TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Afrijden..Hoe erg is het?
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by robin Ah, grunn leeft ook nog kom ens op msn of dc man ![]() Nu dit topic er toch is, iemand een idee hoelang je je rijbewijs moet hebben om een slipcursus te mogen volgen, begreep dat veel 'scholen' hier een minimum tijd voor hebben staan (anwb in lelystad zou het worden dan.. niet echt tijd gehad om te zoeken nog, hoor net 10 min terug dat ik het, als het mag, krijg voor mijn verjaardag lijkt me wel kicken hehe ) |
Over je vraag weet ik niet dude. Ik denk minstens 2 jaar ofzo?

| quote: |
| Originally posted by AirPole En ja, ik zal binnenkort eens op DC komen. Op msn ben ik echt NOOIT. Vind MSN al heel lang echt geen FUCK aan. |
Heh nee ik had het dus niet gehaald. Reden was dat ik 3 momenten niet ver voor me keek of zo en de situatie niet goed had afgehandeld.
Voorbeeld was ik rij op een straatt met veel zebrapaden. Ik zie juist dus in de verte een meisje 3 meter of zo er voor staan. maar zijn stond naar de rechter kant staren (ik kom van links) echt 5-10 seconden of zo. Dit zie ik op 50-70 meter afstand en in mijn achterhoofd had ik zo iets ga je nou oversteken niet..Toen ik er bijna was bij die zebrapad. draaid die hoer de kop om opeens naar me toe en toen moest ik wel remmen. Maar volgens die gast was dat te plotseling of zo en als ik ver voor me keek had ik dat wel kunnen voorkomen.. Vaag he? ik had wel een botsing met een busje kunnen voorkomen omdat hij bijna mij geen voorrang verleende toch zag ik dit van .."ver". maar ja rest was goed behalve dit dus.
Tja ik rij al een jaar zonder rijbewijs..dus ik blijf door rijden zonder of met
Maar ga het hoop ik volgende week weer proberen..of het niks kost 
Hehe
Over een half jaartje ga ik denk ik met theorie beginnen 
| quote: |
| Originally posted by Massive84 Tja ik rij al een jaar zonder rijbewijs..dus ik blijf door rijden zonder of met Maar ga het hoop ik volgende week weer proberen..of het niks kost |
| quote: |
| Originally posted by Siesta heb je geen vrienden? of heb je geen msn sletjes? pffff msn is dope man |
| quote: |
| Originally posted by magrec hoe bedoel je dit? Niet zo snugger om zonder rij instructeur te rijden als je een ongeluk krijgt of wordt aangehouden tijdens controle ben je flink het haasje. |
| quote: |
| Originally posted by ZZandirt goed oppassen. als een of andere dronkelap jou aanrijdt, ben jij de lul. als ie dan nog voor de rest van zijn leven arbeidsongeschikt wordt, dan ben je je hele leven aan het betalen.... geslaagd? |
| quote: |
| Originally posted by AirPole Volgens mij is diegene die alcohol opheeft dan toch nog steeds de schuldige hoor, vooral als ie jou aanrijdt. |
| quote: |
| Originally posted by ZZandirt plus het feit dat er bij het CBR een opgelegde ratio is van 66,6 t/o 33,3 procent. raad maar eens wat de zakkers en slagers zijn. hufters.... creeren gewoon werk...:-) |
Ik vind zonder rijbewijs rijden wel ZO debiel! Buiten het feit dat je een fikse beuk kunt verwachten als je me ooit zou T-bonen in het verkeer (en ik nog in die staat zou zijn dat ik dat zou kunnen) zou ik echt NIET in jouw schoenen willen staan als je rijbewijsloos een keer een koter van iemand ondersteboven beukt. Zoiets kan op zich zomaar gebeuren (heb het nooit gehad, hoop het nooit te hebben en lijkt me verschrikkelijk �m te hebben) maar als el pappie van die koter hoort dat jij ook nog eens het gore rotlef hebt gehad om zonder rijbewijs te gaan karren .... pffff. See you in court or in prison zeg maar
.
Geen excuses ook trouwens, ik ben vrij rechttoerechtaan als het op zulke dingen aankomt
.
Hehe. Een niet nader te noemen persoon die ik ken heeft vele keren in de vrachtwagen van paps rondgereden zonder rijbewijs. Hier heb ik het dan niet over kleine stukjes maar gewoon best lange ritten. Paps vond het trouwens niet eens erg zolang die maar uitkeek.
| quote: |
| Originally posted by basvh Hehe. Een niet nader te noemen persoon die ik ken heeft vele keren in de vrachtwagen van paps rondgereden zonder rijbewijs. Hier heb ik het dan niet over kleine stukjes maar gewoon best lange ritten. Paps vond het trouwens niet eens erg zolang die maar uitkeek. |
Leuk om de topic weer te lezen.
Kennelijk veel ophef over het rijden zonder rijbewijs. Misschien denk je dat ik dit deed voor de lol. maar heb gewoon ander half jaar netjes auto gereden puur voor transport zeg maar. En pappie heeft me leren auto rijden 
Ik moet wel zeggen dat ik altijd voorzichtig heb gereden en omdat ik dit ander half jaar heb gedaan, heb ik nu na het behalen van mijn rijbewijs (29-09-2006 perfecte rit gereden
) niet de behoefte om 150 te rijden op de snelweg, of zonder gordel etc. Wat je dus HEEL vaak bij jongeren ziet als ze eenmaal hun papiertje halen. Geen wonder dat je nu de 3 staf punten systeem hebt.
Ider zijn mening 
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie Ik vind zonder rijbewijs rijden wel ZO debiel! Buiten het feit dat je een fikse beuk kunt verwachten als je me ooit zou T-bonen in het verkeer (en ik nog in die staat zou zijn dat ik dat zou kunnen) zou ik echt NIET in jouw schoenen willen staan als je rijbewijsloos een keer een koter van iemand ondersteboven beukt. Zoiets kan op zich zomaar gebeuren (heb het nooit gehad, hoop het nooit te hebben en lijkt me verschrikkelijk �m te hebben) maar als el pappie van die koter hoort dat jij ook nog eens het gore rotlef hebt gehad om zonder rijbewijs te gaan karren .... pffff. See you in court or in prison zeg maar .Geen excuses ook trouwens, ik ben vrij rechttoerechtaan als het op zulke dingen aankomt . |
De gevolgen zijn meestal niet zichtbaar voor diegene.
Vaak gaat het goed, maar als het dan mis gaat dan ben je ook echt goed de sjaak!
Onverzekerd, onvolwassen etc.
Het afrijden bij mij ging trouwens prima. Was na een half uurtje weer terug. Ben nu inmiddels 9 jaar trots eigenaar van zo'n roze papiertje en (gelijk ff afkloppen) heb nog nooit een ongeval gehad of veroorzaakt.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.