TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beste trancevrienden!
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
| quote: |
| Originally posted by anke stoer |
de rollen niet omdraaien!!!
ik kan daar niet tegen 
Originally posted by MikeVee |
| Originally posted by diddi Ik vind de sfeer nog best wel ok. Er gelden hier blijkbaar strenge ontgroeningsprocedures maar dan ook niet voor iedereen blijkbaar. Och, de stormen gaan op den duur wel liggen (Config als beste bewijs). Anke is een ander geval, zij kwam hier bepaalde mensen op hun plaats zetten, en dat moet ge niet proberen met mannen als Xilver en Luc Bomans. Ik heb de Illusion thread niet volledig gelezen, maar enkele passages zijn echt wel om buikkrampen van het lachen te krijgen. Mellow_head is gewoon een ettertje en ik kan goed leven met dat ettertje, zolang hij maar af en toe eens op zijn plaats wordt gezet als hij er over gaat. |
idd, maar nee... iedereen moet effe zen ongenoegen kunnen posten, liefst met nog een bijpassende foto bij om helemaal bij elkaar in gratie te vallen.
| Originally posted by Shadowkid Idd, tgaat zo wat met ups en downs ook vind ik, maar dat valt over het algemeen nog mee. En als er toch mensen zijn van wie ge het ongelooflijk op u zenuwen krijgt, negeer die reacties dan, er is zelfs een speciale ignore-functie. |
Alright!!!!!! Listen up folks! Mijne naam is de Joeri en ik wil dan ook aangesproken worden met de Joeri. Alrightt??! Ik zorg voor de veiligheid op dit forum. Ik heb handboeien en pepperspray bij! Als er iemand denkt hier nog tumult te maken ... dan haal ik die eruit en los dat op op mijn manier. Alrrrriiighht?! Zitten en posten!!
| Originally posted by mrcanon Alright!!!!!! Listen up folks! Mijne naam is de Joeri en ik wil dan ook aangesproken worden met de Joeri. Alrightt??! Ik zorg voor de veiligheid op dit forum. Ik heb handboeien en pepperspray bij! Als er iemand denkt hier nog tumult te maken ... dan haal ik die eruit en los dat op op mijn manier. Alrrrriiighht?! Zitten en posten!! |
| Originally posted by Antony idd, maar nee... iedereen moet effe zen ongenoegen kunnen posten, liefst met nog een bijpassende foto bij om helemaal bij elkaar in gratie te vallen. |
| Originally posted by anke amai wat een reacties lees ik hier weer als ge denkt dat ik dom ben ik doe wel hogeschool eh |
Jah ontgroeningsprocedures
Toen ik me hier pas lid had gemaakt heb ik me in 't begin wa kalm gehouden en hoogstens eens een mening gegeven in een discussie.
Maar tegenwoordig valt het erg op dat wanneer iemand van de oudere leden met ��n iemand nieuw problemen heeft er direct enkele andere mee op springen zodat het nieuwe lid zich in een hoek geduwd voelt en ook grof van zich begint af te beiten zodanig dat we nog verder van huis zijn.
| Originally posted by anke amai wat een reacties lees ik hier weer als ge denkt dat ik dom ben ik doe wel hogeschool eh |
| Originally posted by diddi Are you talkin' to me? |
is maar een voorbeeld van hetgeen Devilex zegt, waar ik me bij aansluit. | quote: |
| wanneer iemand van de oudere leden met ��n iemand nieuw problemen heeft er direct enkele andere mee op springen |
| Originally posted by Devilex Jah ontgroeningsprocedures Toen ik me hier pas lid had gemaakt heb ik me in 't begin wa kalm gehouden en hoogstens eens een mening gegeven in een discussie. Maar tegenwoordig valt het erg op dat wanneer iemand van de oudere leden met ��n iemand nieuw problemen heeft er direct enkele andere mee op springen zodat het nieuwe lid zich in een hoek geduwd voelt en ook grof van zich begint af te beiten zodanig dat we nog verder van huis zijn. |
in mijnen tijd, was het allemaal niet waar.
aaaaaaaah the old days: elke dag uren achter de pc zitten en nutteloos gezwam posten.
Een beter forum, daar kan je zelf aan werken.
| Originally posted by anke ik doe wel hogeschool eh |
Ochja, ik denk dat dit gewoon een feonomeen is dat ge op elk forum wel tegenkomt.. Elk forum waar ik opzit kent wel haar typetjes, anciens, terugkerende vetes,... Ik bezoek fora gewoon voor de fun en ontspanning, ik zal me er heus nooit in opjagen zodat ik er ruzie door zou krijgen..
Leben und leben lassen..
| Originally posted by FenixStyle OMFG Please, can I touch you? |
| Originally posted by Phortastic Ja idd, waar is de tijd van de prachtige threads als: "hoeveel scheten liet jij op tomorrowland?" |
| Originally posted by Antony awel ja is maar een voorbeeld van hetgeen Devilex zegt, waar ik me bij aansluit. |
. Er is onlangs gewoon iemand bijgekomen die geen respect toont voor de meningen van anciens en die dan nog eens begint te zeveren over Scooter
... Er is onlangs gewoon iemand bijgekomen die geen respect toont voor de meningen van anciens... |
Zever. Gezever.
Ontgroeningsprocedure: niks mee te maken.
Zich achterlijk en dom voordoen (of het gewoon zijn): Daar krijg ik het schijt van. Het is nu zelfs al zo erg geworden dat ik zelf ook dt-fouten begin te schrijven, door het eerste leerjaar-Nederlands van sommigen.
| Originally posted by Xilver Het is nu zelfs al zo erg geworden dat ik zelf ook dt-fouten begin te schrijven |
| Originally posted by Bertn dommeklood |