TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [31-10-2006] BETA Party V4 @ Rector, Gent met Airwave Live e.a.
Pages (21): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »
| quote: |
| Originally posted by FenixStyle De beta-party gaat toch in de Rector door? Of Rector = De Overpoort? |

| Originally posted by FenixStyle Dark-E komt dus? |
| Originally posted by Config Rector ligt in de Overpoort(straat) ![]() |
Maakt toch ni uit of er grote naam meer komt of ni?
Een grote naam trekt enkel meer kijkvolk en denk wel dat de anderen da ook goe zullen doen.
Zolang ze maar goeien trance spelen is da voor mij dik in orde 
| Originally posted by Config et feit dat er veel volk gaat zijn in de overpoort gaat me wellicht wel kunnen overhalen om te komen.. |
| Originally posted by TOR Hebt ge anders niemand om u te beschermen? |
zeg me eens, voorwa zou ik da nodig hebben?
Als Luc woest wordt, is er weinig tegen te beginnen 
| Originally posted by TOR Als Luc woest wordt, is er weinig tegen te beginnen |
| Originally posted by Devilex Maakt toch ni uit of er grote naam meer komt of ni? Een grote naam trekt enkel meer kijkvolk en denk wel dat de anderen da ook goe zullen doen. Zolang ze maar goeien trance spelen is da voor mij dik in orde |
| Originally posted by TOR Als Luc woest wordt, is er weinig tegen te beginnen |
Ik denk dat ik ga kunnen komen. Is de rector makkelijk via het openbaar vervoer berijkbaar?
Goedde lineup trouwens
| Ik denk dat ik ga kunnen komen. Is de rector makkelijk via het openbaar vervoer berijkbaar? Goedde lineup trouwens |
| Originally posted by RadiantB Redelijk, niet dat het echt nodig is, tis 2 km van het station Gent Sint-Pieters. (ik raad wel aan om een spurtje te trekken door het citadelpark of een kleine omweg te pakken) line-up kwijl kwijl |
Menno De Jong & Jonas Steur ipv Airwave
kwaliteit vs kwaliteit
Airwave zal wel meer volk trekken, denk ik/vrees ik. (op naar de 45�)
| Originally posted by RadiantB Menno De Jong & Jonas Steur |
)
| Originally posted by Bunz als ze da fixen spring ik een gat in de lucht (hun set op Tomorrowland is het beste trance-gevoel da ik ooit heb meegemaakt ) |
kzie nu pas da da op een dinsdag is. zijn er veel mensen die dan vakantie hebben of zo?
| Originally posted by Bunz als ze da fixen spring ik een gat in de lucht (hun set op Tomorrowland is het beste trance-gevoel da ik ooit heb meegemaakt ) |

| kzie nu pas da da op een dinsdag is. zijn er veel mensen die dan vakantie hebben of zo? |
| kzie nu pas da da op een dinsdag is. zijn er veel mensen die dan vakantie hebben of zo? |
| Originally posted by Bunz als ze da fixen spring ik een gat in de lucht |
rofl idd eheh
achja... feestje! ![]()
| Originally posted by Real There we go. |
, da was echt kwijlen int begin, zocalo, sunspot en long island dub van beautiful als paar eerste platen
en AUB, eindelijk iemand Communication !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als ge ons 1000� bezorgt dan boeken we ze nog wel eens hoor 
| Originally posted by The_G0dfather en AUB, eindelijk iemand Communication !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |