TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 14/10: Trancefuzion Deinze: mennodejong, ydr, elof
Pages (2): « 1 [2]

Posted by dj Elof on Oct-15-2006 12:44:

Maar euhm... de keerzijde van de medaille: waar zaten de trance fans?

Het is altijd gemakkelijk om af te geven dat er geen trance meer gedraaid wordt, maar als er feestjes zijn die zich richten op trance, dan zie je de echte trance fans ook niet.

Trouwens, dikke chapeau voor Mickel (organisator) om toch te blijven pushen met trance namen, ondanks dat het een bijzaal is geworden.

Posted by mrcanon on Oct-15-2006 12:44:

quote:
Originally posted by BZRK
Het is al altijd zo geweest daar, Trancefusion is gewoon een naam en de meesten linken dat totaal niet aan het genre. Die gaan gewoon recht naar de rocktent en komen der de rest van den avond niemeer uit. En de jumperkes vallen uit den boot, dus proberen ze maar een moveke op een trance plaat. Bij momenten erg grappig.

Was het nie te donker geweest konden we diene ene jumper filmen, diene was echt marginaal, hoe die daar stond. Ge moet hier maar durven rondlopen eh

Posted by FenixStyle on Oct-15-2006 12:44:

quote:
Originally posted by christina
en vooral: wa komt ge dan in godsnaam doen op TRANCEfuzion? die naam zegt toch meer dan genoeg...

Spijtig genoeg is "trance" voor velen nog altijd hetzelfde als jump...

Posted by Push2005 on Oct-15-2006 13:02:

quote:
Originally posted by dj Elof
Maar euhm... de keerzijde van de medaille: waar zaten de trance fans?

Ik zou gekomen zijn, ware het nie dat tiesto vanavond speelt

2x de nacht doorsteken in een weekend is zwaar

Posted by Devilex on Oct-15-2006 13:05:

Ik vraag me af of ze die jump niet geleidelijk aan kunnen laten evolueren naar trance? Dat men van de ene moment op de andere niet overstapt op trance is wel logisch.

En ik kom niet meer buiten voor januari wegens schandalig veel werk op school, enkel voor de betaparty ga ik me vrijmaken

Posted by Thomas @ A.T.P on Oct-15-2006 13:07:

Hehe,was een tof feest! Het publiek in Deinze wist ik al lang dat die meer jumpminded zijn,zie maar het hoge-klakske-naar-omhoog gehalte in de trancezaal en vanaf er een dikke beat kwam zag je direct een paar benen rond je slingeren. Maar was wel kicken dat Elof onze track draaide want we moesten ons bandje nog krijgen toen we de eerste break hoorden haha en ik spurten en tegengehouden door de security hah . Avond kon al niet meer stuk voor ons dus.Dan nog goed zitten dansen daar met die mannen van BETA opt schavotje met menno de handjes in de lucht.Blijven gaan!

Bedankt Elof voor de support we apprecieren het zeerste !

Posted by TOR on Oct-15-2006 13:07:

quote:
Originally posted by Push2005
Ik zou gekomen zijn, ware het nie dat tiesto vanavond speelt

2x de nacht doorsteken in een weekend is zwaar

+ het feit dat je weet dat je tussen een tam publiek komt te staan en de dj's commerci�ler werk zullen spelen.

Zillion was goed te doen deze zomer, want vlakbij mijn deur en ook een veel intiemere sfeer. De iets grotere events zoals Trancefusion spreken mij echter niet meer aan.

Posted by christina on Oct-15-2006 13:11:

quote:
Originally posted by dj Elof
Het is altijd gemakkelijk om af te geven dat er geen trance meer gedraaid wordt, maar als er feestjes zijn die zich richten op trance, dan zie je de echte trance fans ook niet.

ook ni overdrijven he ge kunt moeilijk overal zijn als trance fan... kom naar de betaparty en zie hoeveel trance fans er daar zijn

Posted by domineesje on Oct-15-2006 13:14:

quote:
Originally posted by christina
ook ni overdrijven he ge kunt moeilijk overal zijn als trance fan... kom naar de betaparty en zie hoeveel trance fans er daar zijn

+1

voor trancegehalte feestjes moet je het idd op max 500 (das nog veel) man rekenen, hoe spijtig het ook is

Posted by dj Elof on Oct-15-2006 18:29:

Een filmpje!

Posted by Ataraxya on Oct-15-2006 18:35:

^ link werkt nie

Posted by dj Elof on Oct-15-2006 18:36:

quote:
Originally posted by Ataraxya
^ link werkt nie

Wel ne rappen hoor jij... 'k was nog bezig!

Posted by Ataraxya on Oct-15-2006 18:38:

rap - thats me!

Posted by Config on Oct-15-2006 20:14:

lekker da filmke begint met de outro van driftations

Posted by Thomas @ A.T.P on Oct-16-2006 12:14:

Talking

Joepi,bewijsmateriaal

Die Vrantique blijft wel een lekker anthem gevoel geven op de dansvloer.

BTW: waar blijven de foto's van BZRK of MrCanon ?

Pages (2): « 1 [2]