TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [16-12-2006] Intuition Invites - Asta, Den Haag
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Ouwe Dwaas wat een heerlijke avond voor maar 10 euries een van de meest geweldige feesten de sfeer was echt top!!! de muziek was ongelooflijk lekker. de DJs waren zo geweldig. de DJ van de avond vondt ik wel Menno De Jong. Maar Guiseppe heeft mij ook verrast met zijn LIVE set. De lasershow was er ook 1 om van te smullen, ondanks dat het maar 1 kleur was. Heb liever meerdere kleuren. en ik had de verhalen gehoord hoe vol het was met Tiesto vorige maand. geen ruimte om te dansen, mensen die op elkaar stonden, warmte enzo. ik kan daar niet over oordelen, omdat ik er niet bij was. Maar over gisteren kan ik vertellen: dat het niet overvol was, genoeg ruimte om lekker te dansen, het was niet de hele tijd warm af en toe werd er wat koele lucht geblazen in de zaal. AL MET AL EEN AVOND OM NOG LANG VAN NA TE GENIETEN |

Ik heb Drrrr Dirrrrt niet meer gezien

Ben ook geweest. Aangename locatie, super party. Vond vooral Misja (al heb ik em niet zo lang gehoord) en Menno supergoed. De rest ging iets de hardere kant op, en da's minder m'n ding, maar al bij al me toch wel zeer goed geamuseerd!!

Btw, weet iemand nog wat die laatste plaat was van Menno De Jong? Was echt een superschijf, en kwam veel reactie op, maar kan niet direct meer op de naam komen.
| quote: |
| Originally posted by Mr_Pedro Btw, weet iemand nog wat die laatste plaat was van Menno De Jong? Was echt een superschijf, en kwam veel reactie op, maar kan niet direct meer op de naam komen. |
Jaja, die was het. 'Such is life' is de titel, nu weet ik het terug ma kweet wel niet in welke mix. Anyway, was een zalig moment, na een schitterende set van Menno!

| quote: |
| Originally posted by Mr_Pedro Jaja, die was het. 'Such is life' is de titel, nu weet ik het terug ma kweet wel niet in welke mix. Anyway, was een zalig moment, na een schitterende set van Menno! |
| quote: |
| Originally posted by Ouwe Dwaas kan niet meer wachten om hem weer te zien draaien tijdens de Intuition Winter Event @ Poema. |

| quote: |
| Originally posted by Ouwe Dwaas graag gedaan ![]() even hieronder een selectie van mijn foto's |
| quote: |
| Originally posted by Loraine Uhhh de link naar die picas had je toch al eerder gepost? Of was 1x niet genoeg? Nieuwe pix graag! |
Pics and Vids:
http://fournations.de/photos/IntuitionInvites2006/
Enjoy 
great stuff... thanks!
does someone know who is the guy on the right on this pic? da's de kerel die nog massa's veel filmpjes heeft opgenomen!
| quote: |
| Originally posted by Mr_Pedro great stuff... thanks! does someone know who is the guy on the right on this pic? da's de kerel die nog massa's veel filmpjes heeft opgenomen! |
mijn eerste video is eindelijk geupload.
denk dat ik maar eens korter moet gaan filmen haha
6 1/2 minuut duurt deze video van [[ LINK REMOVED ]]
de volgende is al bijna geverifieerd door Google van Menno en die duurt 11 minuten 
| quote: |
| Originally posted by Mr_Pedro da's de kerel die nog massa's veel filmpjes heeft opgenomen! |
ok, de 2 video's van Menno De Jong zijn ook online,
1 van 11 minuten, de ander van 3 minuten is zijn laatste track van zijn geweldige set, dat hij op iets ging staan, Such As Life ging draaien en in de schijnwerpers stond.
[[ LINK REMOVED ]]
[[ LINK REMOVED ]]
Ouwen Dwaas, ge zijt de max! Thanks!

| quote: |
| Originally posted by Mr_Pedro Ouwen Dwaas, ge zijt de max! Thanks! |
dank je wel
:
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.