TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- studentenclub
Pages (3): « 1 [2] 3 »
zullen der inderdaad wel een stel zijn, nice avatar trouwens 
Heb me er ook nooit voor ge�nstereseerd en in Antwerpen is het ook serieus aan het uitsterven, het dopen dan.
Als ik wil zuipen dan zal ik wel met mijn maten op caf� ga hangen, daarvoor hoef ik ni bij een "studentenclub"
Dag gezegd zijnde, enigste 2 die ik gekend heb waren Nucleo (Plantijn Departement Industri�le Wetenschappen) en Aimie of Aimi (Lessius "verscheten kut!" Hogeschool)...wie geeft erom
bij ons is dat altijd met spoelwormen, organen, bloed, pis en kak, sperma en allerhande andere lichaamsvloeistoffen(gal, lijkenvocht, vet...). Diergeneeskunde heeft de vortigste doop van allemaal. Daarmee sta ik daar nogal weigerachtig tegenover... En toch vinden ze elk jaar nog een 35'tal kandidaten om mee te doen. Wa mij opvalt is dat dat bij ons meestal mensen zonder vrienden zijn
| quote: |
| of een ander verhaal was om ter snelst masturberen op een tandenborstel, de laatste moest zijn tanden dermee poetsen (tandenborstel zal wel in het gat van de ander op dat moment |
| Originally posted by christina zoiets kan toch enkel bedacht zijn door nen degoutante gefrustreerde psycho-pervert? |
Originally posted by Push2005 ik vind et nochtans wel creatief gevonden... Normaal ist met een boterham en die opeten |
Hermes FTW !!!
kheb precies nog wel heel veel chance gehad met mijnen doop

Ge moogt het nu zo belachelijk vinden als ge wilt maar het is toch een soort traditie die ook verloren aan het gaan is. De studentenclubs zorgden vroeger voor veel meer sociale contacten tussen de leerlingen onderling. Studenteclubs zijn dan ook vaker weggelegd voor kotstudenten.
Ik ben zelf nooit bij een studentdenclub geweest omdat ik om te beginnen al niet op kot zit en omdat ik veel te veel werk voor school heb.
Tegenwoordig gaan de studenten iedere dag naar huis of zitten ze op hun kot op msn en internet.
De sociale contacten tussen jongeren onderling gaan jaar na jaar achteruit, we worden echt zielig en apathisch en binnen 10 jaar zal 90% van de communicatie tussen jongeren verlopen via internet, sms en weet ik wa.
| Originally posted by Devilex De studentenclubs zorgden vroeger voor veel meer sociale contacten tussen de leerlingen onderling. Tegenwoordig gaan de studenten iedere dag naar huis of zitten ze op hun kot op msn en internet. De sociale contacten tussen jongeren onderling gaan jaar na jaar achteruit, we worden echt zielig en apathisch en binnen 10 jaar zal 90% van de communicatie tussen jongeren verlopen via internet, sms en weet ik wa. |
| Originally posted by Bl@ckOut Doet mij denken aan een bepaalde broodjesscene uit american pie als ik mij niet vergis |
| Originally posted by Devilex Ge moogt het nu zo belachelijk vinden als ge wilt maar het is toch een soort traditie die ook verloren aan het gaan is. De studentenclubs zorgden vroeger voor veel meer sociale contacten tussen de leerlingen onderling. Studenteclubs zijn dan ook vaker weggelegd voor kotstudenten. Ik ben zelf nooit bij een studentdenclub geweest omdat ik om te beginnen al niet op kot zit en omdat ik veel te veel werk voor school heb. Tegenwoordig gaan de studenten iedere dag naar huis of zitten ze op hun kot op msn en internet. De sociale contacten tussen jongeren onderling gaan jaar na jaar achteruit, we worden echt zielig en apathisch en binnen 10 jaar zal 90% van de communicatie tussen jongeren verlopen via internet, sms en weet ik wa. |
| Originally posted by Devilex De sociale contacten tussen jongeren onderling gaan jaar na jaar achteruit, we worden echt zielig en apathisch en binnen 10 jaar zal 90% van de communicatie tussen jongeren verlopen via internet, sms en weet ik wa. |
| Originally posted by Jasperovitsj Dit is nu exact waar mijn thesis over zal gaan |
| Originally posted by djcresto Ik heb door het "medium internet" toch al een pak mensen leren kennen die ik anders nog nooit had gekend (denk maar aan de beta's). Vroeger zaten de mensen ook maar gewoon 's avonds voor tv. Als ge nu opt caf� ene wilt gaan drinken belt ge toch ook dezelfde kameraden. En die zullen toch meestal nie antwoorden "nee kblijf thuis, kben aant chatten". |
| Originally posted by Devilex De sociale contacten tussen jongeren onderling gaan jaar na jaar achteruit, we worden echt zielig en apathisch en binnen 10 jaar zal 90% van de communicatie tussen jongeren verlopen via internet, sms en weet ik wa. |
| Originally posted by Devilex Studenteclubs zijn dan ook vaker weggelegd voor kotstudenten. |
amai ... wat een wussen hier allemaal ...
Eerst en vooral: als ge nie gedoopt zijt of ge zijt nie bij een studentenvereniging , hou dan uwe mond maar want dan leeft ge enkel van de vooroordelen van uzelf & anderen.
Ten tweede: mijne doop viel mee (ok, twas zwaar, zowel fysiek als psychisch net stap die ge normaal nie zou zetten), maar't geeft een gevoel van zelfverwezenlijking en schept nen hele goeie band met de mensen van uwe doop-groep.
Voor de rest is da zoiet da ge ofwel doet voor uzelf, ofwel niet ...
Ik zou het alleszins spijtig vinden moest deze traditie ooit stoppen mits ik toch vind da ge't ooit moet meegemaakt hebben.
En wat die clubs & verenigingen betreft ...
Clubs zijn ofwel enkel mannen ofwel enkel vrouwen (op 1 uitzondering na, ��n vrouw of man toegelaten) en zijn zo meer de selectieve vriendengroep (zelfde interesse, levensdoel, richting & opvatting)
Vereniging vertrekt vanuit de faculteit en is hierdoor ook veel gematigder en ook groter in omvang.
Maar de pc doet er toch wel idd geen goed aan de sociale studentenactiviteiten. (maar de tv ook niet, de andere opvatting v de scholen met werkjes & dergelijke ook niet).
| Originally posted by DeSpErAtOs-X Ik zou het alleszins spijtig vinden moest deze traditie ooit stoppen mits ik toch vind da ge't ooit moet meegemaakt hebben. |
ik ben ook beginnen twijfelen toen mn vader en moeder zeiden dat dat hun beste tijd van hun leven waren
ge moet het bijna doen anders ga ik hier spijt van krijgen later en ben je nooit echt student geweest
moeilijk keuze 
| Originally posted by DeSpErAtOs-X amai ... wat een wussen hier allemaal ... Eerst en vooral: als ge nie gedoopt zijt of ge zijt nie bij een studentenvereniging , hou dan uwe mond maar want dan leeft ge enkel van de vooroordelen van uzelf & anderen. |
Mijn doop in Ehsal was super.
Bij ons mocht er wel geen druppel alcohol gedronken worden door de schachtjes (ja ge kon u dus geen moed indrinken).
Twas voos, vettig, ge werd belachelijk gemaakt opt beursplein in BXL, ge stinkt voor een koppel maand (u haren wnr ge ze wast) maar om der als groep door te geraken en iedereen door de proeven te trekken, onbeschrijflijk. U manneke staan tegenover de praeses/schachtentemmer; schitterend maar soms ja, slikken 
Na de doop hangt ge als groep ook meer samen, iets 'samen' meegemaakt.
Schachtenverkoop, ontgroening, doop, ontgroeningscantus etc etc... niet door elkaar halen...
Sommige vinden het belachelijk, 'nieuwe vriendjes zoeken', 'stoer', iets voor zatlappen....
Ieder zijn mening natuurlijk maar ge zou het eens moeten doen of ten minste weten hoe het verloopt en u niet baseren op reportages a la Telefacts & Jambers.
De plaats waar je het doet, de richting (v�t�
) & de instelling (unif/hogeschool)... Speelt een rol in de 'vettigheid' van uw doop.
| Originally posted by anke ik ben ook beginnen twijfelen toen mn vader en moeder zeiden dat dat hun beste tijd van hun leven waren ge moet het bijna doen anders ga ik hier spijt van krijgen later en ben je nooit echt student geweest moeilijk keuze |
Ik ga er nog 2 jaar bij doen ze volgend jaar
| Originally posted by TOR Licht even toe? |

ma ik heb al gehoord dat ze jongen veel harder aanpakken dan meiskes.
denk niet dat ik mn tanden moet gaan poetsen
en zo kunnen u toch niet verplichten as ge echt niet wilt he
anders belt ge snel de flikken