TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Nyårsfest?
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Snowave on Dec-29-2006 23:35:

quote:
Originally posted by Laszlo
får jag följa med?


packa med mig. me 2.


Posted by ScuL on Jan-03-2007 13:51:

själv har jag varit här




i Schweiz hehe...

var skönt dock lite varmt därinne


Posted by Jeremy H on Jan-03-2007 15:15:

quote:
Originally posted by fe_maLe
eftersom ja e in the area under jul så ska ja försöka fixa in mig på det här..




måste fixa fake id först bara då ja e för liten

Jag antar att du vet att du är skyldig oss en party rapport

Mitt nyår spenderades mitt ute i ingenstans i ett hus med goda vänner och alldeles för stora mängder alkohol Men kul var det!


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.