuga tror du g�r helt r�tt val 
| Originally posted by Kvicket Anuga tror du g�r helt r�tt val |
trots de artister som dyker upp p� kryssningen, �r Gatecrasher mer lovande f�r min del.
Sony HDR-FX1:a 
D� var t�g med ev. hotellvistelse, bokad
neXt week, here I come 
Ses d�r!
ja ska dit wh00t f���st! 
Ikv�ll var det dags d�!
Ska bli grymt kul.... Kommer visst runt 30 pers till f�rfesten som Kvicket och Fisken fixat p� s�der... nice!
Vi blir n�gra SWETAs 
J�klar vad jag har taggat till nu, har st�tt och mixat i snart 2 timmar nu
Det kommer bli s� j���vla bra ikv�ll!
| Originally posted by SteveTranz4ever Ikv�ll var det dags d�! Ska bli grymt kul.... Kommer visst runt 30 pers till f�rfesten som Kvicket och Fisken fixat p� s�der... nice! Vi blir n�gra SWETAs |
BAJS!!!
fick ett samtal fr�n Berns precis, h�rde min l�t i bakgrunden - fan att man inte e d�r!
Cool!
Ja, l�tarna Christopher k�rde var bra men setet som helhet var lite f�r enformigt f�r min smak. Men hade kul �nd�, det �r alltid trevligt att tr�ffas! 
det �r verkligen asnice p� berns, sk�n st�mmning och bra tryck i ljudet. j�vla rolig f�rfest ocks�
Tycker ocks� lawrence spelade lite f�r mycket p� en o samma linje, inga toppar igentligen utom en l�t som jag vill ha id p�, ska ba g�ra ett litet sample.. pedro smattra p� r�tt nice iaf , sk�n inlevelse p� scen 
h�rde rykten om att Anuga spelat in en massa. kan du fixa upp vidoen? 
�r mest nyfiken p� Lawrencesettet.
Detta �r lite offtopic men har h�rt att lawrece har gjort en bootleg version p� batman begins themet, n�gon som har en sample p� den?
finns sample p� hans myspace www.myspace.com/djchristopherlawrence
Ap kul ig�r!
Tack Fisken och Kvicket f�r f�rfesten!
Fylla!
| Originally posted by SteveTranz4ever Ap kul ig�r! Tack Fisken och Kvicket f�r f�rfesten! Fylla! |
J�klar vad bra det var ig�r ja! 
| Originally posted by SteveTranz4ever Ap kul ig�r! |

| Originally posted by trancedanne Detta �r lite offtopic men har h�rt att lawrece har gjort en bootleg version p� batman begins themet, n�gon som har en sample p� den? |
| Originally posted by RebeL9 h�rde rykten om att Anuga spelat in en massa. kan du fixa upp vidoen? ![]() �r mest nyfiken p� Lawrencesettet. |

| Originally posted by SteveTranz4ever Ap kul ig�r! Tack Fisken och Kvicket f�r f�rfesten! Fylla! |
| Originally posted by reveal Kaveh: Din l�t? En du gjort eller? Coolt isf |
Litet klipp d�rifr�n: http://www.youtube.com/watch?v=8Ppf98tJKdo