TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- WK wielrennen in Salzburg
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Bettini wordt volgens mij de nieuwe wereldkampioen, en hij zou het zeker verdienen.
Ik heb er 4 grote kanonnen opgezet bij Wielerprono:
BOONEN Tom
DI LUCA Danilo
VINOKOUROV Alexandre
VALVERDE BELMONTE Alejandro
deelnemerslijst wegrit
ook handig voor de prono'ers
De Duitser Ciolek wint de wegrit bij de beloften in de sprint van een groepje van 6. Geen verrassing, aangezien hij al 2 jaar profrenner is en vorig jaar onder andere Zabel klopte in een sprint. Jelle Vanendert was mee, maar werd pas 5de. En als deze koers ons 1 ding leert, dan is het wel dat het parcours en vooral de hellingen beter meevallen dan eerst gevreesd. Dus de kans dat Boonen eraf gereden zal worden is kleiner dan de tegenstand hoopte. Maar de bochtige afdaling in de finale is dan weer ideaal voor een laatste uitval van een paar vluchters, type Vinokourov. 
Ploegje gemaakt!

Ik tip op Vinokourov.
Al hoop ik natuurlijk dat er een Belg wint 
Onverwacht verloop tot nu toe
Een paar ploegen beginnen al fameus nerveus te worden, want wie gaat het werk opknappen? 
indeed, tgaat nog plezant worden vanmiddag, Bettini gaat wellicht zo nerveus zijn dat ie wellicht voor het einde al zijn cartouches gaat verschoten hebben 
Valverde zegt trouwens in een interview dat hij schrik heeft van Gilbert die in de laatste ronde zou proberen te ontsnappen. Maar geen nood, dan zou hij Samuel Sanchez erachter sturen, en die zou het dan makkelijk kunnen afmaken in de sprint.
Het zou wel fijn zijn moesten nog een paar mannen dat idee hebben dat ze met Gilbert naar de meet kunnen. Daar gaan ze zich dan nog lelijk op verkijken 
philip is katterap, laat daar geen twijfel over bestaan, en ie heeft et in zich om et met ne jump af te maken ook. In de Eneco tour heeft ie in de laatste rit daar gewoon een paar kilometer met amper 100 meter voor het peleton uitgereden en ze kwamen geen wiel dichter
Bovendien zit ie in zijn beste vorm ooit, en tis ne aimabele kerel. Daar nog es boven heeft ie een eigenschap die bijna geen enkele Waal heeft: hij kan Nederlands.
Ondertussen zijn Zwitserland, Australi� en Nederland al in de achtervolging gegaan en die voorsprong smelt als sneeuw voor de zon.. Jammer, want khad Bettini graag eens uit zijn sloffen zien schieten van nervositeit 
Bettini!
Wat een laatste kilometer seg. Het peloton stormt af op een massasprint, 3 spanjaarden wringen zich nog naar voren en 1 van hen laat het gat vallen waardoor Sanchez, Valverde, Zabel en Bettini samen naar de streep rijden. Bettini maakt het in een millemeterspurt af voor Zabel en Valverde.
Wel jammer voor Zabel, als er 1 man een wereldtitel zou verdienen dan is hij het wel. Maar Bettini is tenslotte ook een meer dan verdiende winnaar! Toch wel de sterkste klassieke renner van de laatste 10 jaar. En Valverde weer net te kort, al voor de 3de keer op het podium maar geen goud. 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Wel jammer voor Zabel, als er 1 man een wereldtitel zou verdienen dan is hij het wel. |
| Originally posted by Jasperovitsj Maar Bettini is tenslotte ook een meer dan verdiende winnaar! Toch wel de sterkste klassieke renner van de laatste 10 jaar. |
| Originally posted by Jasperovitsj Toch wel de sterkste klassieke renner van de laatste 10 jaar. |
| Originally posted by Config van de laatste 10 jaar vind ik toch nog wel wat overdreven.. denk dat dat nog altijd Museeuw is dan.. edit: ivm Museeuw, maak er maar de laatste 15 jaar van.. |
Ach kom, zoveel kleiner dan Museeuw is Bettini (figuurlijk) echt niet hoor 
Museeuw heeft op pakweg 10 jaar tijd 11 klassiekers gewonnen, Bettini heeft er nu op 6 jaar al 8. En Bettini heeft ook de "zwaardere" klassiekers gewonnen, terwijl een Museeuw toch te licht uitviel voor LBL bijvoorbeeld. Ze hebben beiden ondertussen ook een wereldtitel, en ze konden allebei ritten in de grote rondes winnen, Bettini misschien zelfs meer dan Museeuw
Het enige wat Museeuw zo groot maakt bij ons Belgen zijn zijn hero�sche overwinningen in Parijs-Roubaix of de Ronde van Vlaanderen, koersen die ons meer aanspreken dan LBL of de Gold Race...
Geef Bettini nog een jaar of 3, en hij heeft meer klassiekers op zijn palmares dan Museeuw, en een indrukwekkendere zegelijst hoor.
Museeuw was een h��l grote, maar aan het einde van zijn carri�re gaat Bettini even groot zijn hoor 
die pakweg 10 jaar tijd van Museeuw, is daar zen revalidatietijd al afgetrokken?
en niks gaat �ber deze 

That's my point
Voor de rest quote ik mezelf:
"Museeuw was een h��l grote, maar aan het einde van zijn carri�re gaat Bettini even groot zijn hoor.
"
Nog een paar jaartjes tijd, en wie weet zit daar ook nog een hero�sche ressurectie bij
is zo, nu aan hem om het waar te maken. (ik bedoel ni da hij een motoraccident moet maken eh
)
| Originally posted by Antony en niks gaat �ber deze ![]() |

indeed! zalig moment! en ook zijn 10de klassieker waar ie ook solo toekomt en dan zijn ene hand vlak opsteekt en dan de andere erbij. 10 vingers wijzen de lucht in.. Museeuw zelf zo sereen over de meet, in de huiskamers opperste euforie.. dat was ook een zalige zege 
En dat WK dan waar hij won in Lugano
ik weet nog alles perfect. Twas juist familiefeest en iedereen zat voor tv. Moet zeggen dat er serieus rondgesprongen is toen Museeuw de sprint won 
Iedereen ineens de wespen en het gesneden brood vergeten 
| Originally posted by Jasperovitsj Iedereen ineens de wespen en het gesneden brood vergeten |
| Originally posted by Jasperovitsj Iedereen ineens de wespen en het gesneden brood vergeten |
| Originally posted by diddi Museeuw is nen oplichter! |