TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Champions League Fantasy Football
Pages (3): « 1 [2] 3 »
zet hier anders de naam van je ploeg, dan is het makkelijker te volgen wie zal afgaan en wie niet
| quote: |
| Originally posted by Bertn zet hier anders de naam van je ploeg, dan is het makkelijker te volgen wie zal afgaan en wie niet |
| Originally posted by FCB_Fanatic kheb het simpel en duidelijk gehouden : FCB_Fanatic |
al diegenen die Eto'o erin hebben staan hebben al meteen een mooie kloof geslagen. hopelijk kan ik vanavond wat inhalen
ik denk vooral dat ronaldinho gisteren de punten heeft binnengehaald :-) trouwens, de persoon die ge kapitein maakt krijgt dubbele punten, en ge kunt er er elke matchdag "gratis" een speler uitzwieren om een nieuwe te kopen. ge kunt ook meerdere mensen veranderen, maar dat kost je dan punten.
| Originally posted by Bertn ik denk vooral dat ronaldinho gisteren de punten heeft binnengehaald :-) trouwens, de persoon die ge kapitein maakt krijgt dubbele punten, en ge kunt er er elke matchdag "gratis" een speler uitzwieren om een nieuwe te kopen. ge kunt ook meerdere mensen veranderen, maar dat kost je dan punten. |
| Originally posted by Gladius al diegenen die Eto'o erin hebben staan hebben al meteen een mooie kloof geslagen. hopelijk kan ik vanavond wat inhalen |
nooit gezien da ge de shirt-style van uw truitjes kon veranderen ook, kheb er voor gezocht mor vond nix :/ , kveronderstel dat ge dat nu ni meer kan veranderen zeker?
Eto'o is captain bij ik dus kheb daar al 18 punten mee geraapt 
Bertn, mss kan je je eerste post editen en er de nicknames & hun ploegnaam inzetten, da's gemakkelijk om elkaar te herkennen
bij deze voor een groot deel gebeurd, maar er zijn een paar users wiens naam ik niet herkende
Config , FC Koeweit.. jah sorry ze , khad echt geen goesting om lang te zoeken dus et eerste wat in me opkwam heb ik gepakt.. en waarom precies Koeweit da moe je dus ni aan ik vragen 
ik ben BlueWhiteBuffalo btw
gezien mijn klassering, heb ik niet echt een denderende start gemaakt... moet het spelletje en die puntenverdelingen nog wat leren kennen blijkbaar 
Miljaar tactische flater van vercauteren toch wel om biglia der af te halen ten voordele van juhaz, das vragen om een tegendoelpunt en ze waren al 2 keer gewaarschuwd. 2 punten weggesmeten.
En irriteert er zich al iemand aan de commentaar van van loock, ik alvast wel 
| Originally posted by Eagle` Miljaar tactische flater van vercauteren toch wel om biglia der af te halen ten voordele van juhaz, das vragen om een tegendoelpunt en ze waren al 2 keer gewaarschuwd. 2 punten weggesmeten. En irriteert er zich al iemand aan de commentaar van van loock, ik alvast wel |
ge kunt altijd het geluid afzetten, zoals ik gedaan heb 
| Originally posted by Phortastic het moment da hem Biglia deraf haalde zei ik tegen men pa: daar gaat Anderlecht fucking spijt van krijgen... En idd van loock is ne aap, maarja wa wilde tis vtm he |
| Originally posted by FCB_Fanatic ge kunt altijd het geluid afzetten, zoals ik gedaan heb |
| Originally posted by Config en met de commentaar van de radio |
| Originally posted by FCB_Fanatic nope, met muziek op |
Real is weer goed begonnen
Cannavaro ging daar serieus de mist in
Re: Champions League Fantasy Football
| Originally posted by Bertn deelnemers: Bertn - FC Bikkemberts Shadowkid - Los merengues FCB_Fanatic - FCB_Fanatic Gladius - Milanello DJCresto - Frenulum BZRK - BZRK FC Lievez - Voesj United FredNova - FredNova Domineesje - Betatje Bunz - Bokrijk sport Config - FC Koeweit Bl@ckOut - FC Blackout Mr Pedro - BlueWhiteBuffalo |
FC Bikkemberts, LOL... Goeike 
Amaai, wat ben ik weer schitterend gestart
Kan alleen maar verbeteren 
| Originally posted by FredNova Amaai, wat ben ik weer schitterend gestart |
Zulte-Waregem scoort verdikke nog de 2-1 in Moskou.
Thuis zullen ze wel lappen krijgen vrees ik, morjah! Optimistisch blijven zeg ik!