TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- U studeert: basic info
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Magistrate Naam: Ruben Studierichting vorig jaar: Rechten Studierichting: Rechten Jaar: 3de bachelor Instelling: UGent Vervoersmiddel: trein / fiets Vervoersmiddel schoolgrief: eastpak |
| Originally posted by De Geert Naam:Ken Studierichting vorig jaar:2e Bachelor Ingenieurswetenschappen (burgerlijk ingenieur dus...) Studierichting:Ingenieurswetenschappen: Bouwkunde Jaar:3e Bachelor Instelling:UGent Vervoersmiddel:trein naar kot, fiets in gent zelf Vervoersmiddel schoolgrief:grijze hedgren-rugzak Uurrooster: zie hier Foto @school: nope |
| Originally posted by Bl@ckOut Sinds wanneer is burgerlijk ingenieur een bacheloropleiding? |
| Originally posted by De Geert is eerst 3 jaar Bachelor en dan 2 jaar Master is da ni normaal mss? |
Naam: Tom
Studierichting vorig jaar: BA 2 Toegepaste Taalkunde (Vertaler-tolk Engels / Frans)
Studierichting: Intercultural Relations Management
Jaar: BA 1 & BA 2
Instelling: Katholieke Hogeschool Mechelen
Vervoersmiddel: Opel Corsa + Bus (Lijn 550)
Vervoersmiddel schoolgrief: Grijze Eastpak rugzak
Uurrooster: te veel werk om nu te maken 
Foto @school: daar kan eventueel wel voor gezorgd worden 
| Originally posted by Blue Sky 99 Instelling: Koninklijke Hogeschool Mechelen |
| Originally posted by Config crappers, ik ga er dit jaar ook van hebben.. wat een klote project is da eigenlijk |
| Originally posted by christina ist ni "Katholieke Hogeschool Mechelen"? |
| Originally posted by Devilex Moet morgen mijn eerste verlag al indienen |
kheb nog maar 1 dag les gehad
, meer info over dat project moet nog komen, maar als ik de kans krijg om der vanonder te muizen en iets anders te doen in de plaats van die SBP, dan twijfel ik geen second.
Naam: Stijn
Studierichting vorig jaar: ing. Electronica, optie IT
Studierichting: Management & Communicatie
Jaar: 1e en laatste (ManaMa)
Instelling: Hogent
Vervoersmiddel: trein naar kot, fiets in gent zelf
Vervoersmiddel schoolgrief: zwarte rugzak CYA2
Uurrooster: verschilt elke week. Deze week iig les op dinsdagavond tot 21u, en zaterdag van 9 tot 13u...
Foto @school: whehehe
| Originally posted by Hydra Naam: Stijn Studierichting vorig jaar: ing. Electronica, optie IT Studierichting: Management & Communicatie Jaar: 1e en laatste (ManaMa) Instelling: Hogent Vervoersmiddel: trein naar kot, fiets in gent zelf Vervoersmiddel schoolgrief: zwarte rugzak CYA2 Uurrooster: verschilt elke week. Deze week iig les op dinsdagavond tot 21u, en zaterdag van 9 tot 13u... Foto @school: whehehe |
Naam: Hendrik
Studierichting vorig jaar: diergeeskunde
Studierichting:nog altijd
Jaar:3e
Instelling: Psychiatrisch centrum Caritas-Melle
Vervoersmiddel: Een appelblauw zeegroene nissan
Vervoersmiddel schoolgrief: Een blauw kabas van kipling, nog gekocht toen ik naar de middelbare school ging 
Uurrooster: Altijd les van 8u30 tot 11u30, en in de 4 namiddagen op 5 practicums.
Foto @school: Ik heb altijd de kodak mee... dus is da moeilijk om der zelf op te staan. Ik zal mijn best doen er nog een te laten maken 
Voor de ouwe zakken onder BeTA's:
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=371858
Kzal nooit ophouden met studeren... 
Naam: Ikke
Studierichting vorig jaar: Informatica
Studierichting:Informatica (Optie Multimedia)
Jaar:3e
Instelling: Hoge school Gent, Departement Aalst (BEST noemet
)
Vervoersmiddel: Broembroem
Vervoersmiddel schoolgrief: laptopkabas
Uurrooster: Van 10h30 tot 17h45 of 8h15 tot 15h30 en vrijdags geen meestal geen les (begeleide zelfstudie)
| Originally posted by Tiger777 Vervoersmiddel schoolgrief: Een blauw kabas van |
Naam: Koen
Studierichting vorig jaar: Burgerlijk Ingenieur Werktuigkunde-Electrotechniek, GIT van 1e en 2e proef
Studierichting: Burgelijk Ingenieur Werktuigkunde-Electrotechniek optie Mechanische Energietechniek, GIT van 2e en 3e proef
Jaar: Nu dus al 5e jaar da'k bezig ben, deel van 't 4e dak nog moest afwerken en al een deel van't 5e erbij om bezig te blijven 
Instelling: UGent
Vervoersmiddel: tevoet
Vervoersmiddel schoolgrief: kipling van in't middelbaar
Uurrooster: zit veel te vol...
| Originally posted by Bertn gadver, ik had dat intakegesprek ook meegedaan en ben uitgelachen geweest door die 2 losers daar. |

| Originally posted by Eagle` zon old-skool vierkante, FTW !!!! |
| Originally posted by Hydra Ik wil details ![]() Wel spijtig. Ik had met ne BETA in de klas kunnen zitten. All� ene da het al was vantevoren. Ni gelijk Pheatus da ik hier eerst heb moeten inwijden |
Naam: Jeroen
Studierichting vorig jaar: Handelswetenschappen
Studierichting: zie vorige
Jaar: 3e
Instelling: Vlekho..
Vervoersmiddel: Auto/Trein
Vervoersmiddel schoolgrief: zwarte rugzak van eastpak
Uurrooster: Geen goesting om dat te typen, staat trouwens nog ni vast ook
Foto @school: euhm, ni echt
Re: U studeert: basic info
Naam: Steven
Studierichting vorig jaar: Graduaat Informatica 2e jaar
Studierichting: Graduaat informatica 3e jaar
Jaar: 3e
Instelling: Groep-T ACE Leuven
Vervoersmiddel: Fiets
Schoolgrief:
niks eigenlijk... mijn pcke thuis, en da opt school
| Originally posted by Bertn ik kwam binnen in een t-shirt, en dat stond hen niet aan. dus zaten ze maar een kwartier lang domme opmerkingen te maken over het feit dat ik mij daar durfde te vertonen in een t-shirt en zo... en me constant opjagen en zo. kwas blij dak daar buiten was, en nu ben ik ook blij dak iets anders kan volgen |
. Hij heeft bijna iedereen afgekraakt. Er is zelfs een meiske wenend naar buiten gekomen naar't schijnt. In de les is hij (gelukkig) helemaal anders.
Naam: Jasper
Studierichting vorig jaar: Communicatiewetenschappen (optie Media & Samenleving)
Studierichting: Communicatiewetenschappen (optie Media & Samenleving)
Jaar: 2de licentie
Instelling:Universiteit Antwerpen, eindelijk terug op de Stadscampus! 
Vervoersmiddel: Bus, maar nu ik terug in Antwerpen zit soms ook wel met de fiets.
Schoolgrief: Zwart-grijze Fila rugzak
Foto @school: Bestaat bij mijn weten niet
Naam: Margaux
Studierichting vorig jaar: Professionele bachelor bedrijfsmanagement, optie Rechtspraktijk
Studierichting: Verkorte bachelor Criminologische wetenschappen
Jaar: 1e
Instelling:KULeuven
Vervoersmiddel: met een fiets zonder versnellingen en das wel verschrikkelijk met al die bergop hier
Schoolgrief: ne zwarte Hedgren