TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beste trancevrienden!
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »

Posted by domineesje on Sep-27-2006 14:55:

quote:
Originally posted by anke
stoer

wie probeer je te intimideren

Posted by anke on Sep-27-2006 14:57:

de rollen niet omdraaien!!!
ik kan daar niet tegen

Posted by diddi on Sep-27-2006 15:08:

quote:
Originally posted by MikeVee

+1000000

@ Anke

Posted by Shadowkid on Sep-27-2006 15:12:

quote:
Originally posted by diddi
Ik vind de sfeer nog best wel ok. Er gelden hier blijkbaar strenge ontgroeningsprocedures maar dan ook niet voor iedereen blijkbaar. Och, de stormen gaan op den duur wel liggen (Config als beste bewijs). Anke is een ander geval, zij kwam hier bepaalde mensen op hun plaats zetten, en dat moet ge niet proberen met mannen als Xilver en Luc Bomans. Ik heb de Illusion thread niet volledig gelezen, maar enkele passages zijn echt wel om buikkrampen van het lachen te krijgen. Mellow_head is gewoon een ettertje en ik kan goed leven met dat ettertje, zolang hij maar af en toe eens op zijn plaats wordt gezet als hij er over gaat.

Idd, tgaat zo wat met ups en downs ook vind ik, maar dat valt over het algemeen nog mee. En als er toch mensen zijn van wie ge het ongelooflijk op u zenuwen krijgt, negeer die reacties dan, er is zelfs een speciale ignore-functie.

Posted by Antony on Sep-27-2006 15:14:

idd, maar nee... iedereen moet effe zen ongenoegen kunnen posten, liefst met nog een bijpassende foto bij om helemaal bij elkaar in gratie te vallen.

Posted by domineesje on Sep-27-2006 15:14:

quote:
Originally posted by Shadowkid
Idd, tgaat zo wat met ups en downs ook vind ik, maar dat valt over het algemeen nog mee. En als er toch mensen zijn van wie ge het ongelooflijk op u zenuwen krijgt, negeer die reacties dan, er is zelfs een speciale ignore-functie.

ja heb destijds moeten zoeken om te un-ignoren en dan nog ge leest het nog

Posted by mrcanon on Sep-27-2006 15:20:

Alright!!!!!! Listen up folks! Mijne naam is de Joeri en ik wil dan ook aangesproken worden met de Joeri. Alrightt??! Ik zorg voor de veiligheid op dit forum. Ik heb handboeien en pepperspray bij! Als er iemand denkt hier nog tumult te maken ... dan haal ik die eruit en los dat op op mijn manier. Alrrrriiighht?! Zitten en posten!!

Posted by Phortastic on Sep-27-2006 15:21:

quote:
Originally posted by mrcanon
Alright!!!!!! Listen up folks! Mijne naam is de Joeri en ik wil dan ook aangesproken worden met de Joeri. Alrightt??! Ik zorg voor de veiligheid op dit forum. Ik heb handboeien en pepperspray bij! Als er iemand denkt hier nog tumult te maken ... dan haal ik die eruit en los dat op op mijn manier. Alrrrriiighht?! Zitten en posten!!

Posted by diddi on Sep-27-2006 17:12:

quote:
Originally posted by Antony
idd, maar nee... iedereen moet effe zen ongenoegen kunnen posten, liefst met nog een bijpassende foto bij om helemaal bij elkaar in gratie te vallen.

Are you talkin' to me?

Posted by TOR on Sep-27-2006 17:42:

quote:
amai wat een reacties lees ik hier weer
als ge denkt dat ik dom ben ik doe wel hogeschool eh

Als mammie de directeur omkoopt, is dat niet zo moeilijk h�

Posted by Devilex on Sep-27-2006 17:44:

Jah ontgroeningsprocedures

Toen ik me hier pas lid had gemaakt heb ik me in 't begin wa kalm gehouden en hoogstens eens een mening gegeven in een discussie.

Maar tegenwoordig valt het erg op dat wanneer iemand van de oudere leden met ��n iemand nieuw problemen heeft er direct enkele andere mee op springen zodat het nieuwe lid zich in een hoek geduwd voelt en ook grof van zich begint af te beiten zodanig dat we nog verder van huis zijn.

Posted by RadiantB on Sep-27-2006 17:48:

quote:
amai wat een reacties lees ik hier weer
als ge denkt dat ik dom ben ik doe wel hogeschool eh

Alleen spijtig dat ze daar blijkbaar niet het correct gebruik van interpunctie aanleren. (en het hanteren van woorden met meer dan 2 lettergrepen)

Nee, serieus, ik heb daar genoeg klojo's gezien die te lomp en te lui waren om te helpen donderen; hoger onderwijs = blokken en daarmee basta.

Posted by Antony on Sep-27-2006 18:59:

quote:
Originally posted by diddi
Are you talkin' to me?

awel ja is maar een voorbeeld van hetgeen Devilex zegt, waar ik me bij aansluit.

quote:
wanneer iemand van de oudere leden met ��n iemand nieuw problemen heeft er direct enkele andere mee op springen

Posted by mrcanon on Sep-27-2006 19:09:

quote:
Originally posted by Devilex
Jah ontgroeningsprocedures

Toen ik me hier pas lid had gemaakt heb ik me in 't begin wa kalm gehouden en hoogstens eens een mening gegeven in een discussie.

Maar tegenwoordig valt het erg op dat wanneer iemand van de oudere leden met ��n iemand nieuw problemen heeft er direct enkele andere mee op springen zodat het nieuwe lid zich in een hoek geduwd voelt en ook grof van zich begint af te beiten zodanig dat we nog verder van huis zijn.

+1

Posted by Kaidreas on Sep-27-2006 19:48:

in mijnen tijd, was het allemaal niet waar.

aaaaaaaah the old days: elke dag uren achter de pc zitten en nutteloos gezwam posten.

Posted by Transfusion on Sep-27-2006 19:56:

Een beter forum, daar kan je zelf aan werken.

Posted by FenixStyle on Sep-27-2006 20:16:

quote:
ik doe wel hogeschool eh

OMFG

Please, can I touch you?

Posted by FenixStyle on Sep-27-2006 20:36:

Ochja, ik denk dat dit gewoon een feonomeen is dat ge op elk forum wel tegenkomt.. Elk forum waar ik opzit kent wel haar typetjes, anciens, terugkerende vetes,... Ik bezoek fora gewoon voor de fun en ontspanning, ik zal me er heus nooit in opjagen zodat ik er ruzie door zou krijgen.. Leben und leben lassen..

Posted by Devilex on Sep-27-2006 20:39:

quote:
Originally posted by FenixStyle
OMFG

Please, can I touch you?

Ik heb de indruk dat tegenwoordig Jan met de pet en Piet Snot zich al aan hogere studies wagen, ik ga nu niet gaan verkondigen dat ik de uitverkoren hogeschoolstudent ben maar tegenwoordig is een gewone job na het secundair voor velen te min. Ze zullen en moeten studeren, ook al doen ze 3 keer hun eerste jaar of sleuren ze IAJ vakken mee verspreid over 4 jaar.

Ik merk het genoeg aan de nieuwe lading mct'ers die bij ons is toegekomen. Hun eerste vraag: "kunnen wij hier leechen en gamen op het netwerk? "

En nu terug OT

Posted by Wildfir3 on Sep-28-2006 07:02:

quote:
Originally posted by Phortastic
Ja idd, waar is de tijd van de prachtige threads als: "hoeveel scheten liet jij op tomorrowland?"

zoiets noemen we "sarcasme"... misschien kunt ge het eens opzoeken in ne woordenboek

Posted by diddi on Sep-28-2006 07:23:

quote:
Originally posted by Antony
awel ja is maar een voorbeeld van hetgeen Devilex zegt, waar ik me bij aansluit.

Ik kan heus wel zelfstandig een mening vormen over iemand. Ik heb daarvoor andere meningen niet nodig . Er is onlangs gewoon iemand bijgekomen die geen respect toont voor de meningen van anciens en die dan nog eens begint te zeveren over Scooter

Posted by FredNova on Sep-28-2006 08:21:

quote:

... Er is onlangs gewoon iemand bijgekomen die geen respect toont voor de meningen van anciens...

Posted by Xilver on Sep-28-2006 08:28:

Zever. Gezever.

Ontgroeningsprocedure: niks mee te maken.
Zich achterlijk en dom voordoen (of het gewoon zijn): Daar krijg ik het schijt van. Het is nu zelfs al zo erg geworden dat ik zelf ook dt-fouten begin te schrijven, door het eerste leerjaar-Nederlands van sommigen.

Posted by Bertn on Sep-28-2006 08:31:

quote:
Originally posted by Xilver
Het is nu zelfs al zo erg geworden dat ik zelf ook dt-fouten begin te schrijven

dommekloot

Posted by Xilver on Sep-28-2006 08:35:

quote:
Originally posted by Bertn
dommeklood

fixed

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »