TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Markus Schulz en MIKE @ Sound-Station Hasselt (15/09: 17h tot 20h)
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
| quote: |
| Originally posted by FenixStyle WHOOT!!! Zalige cd zo op het eerste gehoor.. Die cd's die vrijdag exclusief verdeeld gaan worden in de Soundstation, zouden dat gewoon cd's zijn die verkocht worden of kunnen de aanwezigen die winnen? |
ik ben mss ook aanwezig, tis toch niet zo ver van leopoldsburg
extra:
10% discount on all Armada releases: Armind, Coldharbour Recordings, Electronic Elements, A State Of Trance, Club Elite, Captivating,...
normaal passeert er morgen heel wat nieuw werk door de speakers
kom zeker iets zeggen want ik ken niet iedereen van ziens he...
| Originally posted by FredNova kom zeker iets zeggen want ik ken niet iedereen van ziens he... |
| Originally posted by Real In ruil voor een Miami '06 CD kom ik u zelfs drie kussen geven. |
Fred, pak die nieuwe Perry O'Neil EP voor mij eens mee, vriend. Merci!
Die Ibiza CD vind ik helemaal nie slecht ze... Net zoals Miami zalk ook deze kopen 
Oh ja, ik bedoelde uiteraard Ibiza ipv Miami. 
| Originally posted by Real In ruil voor een Miami '06 CD kom ik u zelfs drie kussen geven. |
en ergens op een site (kweet nie meer waar) stond 'at random' mja dan weet ge nog niks h�
| Originally posted by Progrez Fred, pak die nieuwe Perry O'Neil EP voor mij eens mee, vriend. Merci! |
Losgaannnnnnnnnnn!!!!
| Originally posted by mrcanon Ik kan niet naar Soundstation komen, dat Armin of Markus maar Bass Society en South-West Saga draaien Losgaannnnnnnnnnn!!!! |
| Originally posted by Config misschien dat Markus Bass Society gaat draaien.. you never know.. |
Is er iemand van de Soundstation gangers geinteresseerd in deze plaatjes?

New Horizon in ruil voor een lift naar Antwerpen?

Wil je dat Club Elite T-Shirt ruilen voor Absolute - Day Dream (gloednieuw, nooit afgespeeld) 
Ik heb Daydream al
En speaking of the shirt: check mail 
Er was bedroevend weinig volk 
| Originally posted by Jasperovitsj Er was bedroevend weinig volk |
Ik had ook verwacht dat er meer volk zou zijn.
Maar ik vond het zeker plezant vooral toen Markus' vrouw
achter de draaitafel ging staan
Wel jammer dat M.I.K.E. al zo vroeg weg was.
Zeker weten Fred! Voor mijn part voor herhaling vatbaar!!!
Waarom bv geen maandelijkse vrijdagavond trancesessie met telkens een guestdj (al dan niet beta)?
Nog wa last van jetlag, anders hadden we zeker afgekomen. Spijtig da'k het gemist heb.
| Originally posted by Jasperovitsj Er was bedroevend weinig volk |
| Originally posted by anke moet ik u troosten? |