TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Intuition Invites - Asta, Den Haag (NL) [16-12-2006]
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
Na welgeteld twee opmerkingen.. Interessant.
Speelse confrontaties, moet kunnen in een virtuele wereld.
Haha, 2 opmerkingen zijn idd niet veel... Meestal zijnt er 20 per halfuur 
| quote: |
| Originally posted by Vishnu ...en Helsloot is een fantastische DJ. |
'k Heb ook paar sets van hem en kan niet ontkennen dat er nogal wat foutjes in zitten. Maar wel iedere keer heel lekker platenkeuze dus i dont mind.
Als ik mag kiezen tussen een technisch perfecte set met schijtplaten, of een set met foutjes maar met schijven om achterover te vallen, dan is de keuze snel gemaakt.
Ik had dezelfde mening, tot ik Misja Helsloot hoorde.
De plaat is gedaan en ge moet nog beginnen inmixen... .
Geef toe, er zijn grenzen. En zo'n 3 seconden stilte, met daarbij heel de opbouw van de volgende plaat te moeten horen, breekt de sfeer.
Maar tging over Intuition Invites. Als de tijd er rijp voor is, spendeer ik mijn tijd wel eens aan een Misja Helsloot thread.
Da wordt gegarandeerd lachen.
ben er zekerweten bij 
De liveset van Guiseppe wordt er een om nooit meer te vergeten, daar zullen we alles aan doen. Ook zal er tijdens deze set best wel een stukje geschiedenis te horen zijn 

Guiseppe's performance op Create was iig indrukwekkend! 
| Originally posted by Progrez Vishnu, hebt ge die mens ooit al horen draaien? |
Ik heb hem dan ook beoordeeld op zijn uitstekende platenkeuze, en dat is toch nog altijd het belangrijkste.
| Originally posted by Loraine Guiseppe's performance op Create was iig indrukwekkend! |
AL wie kakt op JOC kent nix van trancemuziek
| Originally posted by obssession AL wie kakt op JOC kent nix van trancemuziek |
| Originally posted by obssession AL wie kakt op JOC kent nix van trancemuziek |
rafl 
x 1000
Fuck, ik kijk 5 seconden naar die post en ik begin compleet te trippen

| Originally posted by Jasperovitsj Fuck, ik kijk 5 seconden naar die post en ik begin compleet te trippen |
Originally posted by Xilver x 1000 |
Awesome

Djeez, natuurlijk moet er weer 1 iemand die post quoten 
| Originally posted by Jasperovitsj Djeez, natuurlijk moet er weer 1 iemand die post quoten |
FFS !
Miljaar Tom, miljaar.
onozel reageren da kan iedereen ze... Hebht ge al wel eens een paar producties van die man gehoord? Ge kunt mss zeggen da het uw genre niet zo is maar ni da het secht is. Maja tranceaddict sta erom bekend da ze enkel van bliepjes en stringeskes houden en ni openminded zijn voor andere muziek...500 smileys zetten doe u mss denken da ge cool zijt maar in feite zijt ge enkel belachelijk.