TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- U werkt: basic info
Pages (12): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »
hoeveel verdienen jullie eigenlijk?
ik 12�/uur
ik had geen gedacht of dat voldoende is eigenlijk
| quote: |
| Originally posted by anke allemaal saaie pieten hier met hun burojobke |
)
ik doe verpleegkunde
dus moet ik wel pieten wassen van voos venten
dat is wel minder maar het hoort er bij
| Originally posted by anke hoeveel verdienen jullie eigenlijk? ik 12�/uur ik had geen gedacht of dat voldoende is eigenlijk |
die moeten daar ook hard voor werken en hebben geen sociaal leven meer
wat doe jij eigenlijk, domineesje?
| Originally posted by anke die moeten daar ook hard voor werken en hebben geen sociaal leven meer |
| Originally posted by domineesje lol,wie zegt dat |
| Originally posted by anke die moeten daar ook hard voor werken en hebben geen sociaal leven meer wat doe jij eigenlijk, domineesje? |
| Originally posted by anke mijn ouders zijn s'avonds ook nog altijd op werk ze doen eigenlijk niets anders |
| Originally posted by anke mijn ouders zijn s'avonds ook nog altijd op werk ze doen eigenlijk niets anders |
wat jumperkes?
ik ben gene jumper schat 
| Originally posted by domineesje mjah met zo'n dochter die graag gsm's en kleren al 5 stap koopt, ge zou voor niet minder eh |
| Originally posted by anke enkel die auto |
| Originally posted by anke ik krijg ook niet alles eh enkel die auto maar voor de rest moet ik op zaterdag werken net zoals iedereen |
| Originally posted by Phortastic lol Ocharme |
| Originally posted by anke denk je dat die dat allemaal zelf betaald hebben? |
Haha zalig
Spoiled lil bratz.
mijn ouders houden van mij mellow_head 
Bij mellow_head hebben ze de baby weggegooid en de nageboorte gehouden.
haha zo grof man
| Originally posted by domineesje Mooie salarissen 55.000 � 60.000 frank bruto per maand. |
de euro is 10 jaren geleden of zo ingevoerd
die lonen zijn al lang veranderd
en dat doet dan administratie van een bedrijf
sorry maar deze had je terug. remember de pieten?)

| Originally posted by anke de euro is 10 jaren geleden of zo ingevoerd die lonen zijn al lang veranderd en dat doet dan administratie van een bedrijf sorry maar deze had je terug. remember de pieten?) |
| Je eerste zuurverdiende loon... De sprongen in startlonen van HSO naar HOKT (1 cyclus) en van HOKT naar HOLT (2 cycli) zijn even groot: ongeveer 260 euro. Het HOLT- en het universitaire niveau liggen qua startlonen duidelijk dichter bij elkaar: 75 euro verschil tussen de medianen. Kijken we meer in detail naar de startlonen per afstudeerrichting, dan kunnen we het 'zuivere' effect van het diplomaniveau beter inschatten. Zo ligt het mediaanstartloon voor een handelsingenieur uit het hoger onderwijs met 2 cycli ongeveer 170 euro lager dan dat van een universitaire handelsingenieur. Het verschil tusen de top (burgerlijk ingenieurs) en de staart (toerisme en horeca) bedraagt overigens meer dan 1.000 euro. Universitaire diploma's Burgerlijk ingenieur 2.520 � Farmaceutische wetenschappen 2.302 � Wetenschappen 2.299 � Bio-ingenieur 2.284 � Informatica 2.275 � Rechten 2.116 � Toegepaste economische wetenschappen (TEW) 2.071 � Psychologie, pedagogie 2.066 � Geneeskunde 1.999 � Sociale wetenschappen 1.948 � Lichamelijke opvoeding 1.874 � Geschiedenis 1.836 � Germaanse, romaanse 1.832 � Gemiddeld: 2.130 � Hoger Onderwijs Kort Type A1 Informatica 1.924 � Verpleegkundige 1.893 � Industri�le wetenschappen 1.832 � laborant, kinesitherapie 1.794 � Regent 1.752 � Juridisch 1.740 � Sociaal-agogisch werk 1.709 � Bedrijfsbeheer, secretariaat-talen (boekhouding, fisaliteit, accountancy, bibliotheek) 1.670 � Kleuteronderwijzer, onderwijzer 1.670 � Communicatie, PR & reclame 1.670 � Toerisme & horeca 1.448 � Gemiddeld 1.717 � Hoger Onderwijs Lange Type Industrieel ingenieur 2.071 � Handelswetenschappen 1.947 � Tolk, vertaler 1.797 � Meester in kunsten 1.538 � Gemiddeld 2.003 � |
| Originally posted by anke de euro is 10 jaren geleden of zo ingevoerd |
zoveel verschil zit daar niet in blijkbaar
en van universitairen word meer verwacht