TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Dj Contest #2
Pages (26): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »
| quote: |
| Originally posted by Push2005 edit: 'K zal alvast een plaatsje voor kristof reserveren ook : |
| Originally posted by Blue Sky 99 dj's: |
dj's: 13/20 (max)
Push
Jasperovitsj
Tijger
DJ Sid
jeronimo_jd
The Freezzz
Transfusion
Real
diddi
Sh!fty
Bl@ckout
Blue Sky
DJ Zetski
Jury:
Bertn
Config
Phortastic
MikeVee
Domineesje
BZRK ? 
dj's: 14/20 (max)
Push
Jasperovitsj
Tijger
DJ Sid
jeronimo_jd
The Freezzz
Transfusion
Real
diddi
Sh!fty
Bl@ckout
Blue Sky
DJ Zetski
Dj LPG
Jury:
Bertn
Config
Phortastic
MikeVee
Domineesje
BZRK ?
[/QUOTE]
| Originally posted by BZRK De jury telt al niemeer mee? |
Aangezien er op amper een halve dag tijd al driekwart van de plaatsen bezet zijn, kunnen we dan niet beter het maximum aantal dj's optrekken? 
| Originally posted by Jasperovitsj Aangezien er op amper een halve dag tijd al driekwart van de plaatsen bezet zijn, kunnen we dan niet beter het maximum aantal dj's optrekken? |
| Originally posted by Jasperovitsj Aangezien er op amper een halve dag tijd al driekwart van de plaatsen bezet zijn, kunnen we dan niet beter het maximum aantal dj's optrekken? |

Push
Jasperovitsj
Tijger
DJ Sid
jeronimo_jd
The Freezzz
Transfusion
Real
diddi
Sh!fty
Bl@ckout
Blue Sky
DJ Zetski
Dj LPG
Jury:
Bertn
Config
Phortastic
MikeVee
Domineesje
BZRK ?
speentje
| Originally posted by Push2005 zeker niet als de setjes weer 80 minuten zouden duren |
| Originally posted by DJ Sid of de hollanders buitenstampen? |
| Originally posted by BZRK Liever niet dus, op een uur kunt ge evengoe tonen wat ge kunt. |

idd, best dat aantal djs niet optrekken, of het moet zijn dat er veel meer juryleden gevonden worden. We zitten nu met nog maar 6 juryleden voor 20 sets
.
Ik spreek voor mezelf als jurylid, maar ik heb weinig zin om rondes met bijv 10 sets te beluisteren of 6 rondes te beluisteren.

| Originally posted by Push2005 I guess not, en zeker niet als de setjes weer 80 minuten zouden duren. |
| Originally posted by Push2005 80 is inderdaad lastig om te beoordelen, zeker als er veel setjes aan te pas komen... We zien wel, ik dacht eigenlijk ook aan een 60-65 mins ofzo ![]() Nice to see you back Simon |
Ik zou graag de maximumduur van 80 minuten behouden. Op 60 minuten kan ik niet helemaal m'n ding doen en deftig opbouwen, en als je dan al wat minder toegankelijke muziek en langere nummers draait kom je op 7 of 8 platen uit, en dan wordt je gegarandeerd afgerekend...
Dus neem anders minimum 60 minuten en maximum 80 minuten? 
| Originally posted by MikeVee idd, best dat aantal djs niet optrekken, of het moet zijn dat er veel meer juryleden gevonden worden. We zitten nu met nog maar 6 juryleden voor 20 sets .Ik spreek voor mezelf als jurylid, maar ik heb weinig zin om rondes met bijv 10 sets te beluisteren of 6 rondes te beluisteren. |
| Originally posted by Jasperovitsj Ik zou graag de maximumduur van 80 minuten behouden. Op 60 minuten kan ik niet helemaal m'n ding doen en deftig opbouwen, en als je dan al wat minder toegankelijke muziek en langere nummers draait kom je op 7 of 8 platen uit, en dan wordt je gegarandeerd afgerekend... Dus neem anders minimum 60 minuten en maximum 80 minuten? |
| Originally posted by Jasperovitsj Ik zou graag de maximumduur van 80 minuten behouden. Op 60 minuten kan ik niet helemaal m'n ding doen en deftig opbouwen, en als je dan al wat minder toegankelijke muziek en langere nummers draait kom je op 7 of 8 platen uit, en dan wordt je gegarandeerd afgerekend... Dus neem anders minimum 60 minuten en maximum 80 minuten? |

(alhoewel et eig. wel beter is moest iedereen dezelfde lengte hebben, kan je echt niet naar 70 gaan ofzo ?)
maak er anders 70 minuten van?
das ni t� lang, en dat scheelt ook maar 1 nummer voor jasper
| Originally posted by Jasperovitsj Dus neem anders minimum 60 minuten en maximum 80 minuten? |
I'll see what I can do. Maar je moet rekenen dat �n de BPM trager is, en de nummers ook meestal net iets langer duren. Dus dat scheelt hem dan al snel 1 � 2 nummers per set 
Ik sluit me aan bij Jasper, 80 mins moet toch absoluut behouden blijven, men kan al raden wrm zeker
Het aantal deelnemers zou toch ook tot 24 kunnen opgetrokken worden? Daarmee moet het toch nog steeds mogelijk zijn om tot 3 rondes te geraken ... en anders kan er mss een regel komen dat uitgeschakelde djs minstens ��n ronde in de jury moeten zetelen? Dat verlicht het werk van de andere juryleden ...
Soit, ik heb geen probleem met 80 minuten, maar dan doe ik wel geen 5 setjes per ronde gelijk de vorige keer. Na de 2e ronde had ik echt geen zin niemeer.
als dat allemaal zo is, dan hoop ik wel dat er meer juryleden komen. het jureren wordt hier door sommigen zwaar onderschat heb ik de indruk.