TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Vilken Magik-skiva är bäst?
Pages (2): « 1 [2]


Posted by lonne on Mar-25-2002 13:50:

Magik 5 är en fruktansvärt bra skiva men nr 6 är faktiskt strået vassare...


Posted by Mirv0 on Mar-26-2002 21:35:

Magik 6 är förgrym


Posted by Ravesquad on Mar-31-2002 19:03:

Dancing Dude

ok, har bara fått nr 6 o 4 än så länge... men av dom vinner 6:an!! fan free radical e bara så jäkla as as asbra


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.