TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [18 tot 22 Oktober] Amsterdam Dance Event 2006
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
In ieder geval ga ik op donderdag naar:
11 and Beatport present: a night at ade with m_nus, bpitch control, traum, cocoon, sender records and klang
-DJ Sascha Funke (Bpitch Control, d)
-DJ Troy Pierce (m_nus, us)
-DJ Melon (Ratio, nl)
-live: Extrawelt (Cocoon/Traum, d)
-Misc. (Sender Records/Klang, d)
En misschien nog op vrijdag naar:
Houseplay vs dig deeper & de laat bookings showcase
-Pete Tong (uk)
-Nick Warren (WoW, uk)
-Danny Howells (Dig Deeper, uk)
-DJ Marcello
-DJ Marysol
-DJ Marcella
-DJ Miss Monica
-DJ Dennis Christpher
-Visuals by VJ Micha Klein
Wilde eigenlijk ook op zaterdag naar Zoot Woman in Paradiso, maar dat is al uitverkocht.
| quote: |
| Originally posted by ATL_Trancer oh shit, where are they spinning? i'd totally be down for this party |
| Originally posted by fake_illusion Iberican Tribal Gods giving acte de presence at the Escape (Rembrandtplein) the 19th... I'm SO looking forward to this party! Line-up: Chus & Ceballos Funkerman Eddie Amador (usa) David Vendetta (fr) Tom Stephan (uk) Laidback Luke Martijn ten Velden Tom de Neef (Be) [ IMG]http://www.escape.nl/upload/images/6251.jpg[/IMG] |
Ok, wie gaan er vrijdag nou allemaal naar ome paulus?
Zelfde kliekje als vorig jaar?
Draait er nog iemand meer die avond? Net als vorig jaar.. Ronald van Gelderen ofzo?
Nee, alleen Schulz en van Dyk... ieder 3 uur ofzo
| Originally posted by eieregooie Ok, wie gaan er vrijdag nou allemaal naar ome paulus? Zelfde kliekje als vorig jaar? |
Als het goed is wel ja 
Donderdag gaat zooooo vet worden in de panama. Deep Dish en Kleinenberg! ! ADE wordt zoeizo mooie tijd, lekker in adam chillen en feesten, slaap bij maatje die een kamer heeft vlakbij het vondelpark! Hopen dat het nog beetje relaxed weer blijft.
Waarschijnlijk ben ik +1 bij PvD en Markus, maar zowiso bij Tiesto 
Vrijdag Escape 
wordt het toch nog druk qua TA gehalte:
ZZandirt
MennoB
Octaaf
Botol&Cebok
JP
Ei
Chicane??
@win
Komt Uniek niet?
daar staat in deze draad iig niks over..
ZZandirt
MennoB
Octaaf
Botol&Cebok
JP
Ei
Chicane??
@win
MikeVee (representing BeTA
)
Nog mensen die vrijdag naar de Panama gaan? 
| Originally posted by jp Komt Uniek niet? |
Mooie trensliefhebber ben je! 
Vrijdag Loveland of Panama. Vind lobos en vath toch echt te duur. 35E + Taxi + Drinken. Ga ik liever een keer naar frankfurt toe.
Jammer dat deep dish (sharam) niet meer komt. Guetta geven we de voordeel van de twijfel. Misschien dat ie in een club wat dieper draait dan al die hitjes.
Zaterdag niet echt iets heel erg vets te doen.
| Originally posted by MennoB Draait er nog iemand meer die avond? Net als vorig jaar.. Ronald van Gelderen ofzo? |
| Originally posted by eieregooie Jordi Bouman van 22:00 tot 23:00 ofzo... |
Ja, ik hoor t ook net... Ze zullen de deuren wel vast open doen, zodat de vroege vogels alvast naar binnen kunnen. Ik weet t ook niet precies...
Zoals te zien is op Partyflock
Who the Flock is Jordi Bouman
Looking at: http://www.jordibouman.com/
breakbeat & progressive
argghhh! 
Je kan zeggen wat je wilt, maar die breakbeat platen waar Ronald vorig jaar mee eindigde waren geweldig
Alleen zal die Jordi daar niet dezelfde mee bedoelen