TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [16-12-2006] Intuition Invites - Asta, Den Haag
Pages (2): « 1 [2]


Posted by eieregooie on Dec-17-2006 23:56:

quote:
Originally posted by Ouwe Dwaas
wat een heerlijke avond

voor maar 10 euries een van de meest geweldige feesten

de sfeer was echt top!!!

de muziek was ongelooflijk lekker.

de DJs waren zo geweldig.
de DJ van de avond vondt ik wel Menno De Jong.
Maar Guiseppe heeft mij ook verrast met zijn LIVE set.

De lasershow was er ook 1 om van te smullen, ondanks dat het maar 1 kleur was. Heb liever meerdere kleuren.

en ik had de verhalen gehoord hoe vol het was met Tiesto vorige maand.
geen ruimte om te dansen, mensen die op elkaar stonden, warmte enzo.
ik kan daar niet over oordelen, omdat ik er niet bij was.

Maar over gisteren kan ik vertellen:
dat het niet overvol was,
genoeg ruimte om lekker te dansen,
het was niet de hele tijd warm af en toe werd er wat koele lucht geblazen in de zaal.

AL MET AL EEN AVOND OM NOG LANG VAN NA TE GENIETEN

Gewoon Intuition dus

Ik heb t helaas moeten missen deze keer


Posted by Loraine on Dec-18-2006 00:02:

Ik heb Drrrr Dirrrrt niet meer gezien


Posted by Mr_Pedro on Dec-18-2006 13:20:

Ben ook geweest. Aangename locatie, super party. Vond vooral Misja (al heb ik em niet zo lang gehoord) en Menno supergoed. De rest ging iets de hardere kant op, en da's minder m'n ding, maar al bij al me toch wel zeer goed geamuseerd!!



Btw, weet iemand nog wat die laatste plaat was van Menno De Jong? Was echt een superschijf, en kwam veel reactie op, maar kan niet direct meer op de naam komen.


Posted by Ouwe Dwaas on Dec-18-2006 13:30:

quote:
Originally posted by Mr_Pedro
Btw, weet iemand nog wat die laatste plaat was van Menno De Jong? Was echt een superschijf, en kwam veel reactie op, maar kan niet direct meer op de naam komen.


Ik dacht me te herinneren dat dat een track was van of 4 Strings of Rank 1, weet alleen de naam van de track niet uit mn hoofd.
ik dacht iets met I'm Free en dan welke versie???

ik weet dat Menno tegen het einde van zijn set ergens op ging staan en de armen spreiden en dat nummer werd gedraaid en alle lichten op hem gingen schijnen, heb namelijk dat laatste stuk nog gefilmd.


Posted by Mr_Pedro on Dec-18-2006 13:47:

Jaja, die was het. 'Such is life' is de titel, nu weet ik het terug ma kweet wel niet in welke mix. Anyway, was een zalig moment, na een schitterende set van Menno!


Posted by Ouwe Dwaas on Dec-18-2006 13:49:

quote:
Originally posted by Mr_Pedro
Jaja, die was het. 'Such is life' is de titel, nu weet ik het terug ma kweet wel niet in welke mix. Anyway, was een zalig moment, na een schitterende set van Menno!


yep dat is hem
ik weet de mix ook niet.
maar was inderdaad een zalig moment.
een geweldig moment op het einde van een geweldige set van Menno.

kan niet meer wachten om hem weer te zien draaien tijdens de Intuitoin Winter Event @ Poema.


Posted by Mr_Pedro on Dec-18-2006 13:57:

quote:
Originally posted by Ouwe Dwaas
kan niet meer wachten om hem weer te zien draaien tijdens de Intuition Winter Event @ Poema.

na het zien van de flyertjes daar ook direct in m'n agenda genoteerd

thx btw


Posted by Loraine on Dec-18-2006 19:28:

quote:
Originally posted by Ouwe Dwaas
graag gedaan

even hieronder een selectie van mijn foto's


Uhhh de link naar die picas had je toch al eerder gepost? Of was 1x niet genoeg?
Nieuwe pix graag!


Posted by Ouwe Dwaas on Dec-18-2006 19:33:

quote:
Originally posted by Loraine
Uhhh de link naar die picas had je toch al eerder gepost? Of was 1x niet genoeg?
Nieuwe pix graag!


euh, welke foto's heb ik al eerder gepost?

ik had me vergist.
Ik heb denk ik last van een KTG (kort termijn geheugen)

post verwijderd


Posted by nz-fan on Dec-19-2006 14:00:

Hello!

Pics and Vids:

http://fournations.de/photos/IntuitionInvites2006/

Enjoy


Posted by Mr_Pedro on Dec-19-2006 14:45:

great stuff... thanks!

does someone know who is the guy on the right on this pic? da's de kerel die nog massa's veel filmpjes heeft opgenomen!


Posted by Ouwe Dwaas on Dec-19-2006 14:55:

quote:
Originally posted by Mr_Pedro
great stuff... thanks!

does someone know who is the guy on the right on this pic? da's de kerel die nog massa's veel filmpjes heeft opgenomen!


I think he was or from Asta or maybe Intuition.
he was walking around, recording the whole time of dancing people,
the party.

if we see him the 17th of February @ Poema, than we know that he's from Intuition


Posted by Ouwe Dwaas on Dec-19-2006 21:18:

mijn eerste video is eindelijk geupload.
denk dat ik maar eens korter moet gaan filmen haha
6 1/2 minuut duurt deze video van [[ LINK REMOVED ]]


de volgende is al bijna geverifieerd door Google van Menno en die duurt 11 minuten


Posted by Loraine on Dec-20-2006 05:35:

quote:
Originally posted by Mr_Pedro
da's de kerel die nog massa's veel filmpjes heeft opgenomen!


Een goede vriend van Cliff die vaak met hem meereist naar feesten waar hij draait


Posted by Ouwe Dwaas on Dec-20-2006 12:08:

ok, de 2 video's van Menno De Jong zijn ook online,
1 van 11 minuten, de ander van 3 minuten is zijn laatste track van zijn geweldige set, dat hij op iets ging staan, Such As Life ging draaien en in de schijnwerpers stond.

[[ LINK REMOVED ]]


[[ LINK REMOVED ]]


Posted by Mr_Pedro on Dec-21-2006 16:19:

Ouwen Dwaas, ge zijt de max! Thanks!


Posted by Ouwe Dwaas on Dec-21-2006 16:33:

quote:
Originally posted by Mr_Pedro
Ouwen Dwaas, ge zijt de max! Thanks!


dank je wel

hier 2 nieuwe die online staan :

[[ LINK REMOVED ]]


[[ LINK REMOVED ]]


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.