TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Champions League Fantasy Football
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by Bertn on Sep-12-2006 19:02:

zet hier anders de naam van je ploeg, dan is het makkelijker te volgen wie zal afgaan en wie niet

Posted by FCB_Fanatic on Sep-12-2006 19:16:

quote:
Originally posted by Bertn
zet hier anders de naam van je ploeg, dan is het makkelijker te volgen wie zal afgaan en wie niet

kheb het simpel en duidelijk gehouden : FCB_Fanatic

Posted by domineesje on Sep-12-2006 19:28:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
kheb het simpel en duidelijk gehouden : FCB_Fanatic

hebt mijn strepen gepakt

Posted by Gladius on Sep-13-2006 08:29:

al diegenen die Eto'o erin hebben staan hebben al meteen een mooie kloof geslagen. hopelijk kan ik vanavond wat inhalen

Posted by Bertn on Sep-13-2006 08:43:

ik denk vooral dat ronaldinho gisteren de punten heeft binnengehaald :-) trouwens, de persoon die ge kapitein maakt krijgt dubbele punten, en ge kunt er er elke matchdag "gratis" een speler uitzwieren om een nieuwe te kopen. ge kunt ook meerdere mensen veranderen, maar dat kost je dan punten.

Posted by FCB_Fanatic on Sep-13-2006 08:48:

quote:
ik denk vooral dat ronaldinho gisteren de punten heeft binnengehaald :-) trouwens, de persoon die ge kapitein maakt krijgt dubbele punten, en ge kunt er er elke matchdag "gratis" een speler uitzwieren om een nieuwe te kopen. ge kunt ook meerdere mensen veranderen, maar dat kost je dan punten.

en zo zullen er ongetwijfeld nog wel zaken zijn waar ik niet van op de hoogte ben

Posted by Shadowkid on Sep-13-2006 11:09:

quote:
Originally posted by Gladius
al diegenen die Eto'o erin hebben staan hebben al meteen een mooie kloof geslagen. hopelijk kan ik vanavond wat inhalen

Diegenen die Morientes zouden hebben anders ook wel..

mijn team noemt trouwens "los merengues".

Posted by Config on Sep-13-2006 11:18:

nooit gezien da ge de shirt-style van uw truitjes kon veranderen ook, kheb er voor gezocht mor vond nix :/ , kveronderstel dat ge dat nu ni meer kan veranderen zeker? Eto'o is captain bij ik dus kheb daar al 18 punten mee geraapt

Posted by Gladius on Sep-13-2006 11:24:

Bertn, mss kan je je eerste post editen en er de nicknames & hun ploegnaam inzetten, da's gemakkelijk om elkaar te herkennen

Posted by Bertn on Sep-13-2006 14:13:

bij deze voor een groot deel gebeurd, maar er zijn een paar users wiens naam ik niet herkende

Posted by Config on Sep-13-2006 15:31:

Config , FC Koeweit.. jah sorry ze , khad echt geen goesting om lang te zoeken dus et eerste wat in me opkwam heb ik gepakt.. en waarom precies Koeweit da moe je dus ni aan ik vragen

Posted by Mr_Pedro on Sep-13-2006 18:14:

ik ben BlueWhiteBuffalo btw

gezien mijn klassering, heb ik niet echt een denderende start gemaakt... moet het spelletje en die puntenverdelingen nog wat leren kennen blijkbaar

Posted by Eagle` on Sep-13-2006 20:44:

Miljaar tactische flater van vercauteren toch wel om biglia der af te halen ten voordele van juhaz, das vragen om een tegendoelpunt en ze waren al 2 keer gewaarschuwd. 2 punten weggesmeten.

En irriteert er zich al iemand aan de commentaar van van loock, ik alvast wel

Posted by Phortastic on Sep-13-2006 20:48:

quote:
Originally posted by Eagle`
Miljaar tactische flater van vercauteren toch wel om biglia der af te halen ten voordele van juhaz, das vragen om een tegendoelpunt en ze waren al 2 keer gewaarschuwd. 2 punten weggesmeten.

En irriteert er zich al iemand aan de commentaar van van loock, ik alvast wel

het moment da hem Biglia deraf haalde zei ik tegen men pa: daar gaat Anderlecht fucking spijt van krijgen...

En idd van loock is ne aap, maarja wa wilde tis vtm he

Posted by FCB_Fanatic on Sep-13-2006 21:01:

ge kunt altijd het geluid afzetten, zoals ik gedaan heb

Posted by Shadowkid on Sep-13-2006 21:14:

quote:
Originally posted by Phortastic
het moment da hem Biglia deraf haalde zei ik tegen men pa: daar gaat Anderlecht fucking spijt van krijgen...

En idd van loock is ne aap, maarja wa wilde tis vtm he

Dat dacht ik ook meteen. Biglia is zowel in de opbouw als op verdedigend vlak heel belangrijk. Hem dan nog vervangen door een verdediger die de laatste slecht speelt, is gewoon vragen om problemen. De aansluiting was volledig weg en het middenveld werd overlopen. Dat hij er een aanvaller afhaalt voor een extra mid bv. zou ik nog kunnen begrijpen (maar het meest logische was gewoon blijven verder spelen en eventueel naar 442 gaan). Dan probeert ge op die manier hun aanvoer volledig af te snijden en houdt ge toch nog 2 (nuja, 1.5) spitsen over.

Vercauteren zijn reactie was dan ook nog is enorm flauw: "Dat het publiek om Biglia roept is hun probleem". De voornaamste verantwoordelijke voor dit gelijkspel is Vercauteren, elke keer hangt hij de angsthaas uit maar dit keer dan ook nog eens heel slecht.

Posted by Config on Sep-13-2006 21:19:

quote:
ge kunt altijd het geluid afzetten, zoals ik gedaan heb

en met de commentaar van de radio

Posted by FCB_Fanatic on Sep-13-2006 21:20:

quote:
Originally posted by Config
en met de commentaar van de radio

nope, met muziek op

Posted by Config on Sep-13-2006 21:24:

quote:
nope, met muziek op

is zelfs nog beter

Posted by djcresto on Sep-14-2006 06:29:

Real is weer goed begonnen

Cannavaro ging daar serieus de mist in

Posted by Bunz on Sep-14-2006 12:30:

Re: Champions League Fantasy Football

quote:

deelnemers:

Bertn - FC Bikkemberts
Shadowkid - Los merengues
FCB_Fanatic - FCB_Fanatic
Gladius - Milanello
DJCresto - Frenulum
BZRK - BZRK FC
Lievez - Voesj United
FredNova - FredNova
Domineesje - Betatje
Bunz - Bokrijk sport
Config - FC Koeweit
Bl@ckOut - FC Blackout
Mr Pedro - BlueWhiteBuffalo

fixed

Posted by Push2005 on Sep-14-2006 12:39:

FC Bikkemberts, LOL... Goeike

Posted by FredNova on Sep-14-2006 15:07:

Amaai, wat ben ik weer schitterend gestart

Kan alleen maar verbeteren

Posted by FCB_Fanatic on Sep-14-2006 15:50:

quote:
Originally posted by FredNova
Amaai, wat ben ik weer schitterend gestart

gij zijt niet de enige

Posted by Real on Sep-14-2006 18:07:

Zulte-Waregem scoort verdikke nog de 2-1 in Moskou.

Thuis zullen ze wel lappen krijgen vrees ik, morjah! Optimistisch blijven zeg ik!

Pages (3): « 1 [2] 3 »