TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Qlimax 6 April -> Meeting
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Re: Re: Psies Akira!
| quote: |
| Originally posted by tijs08 lijkt me een goed plan, kun je elkaar onderscheiden.. want tussen al die stuiterende mensen zullen we wel onherkenbaar zijn ![]() 12 uur ook een mooie tijd, en zal er nu ook echt zijn in tegenstelling tot afgelopen TE! |
ff het lijstje bijgewerkt!!
deze mensen zijn 6 april aan het stampen 
Flipper01
Bellie
Partyhardy!
Remy D
Henkie_henk
tijs08
YojiBiomehanika
mido
mr.marcello
Akira
Gekhous
Trunks
Three 'O Three 
en 12 ijshocky hal is ok, misschien dat iemand een duidelijke plek weet, want vorige keer ben ik maar 5 minuutje in die hal geweest...
Ben (lichamelijk) aanwezig.
Helaas is er geen kaartje beschikbaar van het stadion en de ijshockeyhal 
Zolang we een redelijk duidelijk punt kunnen vinden is het niet zo'n groot probleem om elkaar te herkennen, aangezien ik wel in m'n TA shirt zal rondstuiteren 
Ik had zon zwaar goed idee he..
ik bewaar nu qlimax kaartjes op beste manier.. je weet wel er zit zon linker stukje aan en zon rechter stukje.. Zit ook zon handig kartellijntje.. daarop heb ik ze gescheurd.. en nu bewaar ik linker gedeelte rechts in huis.. en rechter gedeelte ergens links in huis..
Notice ook het omwisselen van links en rechts he.. Nu worden ze dus nooooit gejat! whaha
Trouwes vandaag gesprekje met iemand gehad die qlimax sound te soft vond.. o o ooo..
| Originally posted by Henkie_henk Ik had zon zwaar goed idee he.. ik bewaar nu qlimax kaartjes op beste manier.. je weet wel er zit zon linker stukje aan en zon rechter stukje.. Zit ook zon handig kartellijntje.. daarop heb ik ze gescheurd.. en nu bewaar ik linker gedeelte rechts in huis.. en rechter gedeelte ergens links in huis.. Notice ook het omwisselen van links en rechts he.. Nu worden ze dus nooooit gejat! whaha Trouwes vandaag gesprekje met iemand gehad die qlimax sound te soft vond.. o o ooo.. |
T heb ntijd geduurd voordat ik heb gereageerd hehehe maar ik ben er ook.. ff flink stampen vorig weekend was ook knallen 
| Originally posted by tijs08 OK meeten lijkt me idd een strak plan, iemand ideeen? thilaf heeft volgens mij wel hanidge meeting plekken, was er vorige x met TE wel maar niet bij de meeting. deze mensen zijn 6 april aan het stampen ![]() Flipper01 Dj Alpha ![]() Bellie Partyhardy! Remy D Henkie_henk tijs08 YojiBiomehanika mido mr.marcello Akira Gekhous nog 2 weekjes!!! ik kwam er alleen net achter dat het midden in mijn tentamens valt dus Maandag word al een her voor mij dan |
| Originally posted by Dj Alpha Zoow das ook weer aangepast |
Flipper01 Dj Alpha ![]() Bellie Partyhardy! Remy D Henkie_henk (Y) tijs08 YojiBiomehanika mido mr.marcello Akira Gekhous |
Zozo mensen! Het grrote gebeuren komt steeds dichterbij 
MAAR!!!! we hebben nog steeds niet echt een duidelijke plaats om te meeten... het voorstel was dus 12 uur... vind ik een goede tijd.. laat het ff weten.
En als iemand dus een goede plek weet om te meeten laat het ook horen!! Voorstel was dus de ijshockeyhal.. maar das best wel een ruime zaal dus iets specifieker zou handig zijn!!
Het zal idd vrij lastig worden om een goeie plaats te vinden om te meeten 
Ik vind het jammer dat er geen kaartje en draaitijden zijn gegeven door Q-Dance..
Het lijkt me zowieso het beste om in de Ijshockeyhal af te spreken of ergens in een gang. Wat betreft herkenbare punten kan ik me zo niet veel voor de geest halen.. Misschien dat er een algemene plattegrond beschikbaar is van het Thialf stadion. Ik weet nog wel dat er vanaf het midden van de Grote hal een gang onder het stadion door loopt, misschien handig om voor de in/uitgang daarvan af te spreken??
Bij de TE van vorig jaar september had iemand een kaartje van et thialf... ik heb zelf gezocht maar kon em niet weer vinden??? als die gene die em had er noou ff weer op zet??
ik weet nog dat je op 2 manieren de ijshockey zaal in kon. Je kon er komen via de hoofdingang en via de grote hal.
Nu is mijn voorstel om rechts om de hoek van de ingang van de ijshockey zaal af te spreken
dus je komt de grote hal binnen vanuit de ingang, je komt dus in het midden van de hal binnen.
Dan naar rechts en daar bijna aan het einde is dan die gang naar de ijshockey zaal.
De gang door en dan kom je dus in de ijshockeyhal (op TE liep je dan recht tegen de talentroom aan.. die witte pijp)
En dan dus gelijk weer recht om en dan daar op de tribune...
het is maar een voorstel natuurlijk... maar we moeten we ff snel afspreken want tis al over 2 dagen

Ik weet wat je bedoelt. Misschien ook een idee om in de gang naar die hal af te spreken. Volgens mij zat op TE daar toen de EHBO....
zooooooooooooooooo!!!
FF small change of plans!!
Misschien een handig idee:
Om om 12 uur af te spreken bij de party pictures stand.. ik denk dat om 12 uur iedereen die wel heeft gespot....
is een duidelijke plek en er is geen duidelijkere te vinden aangezien we geen van allen info hebben over de inrichting!!!
Khoop dat dit duidelijk is voor iedereen en dit een goed plan vind! Anders hoor ik het wel... of niet want aan de replies gezien is er niet echt veel, animo voor een meeting 
hope to see ya all tomorrow 
Here it is!!
Okee dan, hier is een kaartje..
Het stelt niet veel voor, maar het is alleen ff om het duidelijker te maken voor degenen die nog nooit in het Thialf stadion zijn geweest!!
De meeting zal plaatsvinden om:
0:00 uur IJshockeyhal
Laten we (vanuit de main gezien) rechts achterin de zaal afspreken. Daar zit ook een in/uitgang, spreken we daarvoor wel af! Ik doe m'n TA-shirt aan en ben dus wel te herkennen 
Dj Alpha, Bellie en Partyhardy herken ik vast ook nog wel..
(vergeet maar wat ik allemaal heb gepost 2 posts terug)
OK dan Flipper01!!!!
dis tenminste duidelijk! Cool kaartje... zelf gemaakt?? 
nou dit lijkt me duidelijk! Ik ben zekers aanwezig!!!
Heb er echt zuper zin in!!! en lijkt me cool jullie ff te meeten 
Greetzz
oja ff voor de mensen die met de trein komen: er rijden zaterdag geen treinen tussen Amersfoort en Zwolle 
Okay Flipper01! dit is een goede meeting-spot!
Ik ben er zeker bij en we gaan helemaal los!!!!

ik ga NU vertrekken richting het hoge noorden! ik wens iedereen een vette Qlimax en tot op de meeting!

| Originally posted by tijs08 oja ff voor de mensen die met de trein komen: er rijden zaterdag geen treinen tussen Amersfoort en Zwolle |
| Originally posted by Henkie_henk ik ben trouwes die grote neger met rastahaar..als je me ziet.. gewoon eem aanspreken.. Ik kan alles hebben.. dus "hey klootzak" dat is ook goed. |

Bring da BASSS
| Originally posted by Henkie_henk ik ben trouwes die grote neger met rastahaar..als je me ziet.. gewoon eem aanspreken.. Ik kan alles hebben.. dus "hey klootzak" dat is ook goed. |

JOHHHHHHHHHHHHHHH!!!
Ik bevind me nu al aldaar ergens in het Noorden!!
Nog een uurtje en dan vertrek ik!! Eerst FF Chicken Tonight eten

See ya all @ the meeting!!!
Greetzzzz
W0000000000T
Ik ben net thuis en ik kan jullie zeggen het was GRUWELIJK GOED!!
Dana draaide een geweldige set!!

Ik heb echt heerlijk gestampt met oa Partyhardy en Tijs08
Ik ben nog niet zo heel lang thuis (gisteravond half 12 hehehe)
ben helemaal naar de klote maar moet wel zegggen dat ik me wel vermaakt heb..
jammer dat t al zo commercieel moest ik weet niet of ik de volgende keer wel ga ookal is het in de HMH..
Het geluid was gewoon kut en stond egt niet hard duz k heb nie eens n n piep in me oren
vopor de rest.. tsjaa.. ik vond gewoon n n paar dingen egt ZWAAR triest!
- 15000 man die dat nep hardcore liedje gingen meeneurieen

- Like a Prayer op Qlimax?
- Dana en Pavo waarvan t lijkt dat ze maar wat aanklooien? (naja Pavo dan)
Het was al 1000000 keer zo commercieel als de vorige keer dr liepen ook wel vage mensen.. Ik heb zelf wel n idee hoe dat komt maarja..
Qlimax wordt steeds bekender en als je de reakties van vorige keer hoort en meer mensen horen dat.. tja wat gaan ze dan doen? lijkt me simpel.. Iedereen denkt dn van "op qlimax is het leuk en allemaal gezellige mensen blabla" Sommige mensen gaan volgesmij ook naar zo'n feest met de instelling op zo'n feest kunnen wij opvallen ik trek me leren pak aan en ga me vriend es lekker neuken op plee (gatverdamme!!!!) Moet dat nou egt waar iedereen bij is? Zo nog meer vage mensen en ook veel boeren.. Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp als n stelletje boeren en dan zo hard mogelijk op dat hout gaan springen.. leg mij uit..
Nou 6 april kon egt niet tippen aan 8 december..
We hebben het nog niet in de gaten maar de Qlimax sound wordt langzaam maar zeker verneukt.. Ik denk niet dat ik er de volgende keer bij ben dan ga ik wel naar awakenings hoor..
Lijkt me n vrij duidelijk verslag maar overigens ik heb me wel vermaakt hoor maar heb nu gewoon mijn punten gegeven maar ik weet nog niet of ik t feest over t algemeen goed vond.. ik denk het niet de decoratie vond ik ook maar rommelig al die tribunes om je heen en in de decoratie valt me ook op.. bij elk feest van Q-Dance worden die blokkken gebruikt waar q dance op staat.. Elk feest hallo kan je nix nieuws verzinnen? Leuk hoor dat er nu 3 hingen.. van die gekke cubussen dei maar erg wit zijn en n hoop sfeer weghalen maar wie ben ik om dat te zeggen.. Ze verdienen geld misschien wel iets te veel..