TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Cosmic Tracer - Fuse (BeTA Anthem v4)
Pages (3): « 1 [2] 3 »
B-side coming soon
Cosmic Tracer - Breach
Ok, B-kant is beschikbaar.
Straight from Reason, voorlopig nog geen externe mastering (heb de track net af).
Play loud!
-> Cosmic Tracer - Breach (rechter muisnknop, doel/koppeling opslaan als)
| quote: |
| Originally posted by TOR Ok, B-kant is beschikbaar. Straight from Reason, voorlopig nog geen externe mastering (heb de track net af). Play loud! -> Cosmic Tracer - Breach (rechter muisnknop, doel/koppeling opslaan als) |
I like it 
rly like it!
maar daarvoor moet het zelf niet luid staan
Heerlijke melodie. 
| Originally posted by domineesje maar daarvoor moet het zelf niet luid staan |
Awel kmoet zeggen, deze track is de benaming "b-kant" onwaardig. Zeer sterk nummer, heerlijke break etc. Kheb er van genoten 
en weeral een goei schijf. ik ben jaloers op u. als ge zulke dingen kunt maken. sjiek echt waar. twee tracks die nu al in mijnen top staan. te zalig.
yepla!!!!!!!!!!!
ff melden da ik dus nimeer in training ben. vanaf mijn vorige post ben ik blijkbaar JUNIOR tranceaddict. BEN GEPROMOVEERD!!!!!!!!

^jama zo ni he. Hebt gij uw officieel BETA-examen al afgelegd???
Schitterend TOR
Ik vind deze zelfs nog een pak beter dan Fuse. Het is idd ni echt een plaat die zoals de meeste hedendaagse trance klinkt, maar dat is in dit geval echt wel positief. Vooral de melodie vind ik enorm lekker klinken, echt wel releasewaardige stuff naar mijn mening (voor wat die waard is).
| Originally posted by FredJen yepla!!!!!!!!!!! ff melden da ik dus nimeer in training ben. vanaf mijn vorige post ben ik blijkbaar JUNIOR tranceaddict. BEN GEPROMOVEERD!!!!!!!! |
| Originally posted by Transfusion Nu je de status van 'junior tranceaddict' verworven hebt, kan je misschien ook beginnen met je nederlands te verbeteren. Voor meer informatie, PM taaladviseur. 3 smileys achter één zin is trouwens ook te veel. Voor de rest nog een fijne dag toegewenst! |
wow
echt chapeau! zalige plaat die veel meer verdient dan een B-kant...
doe zo verder zou ik zeggen 
Ik ben 'Fuse' aan het remixen 
Jaaa het is zelfs trance

Breach was beter het anthem geweest aan de reacties te horen 
| Originally posted by Pumaz Ik ben 'Fuse' aan het remixen ![]() Jaaa het is zelfs trance |
fuse is niet slecht, maar breach vind ik ook een pak beter eigenlijk
wel jammer dat je bij reason blijft hangen, je moet eens overstappen op ableton en bijhorende plugins: de sound daarvan is echt een pak krachtiger. je hoort gewoonweg aan je producties dat reason niet meer professioneel genoeg voor jou is
Te weinig tijd h� 
En ik haal graag het onderste uit de kan van een bepaald programma
Ben tot in 2003 aan ReBirth blijven vasthangen 
| Originally posted by TOR Breach was beter het anthem geweest aan de reacties te horen |
Idd weer een ZALIG nummer geworden. Vind zowel Fuse als Breach geweldige tracks en ze kunnen imo niet snel genoeg een release krijgen. Chapeau! 
die breach is een enorm vette track
Fuse was ook al geweldig maar deze geniet nog net ietsje meer mijn voorkeur. Prachtig gedaan 
vind fuse beter dan breach, doet me een beetje aan monotone denken. Breach mocht wat voller klinken imo maar is zeker en vast niet slecht.
| Originally posted by Transfusion Nu je de status van 'junior tranceaddict' verworven hebt, kan je misschien ook beginnen met je nederlands te verbeteren. Voor meer informatie, PM taaladviseur. 3 smileys achter één zin is trouwens ook te veel. Voor de rest nog een fijne dag toegewenst! |