TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- studentenclub
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by Antony on Sep-28-2006 14:58:

zullen der inderdaad wel een stel zijn, nice avatar trouwens

Posted by Dark Apostle on Sep-28-2006 15:42:

Heb me er ook nooit voor ge�nstereseerd en in Antwerpen is het ook serieus aan het uitsterven, het dopen dan.
Als ik wil zuipen dan zal ik wel met mijn maten op caf� ga hangen, daarvoor hoef ik ni bij een "studentenclub"

Dag gezegd zijnde, enigste 2 die ik gekend heb waren Nucleo (Plantijn Departement Industri�le Wetenschappen) en Aimie of Aimi (Lessius "verscheten kut!" Hogeschool)...wie geeft erom

Posted by Tiger777 on Sep-28-2006 17:04:

bij ons is dat altijd met spoelwormen, organen, bloed, pis en kak, sperma en allerhande andere lichaamsvloeistoffen(gal, lijkenvocht, vet...). Diergeneeskunde heeft de vortigste doop van allemaal. Daarmee sta ik daar nogal weigerachtig tegenover... En toch vinden ze elk jaar nog een 35'tal kandidaten om mee te doen. Wa mij opvalt is dat dat bij ons meestal mensen zonder vrienden zijn

quote:
of een ander verhaal was om ter snelst masturberen op een tandenborstel, de laatste moest zijn tanden dermee poetsen (tandenborstel zal wel in het gat van de ander op dat moment

En elkanders kwakje opdrinken zat er vorig jaar ook bij... Degoutant gewoonweg

Posted by Push2005 on Sep-28-2006 17:46:

quote:
Originally posted by christina
zoiets kan toch enkel bedacht zijn door nen degoutante gefrustreerde psycho-pervert?

ik vind et nochtans wel creatief gevonden... Normaal ist met een boterham en die opeten

Posted by Bl@ckOut on Sep-29-2006 16:49:

quote:
Originally posted by Push2005

ik vind et nochtans wel creatief gevonden... Normaal ist met een boterham en die opeten

Doet mij denken aan een bepaalde broodjesscene uit american pie als ik mij niet vergis

Posted by 1Million$shot on Sep-29-2006 21:47:

Hermes FTW !!!

Posted by FCB_Fanatic on Sep-29-2006 23:32:

kheb precies nog wel heel veel chance gehad met mijnen doop

Posted by Devilex on Sep-30-2006 07:26:

Ge moogt het nu zo belachelijk vinden als ge wilt maar het is toch een soort traditie die ook verloren aan het gaan is. De studentenclubs zorgden vroeger voor veel meer sociale contacten tussen de leerlingen onderling. Studenteclubs zijn dan ook vaker weggelegd voor kotstudenten.
Ik ben zelf nooit bij een studentdenclub geweest omdat ik om te beginnen al niet op kot zit en omdat ik veel te veel werk voor school heb.

Tegenwoordig gaan de studenten iedere dag naar huis of zitten ze op hun kot op msn en internet.

De sociale contacten tussen jongeren onderling gaan jaar na jaar achteruit, we worden echt zielig en apathisch en binnen 10 jaar zal 90% van de communicatie tussen jongeren verlopen via internet, sms en weet ik wa.

Posted by Jasperovitsj on Sep-30-2006 10:05:

quote:
Originally posted by Devilex
De studentenclubs zorgden vroeger voor veel meer sociale contacten tussen de leerlingen onderling.
Tegenwoordig gaan de studenten iedere dag naar huis of zitten ze op hun kot op msn en internet.

De sociale contacten tussen jongeren onderling gaan jaar na jaar achteruit, we worden echt zielig en apathisch en binnen 10 jaar zal 90% van de communicatie tussen jongeren verlopen via internet, sms en weet ik wa.

Dit is nu exact waar mijn thesis over zal gaan

Posted by RadiantB on Sep-30-2006 10:06:

quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Doet mij denken aan een bepaalde broodjesscene uit american pie als ik mij niet vergis

Van Wilder ja !!

In American Pie houden ze zich eerder bezig met taartboren.

Posted by Bertn on Sep-30-2006 10:38:

quote:
Ge moogt het nu zo belachelijk vinden als ge wilt maar het is toch een soort traditie die ook verloren aan het gaan is. De studentenclubs zorgden vroeger voor veel meer sociale contacten tussen de leerlingen onderling. Studenteclubs zijn dan ook vaker weggelegd voor kotstudenten.
Ik ben zelf nooit bij een studentdenclub geweest omdat ik om te beginnen al niet op kot zit en omdat ik veel te veel werk voor school heb.

bwo, dat valt allemaal nog mee. die echte studentenclubs waren meestal enkel voor mannen en zo..

Posted by djcresto on Sep-30-2006 15:24:

quote:

Ik heb door het "medium internet" toch al een pak mensen leren kennen die ik anders nog nooit had gekend (denk maar aan de beta's). Vroeger zaten de mensen ook maar gewoon 's avonds voor tv. Als ge nu opt caf� ene wilt gaan drinken belt ge toch ook dezelfde kameraden. En die zullen toch meestal nie antwoorden "nee kblijf thuis, kben aant chatten".

Posted by djcresto on Sep-30-2006 15:25:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Dit is nu exact waar mijn thesis over zal gaan

interessant topic waar ge uren over kunt discussieren J

Posted by Bertn on Sep-30-2006 15:34:

quote:
Originally posted by djcresto
Ik heb door het "medium internet" toch al een pak mensen leren kennen die ik anders nog nooit had gekend (denk maar aan de beta's). Vroeger zaten de mensen ook maar gewoon 's avonds voor tv. Als ge nu opt caf� ene wilt gaan drinken belt ge toch ook dezelfde kameraden. En die zullen toch meestal nie antwoorden "nee kblijf thuis, kben aant chatten".

vroeger stond er op geen enkel kot een tv

Posted by Dark Apostle on Oct-01-2006 12:59:

quote:

Dat is een veel te nauw zicht. Via het internet heb ik persoonlijk een heleboel mensen leren kennen die ik uiteindelijk nu ook in de buitenwereld mee omga. Moest ik nooit een pc hebben aangeraakt kende ik maar 5 mensen buiten mijn familie om, want via communities ben ik net vaker beginnen uitgaan.

De reden dan veel jongeren apathisch zijn is omdat het ni koel is om ge�ntereseerd te zijn in iets. Dat was al toen ik nog maar net in het middelbaar zat en toen was er nog niet echt spraken van Koning PC en Meester Breedband. De huidige generatie middelbare schoolgangers hebben nog steeds datzelfde trekske en ze lijken nog dommer te zijn geworden ook en komende van mij "een pummel zonder hogeschool diploma" zegt al veel.

Posted by Nabistai on Oct-01-2006 13:21:

quote:
Studenteclubs zijn dan ook vaker weggelegd voor kotstudenten.

Dit is zowat het belangrijkste wat in deze thread staat. In het begin vond ik heel dat gedoe van die studentenclubs ook maar dikke bagger, maar sinds ik op kot zit heb ik mij daar al supergoe geamuseerd!

Alleen de doorsnee doop vind ik nog steeds zever (look, kots, ketchup etc in u bakkes smijten). Ik ben dan maar bij een kleinere studenclub gegaan waar ze ne simpele bierdoop houden. Voor de rest leert ge zo massas interessante mensen kennen

Posted by DeSpErAtOs-X on Oct-02-2006 17:27:

amai ... wat een wussen hier allemaal ...

Eerst en vooral: als ge nie gedoopt zijt of ge zijt nie bij een studentenvereniging , hou dan uwe mond maar want dan leeft ge enkel van de vooroordelen van uzelf & anderen.

Ten tweede: mijne doop viel mee (ok, twas zwaar, zowel fysiek als psychisch net stap die ge normaal nie zou zetten), maar't geeft een gevoel van zelfverwezenlijking en schept nen hele goeie band met de mensen van uwe doop-groep.

Voor de rest is da zoiet da ge ofwel doet voor uzelf, ofwel niet ...

Ik zou het alleszins spijtig vinden moest deze traditie ooit stoppen mits ik toch vind da ge't ooit moet meegemaakt hebben.

En wat die clubs & verenigingen betreft ...

Clubs zijn ofwel enkel mannen ofwel enkel vrouwen (op 1 uitzondering na, ��n vrouw of man toegelaten) en zijn zo meer de selectieve vriendengroep (zelfde interesse, levensdoel, richting & opvatting)

Vereniging vertrekt vanuit de faculteit en is hierdoor ook veel gematigder en ook groter in omvang.

Maar de pc doet er toch wel idd geen goed aan de sociale studentenactiviteiten. (maar de tv ook niet, de andere opvatting v de scholen met werkjes & dergelijke ook niet).

Posted by TOR on Oct-02-2006 18:02:

quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
Ik zou het alleszins spijtig vinden moest deze traditie ooit stoppen mits ik toch vind da ge't ooit moet meegemaakt hebben.

Licht even toe?

Posted by anke on Oct-03-2006 11:36:

ik ben ook beginnen twijfelen toen mn vader en moeder zeiden dat dat hun beste tijd van hun leven waren
ge moet het bijna doen anders ga ik hier spijt van krijgen later en ben je nooit echt student geweest

moeilijk keuze

Posted by diddi on Oct-03-2006 11:41:

quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
amai ... wat een wussen hier allemaal ...

Eerst en vooral: als ge nie gedoopt zijt of ge zijt nie bij een studentenvereniging , hou dan uwe mond maar want dan leeft ge enkel van de vooroordelen van uzelf & anderen.

Posted by pooley on Oct-03-2006 13:44:

Mijn doop in Ehsal was super.
Bij ons mocht er wel geen druppel alcohol gedronken worden door de schachtjes (ja ge kon u dus geen moed indrinken).
Twas voos, vettig, ge werd belachelijk gemaakt opt beursplein in BXL, ge stinkt voor een koppel maand (u haren wnr ge ze wast) maar om der als groep door te geraken en iedereen door de proeven te trekken, onbeschrijflijk. U manneke staan tegenover de praeses/schachtentemmer; schitterend maar soms ja, slikken

Na de doop hangt ge als groep ook meer samen, iets 'samen' meegemaakt.

Schachtenverkoop, ontgroening, doop, ontgroeningscantus etc etc... niet door elkaar halen...

Sommige vinden het belachelijk, 'nieuwe vriendjes zoeken', 'stoer', iets voor zatlappen....
Ieder zijn mening natuurlijk maar ge zou het eens moeten doen of ten minste weten hoe het verloopt en u niet baseren op reportages a la Telefacts & Jambers.
De plaats waar je het doet, de richting (v�t� ) & de instelling (unif/hogeschool)... Speelt een rol in de 'vettigheid' van uw doop.

Posted by Config on Oct-03-2006 15:16:

quote:
Originally posted by anke
ik ben ook beginnen twijfelen toen mn vader en moeder zeiden dat dat hun beste tijd van hun leven waren
ge moet het bijna doen anders ga ik hier spijt van krijgen later en ben je nooit echt student geweest

moeilijk keuze

als ik op kot zat dan zou ik zowieso in een studentenclub gezeten hebben.. Damn.. en uw ouders moedigen dat aan? denk dat het in 80% van de gevallen niet aangemoedigd wordt hoor door ouders..

Posted by Devilex on Oct-03-2006 16:32:

Ik ga er nog 2 jaar bij doen ze volgend jaar

Posted by DeSpErAtOs-X on Oct-05-2006 15:23:

quote:
Originally posted by TOR
Licht even toe?

mits dopen een studententraditie was, zou'k et zonde vinde moest deze ooit stoppen ...

en mits het drastisch terugvallen van het aantal leden ... vrees ik dat ook dit ooit zal stoppen

@diddi

ik denk dat ik wel recht van spreken heb als ik zeg: "spreek niet over iets waarover je zelf niets weet of enkel verhalen hebt van horen zeggen ..."

en zoals het bij pooley was, was het bij mij ook ...

je moet er gewoon voor openstaan ...
zolang ge maar beseft da ge er nie properder uitkomt als ge deraan begonnen zijt ...

Posted by anke on Oct-05-2006 16:55:

ma ik heb al gehoord dat ze jongen veel harder aanpakken dan meiskes.
denk niet dat ik mn tanden moet gaan poetsen
en zo kunnen u toch niet verplichten as ge echt niet wilt he
anders belt ge snel de flikken

Pages (3): « 1 [2] 3 »