TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Ouders en trance
Pages (3): « 1 [2] 3 »
vroeger was da van mij 'geboenk' . Maar sinds kort heeft men broertje ook deftige speakers op zen PC en das zo'n wannabee jumperke (16 jaar, wa wetet nog ni goe. Want soms vraagtem wel is een paar trance nummers die ik veel speel om is op cd te branden) Nu is da van mij dus toch al 'boenk boenk' en da van hem 'geboenk' 
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Mijn pa is iets anders, bij hem hoor je vooral jazz en blues. Ook Buscemi, Ian Pooley, Sven Van Hees en alle Sonar Kollectiv-cd's zitten in zijn collectie |

Ha, zalig topic, ik heb nog maar de titel gelezen; de rest volgt wel.
De mijne verstaan er niks van.
| Originally posted by Hydra Leeftijd ma: ergens tussen 46 of 48 denkek Leeftijd pa: leeftijd ma - 2 |
Mijn moeder is een fan van Will Tura, en mijne pa luistert naar Tina Turner enzo. Soit, respect voor die mensen hun muzikale carri�re. Ouders hebben niet zozeer een probleem met mijn muziek, maar wel met het volume 
Wat mij vooral kan opboeien is de muziek waar mijn broer naar luistert. JUMP / HARDCORE
ma soit, hij vindt mijne muziek stillekes aan wel cooler !!! dus em is goed bezig!!
ik betrap hem zelfs dikwijls met zijn vingers op mijn vinyl

Mijn ma moet niet veel van trance weten.. Nuja ze luistert in het algemeen dan ook weinig muziek, enkel Radio 2 in de auto of in de keuken..
Mijn pa daarentegen kan mijn muziek nog wel appreci�ren. Vroeger heeft die zelfs nog cd's van Atmoz en Dance Opera gekocht..
Tegenwoordig blijft het vooral beperkt tot dance, met hier en daar afentoe eens een trance-hit (� la As The Rush Comes, Delerium - Silence,...)
Maar hier is het vooral in de omgekeerde richting.. Mijn pa is al sinds hun eerste optreden in Werchter een megafan van U2, en daardoor heb ik van kinds af aan die muziek met de paplepel binnengekregen en heb ik nu dus ook de microbe te pakken.. 
Mijn vader is een Lou Reed fan in hart en nieren en mijn moeder heeft het meer voor kleinkunst en zo. Tja, niet echt mijn ding maar ik probeer hun muzieksmaak toch te appreci�ren.
Mijn zus en broer zijn dan weer zware muse en placebo fans.
Ik sta der thuis dus alleen voor met mijnen trance 
Mijn vader en moeder zijn eind de 40.
Ik ben echt zo jaloers op jullie die ouders hebben die trance weten te appreci�ren. Mijn moeder weet amper wat een cd is dus laat staan dat ze weet wat elektronische muziek is. Ze luistert af en toe naar de radio en als er dan een oldie passeert van Adamo, Abba of Boudewijn de Groot begint ze plots luidkeels mee te zingen waar ik mij mateloos aan irriteer. Geen haar op haar hoofd dat er aan denkt om naar moderne muziek te luisteren...
Mijn vader lacht mij uit als ik dj-materiaal koop en zegt dat het tijd wordt dat ik eens volwassen word. Ja, begrip of interesse voor mijn hobby is echt wel ver te zoeken bij ons thuis. Ik heb het hen al vaak proberen uitleggen wat de taak van een dj is maar ze snappen er dus de ballen van. Ze zeggen dan: "Nen diskjockey moet toch maar gewoon plaatjes opleggen? daar is toch niks moeilijk aan?" Ik heb ze al kunnen uitleggen wat een beat is, dus missch lukt het me volgende keer wel om een introductie te geven in het beatmatchen...
ons moeder is just 50 geworden ons vader 49
| Originally posted by Progrez Onze pa overklast al de rest want die mens is jaren geleden eens in Illusion geweest. De volle drie kwartier lang en toen Freefall ft. Jan Johnson - Skydive werd gespeeld, zei hij dat hij het wel kon apprecieren. Klasse. In Highstreet is hij ook eens binnengestapt maar dat is nu niet echt een referentie. |
)sto gigs geweest

)... Momenteel helemaal weg van Jamie Cullum, en de Buena Vista Social Club en verwanten staan ook hoog in het vaandel. Dingen als Saint Germain en Massive Attack gaan er ook wel in...
Wat ze van trance vindt... geen idee eigenlijk, maar ik verwacht niet echt een positief oordeel
Alhoewel ze dus remixen van Delerium bijv wel weer kan waarderen...
| Originally posted by jeronimo_jd Ik ben echt zo jaloers op jullie die ouders hebben die trance weten te appreci�ren. Mijn moeder weet amper wat een cd is dus laat staan dat ze weet wat elektronische muziek is. Ze luistert af en toe naar de radio en als er dan een oldie passeert van Adamo, Abba of Boudewijn de Groot begint ze plots luidkeels mee te zingen waar ik mij mateloos aan irriteer. Geen haar op haar hoofd dat er aan denkt om naar moderne muziek te luisteren... Mijn vader lacht mij uit als ik dj-materiaal koop en zegt dat het tijd wordt dat ik eens volwassen word. Ja, begrip of interesse voor mijn hobby is echt wel ver te zoeken bij ons thuis. Ik heb het hen al vaak proberen uitleggen wat de taak van een dj is maar ze snappen er dus de ballen van. Ze zeggen dan: "Nen diskjockey moet toch maar gewoon plaatjes opleggen? daar is toch niks moeilijk aan?" Ik heb ze al kunnen uitleggen wat een beat is, dus missch lukt het me volgende keer wel om een introductie te geven in het beatmatchen... ons moeder is just 50 geworden ons vader 49 |
| Originally posted by eieregooie Hij is een echte jazzliefhebber, van klassiek tot modern (maar niet het vage moderne zeg maar )... Momenteel helemaal weg van Jamie Cullum, en de Buena Vista Social Club en verwanten staan ook hoog in het vaandel. Dingen als Saint Germain en Massive Attack gaan er ook wel in... |

| Originally posted by Phortastic Hebben we misschien dezelfde vader? |
Jamie Cullum is trouwens echt een aanrader om eens live te gaan zien. Ik ben er inmiddels al 2 keer geweest en beide keren waren zeer vermakelijk en indrukwekkend
Dan staan er tenminste echte muzikanten op het podium
| Originally posted by eieregooie Haha, is de jouwe ook kaal? Alleen St Germain heb ik hem subtiel door z'n strot gedouwd, maar Massive Attack heeftie opgepikt van de radio Jamie Cullum is trouwens echt een aanrader om eens live te gaan zien. Ik ben er inmiddels al 2 keer geweest en beide keren waren zeer vermakelijk en indrukwekkend Dan staan er tenminste echte muzikanten op het podium |

Mijn ma staat relatief positief tov trance-techno-electro, is steeds benieuwd naar filmkes van grotere events waar k geweest ben
Mijn pa daarentgen vind trance-techno-electro lawaai en komt altijd hysterisch de kamer binnegelopen wanneer het volume wat harder staat
(soms met de uitleg da hij schrik heeft da het dak invalt
)
Mn ma houd van chillout (Solar Stone remixen, Delerium enzo), ma progressive of (...) trance, kom daar ni mee af 
Mijn ma denkt dat ik Metallica goed vind omdat ze eens heeft opgevangen dat ik Metal graag hoor en Rammsheit is volgens haar een van mijn favoriete groepen, heeft ze zo heel fier tegen haar kapper zitten stoeffen
Dus mijn waarde medemensen, u zult dan ook niet verbaasd zijn dat mijn ma geen verschil hoort tss een L-Vee productie, een Promo productie, een Man With No Name productie of Britney Spears.
| Originally posted by Dark Apostle Dus mijn waarde medemensen, u zult dan ook niet verbaast zijn dat mijn ma geen verschil hoort tss een L-Vee productie, een Promo productie, een Man With No Name productie of Britney Spears. |
hier valt het allemaal eigenlijk heel goed mee. om ni te zeggen zupergoed. mijn vader was vroeger beatle-fan en hield ook wel van het betere rockwerk (kiss en co) maar dan is zijn zoonlief beginnen "bounken". enkele jaren later (nu dus) betrap ik hem steeds vaker op het meenemen van een van mijn cd-kes "voor in den otto". hij vraagt mij zelfs geregeld om zijn MP3-spelerke is te updaten. dan vraag ik hem wa erop moet. antwoordt hij: "van dieje zweverigen trance is altijd goed". Zocalo kent hij ver vanbuiten.
mijn moeder heeft er niks op tegen, maar is ook ni voor. ze staat er neutraal tegenover. "goeie muziek maar teveel is teveel"
maar mijne muziek kan hier zo luid staan als ik wil. heel zelden da ze komen klagen.
Die van mij zijn er totaal ni voor te vinden. Tis allemaal geboenk volgen hun. Mijn ma moet bijna enkel weten van vlaamse kakmuziek en mijn pa enkel donna en de liekes "uit zijnen tijd". Mijn pa zei zelfs over laatst dat voor hem muziek nog altijd met echte instrumenten gemaakt wordt, maar niet met elektronische dingen en computers. Een melodie herkennen ze al helemaal niet in trance, tis allemaal hetzelfde gedreun.
Ma bon, ze maken nog wel het onderscheidt tussen mijn muziek en die van mijn broer (dine luister zowa enkel naar jump). Van trance krijgen ze nog net geen koppijn, van jump worden ze simpelweg gek.
| Originally posted by Shadowkid het onderscheidt |
moesten we elke post met een dt-fout hier moeten verbeteren, dan zouden we helemaal geen sociaal leven meer hebben
trouwens, een Taaladviseur die een taalfout maakt, dat is behoorlijk knullig natuurlijk
| Originally posted by Taaladviseur Repetitiviteit wordt ogenblikkelijk ontdekt, maar over het bovenstaande valt dan weer niemand. |
Don't diss the almighty "Taaladviseur" 
Who the fuck is die Taaladviseur? CygnusX is weer aant fokke 
| Originally posted by mellow_head Who the fuck is die Taaladviseur? CygnusX is weer aant fokke |