TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Voor alle Newbie's
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »

Posted by magrec on Mar-20-2002 18:28:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Mja, helaas wel ja. Ik heb alles in die regio wel eens bezocht.
Epe en omstreken is echt geen hol aan en gelukkig kom ik er alleen als ik op visite ga bij me ouders.
Ik ben 22, dus toen jij nog in je broek liep te schijten speelde ik al met me pieletje

BTw de blauwe is verbouwd en aankomende zaterdag komen jovink en de voederbietels misschien dat ik nog wel ga ook.

Posted by T.H.C. on Mar-20-2002 19:33:

quote:
Originally posted by magrec

BTw de blauwe is verbouwd en aankomende zaterdag komen jovink en de voederbietels misschien dat ik nog wel ga ook.

Hehe zijn ze eindelijk wat groter geworden, was ook wel nodig het danszaaltje daar leek net een grote badkuip, nergens normaal ruimte daar.
Ben er ook wel een hele poos niet meer binnengeweest nu en ben ook zeker niet van plan om te gaan kijken, haha jovink, ik kan me nog herinderen dat er wel regelmatig dj's kwamen in het weekeind, dat waren betere tijden!

Posted by dj dimwit on Mar-22-2002 09:55:

Ik had me al eerder geregistreerd, maar door de crash van deze site een poosje terug, ben ik weer teruggevallen naar de positie tranceaddict in training' Maar goed, die schade halen we wel weer in

Naam: John Stigter
Leeftijd: 20
Studie: Communicatiesystemen in Utrecht
Fav muziek: Trance en hardtrance (dat vooral!), hardhouse
Fav artiest: Scooter (!!!), B&J, Dumonde, Cosmic gate, Kai Tracid, Yoda.........

zo genoeg?

Posted by eieregooie on Mar-22-2002 20:33:

Zit hier sinds januari, dus ga ook maar even in de openbaring...

naam: Ruben
school: HHS
bijbaantje: Nou ja, bijbaantje 20+ uur per week als operateur/barman in een bioscoop
waarom forum: Is lache man, leer je nog es wat van ook...
stijl: proggie & uplifting energizing en lekkere beukertjes ben ik ook nie vies van
bijvoorbeeld: A&B, C2C, AvB, VdM, Ti�sto, Ferry Corsten, James Holden, John Johnson PvD etc etc

Oh, en zarch... DEFLT ROELT hahaha!!!

Posted by zarch on Mar-22-2002 22:04:

quote:
Originally posted by eieregooie

Nou wat je zegt hoor valt niet echt uit te gaan vind ik, of mis ik iets?

Posted by eieregooie on Mar-22-2002 22:42:

Ja, da's waar... in Delft zelf is het uitgaan nie denderend, maar 't centrum op zich is wel gezellig toch? En als je echt uit wilt gaan zit je overal in de buurt toch? En die nachttrein hierzo is helemaal super, hoef je je nie eens zorgen te maken over de terugweg

Posted by zarch on Mar-23-2002 21:50:

Ja ok, als je met groepie afspreekt is er wel ergens heen te gaan Tja nachttrein, is alleen leuk als je op station delft moet zijn, moet je op delft zuid zijn is het minder handig vind ik. En ben nog beetje te "jong" (volgens mijn ouders) omdat soort dingen te doen, moet als ik dus in R'dam uitga meestal bij iemand blijven slapen dan.

Posted by eieregooie on Mar-23-2002 22:51:

Haha... je beste jaren komen waarschijnlijk nog... dus heb je iets om naar uit te kijken in ieder geval...

Posted by Three 'O Three on Mar-27-2002 14:21:

Dit is mn allereerste post op het forum. Ik dacht doe 't meteen maar in de goede (newbie's) thread. Weten jullie een beetje wie ik ben.

Ik ben aangeraden hier een kijkje te nemen door mijn goede maat Tijs(08). Vaak zijn we in wat minder toerekeningsvatbare staat te vinden op feestjes door het hele land. QLIMAX HERE WE COME Ik ben een liefhebber van trance en vooral de wat hardere trance en op z'n tijd hardstyle. Een paar favorieten: Armin van Buuren, Tiesto, Warmduscher, Dj Scott, Scott Bond.

Mn laatste feest: Trance Energy
Eerstkomenden: Qlimax, Shockers (onder dwang, ben niet echt een liefhebber van Techno) en natuurlijk morgen Dance Again in Now en Wow R'dam. Jammer dat Erick E komt, maar de sfeer is altijd goed en de vrouwen (wat jullie allemaal al door hadden zag ik aan een eerdere thread) lekker!

Posted by eXos on Mar-27-2002 14:46:

Ah nou welkom!

hoe kom je btw aan je naampie?

GReeTZ

Posted by Three 'O Three on Mar-27-2002 14:49:

quote:

Is een oud beuknummertje: Public Energy - Three O' Three.

In de gauwigheid maar ff verzonnen.

Posted by Jukx on Mar-27-2002 14:56:

quote:
Originally posted by eieregooie

nou, er valt niet echt veel te beleven hier hoor!
die nachttrein.. tja, dat is misschien het enige voordeel om hier te wonen.

Posted by Jukx on Mar-27-2002 14:59:

quote:
Originally posted by Three 'O Three

Is een oud beuknummertje: Public Energy - Three O' Three.

In de gauwigheid maar ff verzonnen.

wist je al dat Public Energy eigenlijk Jochem Paap aka Speedy J is?
de titel verwijst naar de 303 die heel veel gebruikt wordt bij het produceren van acid-nummertjes.

Posted by Miss Proximus on Mar-27-2002 15:07:

quote:
Ah nou welkom!

GReeTZ

Dyewitness man the 303 sound...offu..Juno 303

Oh ennu./wat is er mis met Erick E?

Posted by eXos on Mar-27-2002 15:17:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Dyewitness man the 303 sound...offu..Juno 303

Posted by Miss Proximus on Mar-27-2002 15:32:

quote:

talk to the hand

Posted by Jappio on Mar-27-2002 17:25:

quote:
Originally posted by Three 'O Three
Dit is mn allereerste post op het forum. Ik dacht doe 't meteen maar in de goede (newbie's) thread. Weten jullie een beetje wie ik ben.

Ik ben aangeraden hier een kijkje te nemen door mijn goede maat Tijs(08). Vaak zijn we in wat minder toerekeningsvatbare staat te vinden op feestjes door het hele land. QLIMAX HERE WE COME Ik ben een liefhebber van trance en vooral de wat hardere trance en op z'n tijd hardstyle. Een paar favorieten: Armin van Buuren, Tiesto, Warmduscher, Dj Scott, Scott Bond.

Mn laatste feest: Trance Energy
Eerstkomenden: Qlimax, Shockers (onder dwang, ben niet echt een liefhebber van Techno) en natuurlijk morgen Dance Again in Now en Wow R'dam. Jammer dat Erick E komt, maar de sfeer is altijd goed en de vrouwen (wat jullie allemaal al door hadden zag ik aan een eerdere thread) lekker!

Volgens mij heb ik je toen gemeet tijdens marco V.. Je was met tijs right? Ltr

Posted by DarkHelmet on Mar-27-2002 21:34:

Me name: Bas
Leeftijd: 21
Habitat: Rotterdam
Favo DJ's: Remy, Marco V, Judge Jules, Yoji Biomehanika, Mauro Picotto, Dave Clarke, Sven V�th etc.
Kijk al langere tijd op dit forum, maar posten kan toch ook wel leuk en handig zijn.

Ik iriteer me alleen verschrikkelijk aan al die signatures met mega plaatjes, signatures moeten kort en TXT Only!

Posted by Opti on Mar-27-2002 21:51:

ik heb een hekel an mensen die geen sig hebben

Posted by arrows on Mar-27-2002 21:54:

Naam: Ruben
Leeftijd: 23
School: Af en toe lesjes volgen op Ichthus HS

Net verhuisd eigenlijk, kom oorpronkelijk uit Den Hoorn (bij Delft)

PS :Alleen de Beestemarkt in Delft is leuk als het zomer is.

Posted by Three 'O Three on Mar-28-2002 11:34:

quote:
Originally posted by Jukx

wist je al dat Public Energy eigenlijk Jochem Paap aka Speedy J is?
de titel verwijst naar de 303 die heel veel gebruikt wordt bij het produceren van acid-nummertjes.

Jaja, dat van die 3o3 wist ik.

Ja volgens mij heb ik een aantal TranceAddicts gezien bij Marco V, ik kan me er alleen niet veel van herinneren.

Ennuh, ja ik hou gewoon niet zo van Erick E, heb 'm voor het laatst van de zomer gezien, niet mijn pakkie-an

Posted by Joost008 on Mar-28-2002 19:04:

Nou ik me dan ook maar es voorstellen

Ik ben Joost, 18 jaar en woon in Raalte
Ben voor een half jaartje gestopt met school dus ga na de zomervakantie weer naar school. Kheb een half jaartje Hogere Informatica in Zwolle gedaan. Kweenog nie wak hierna ga doen maar ik zie wel.
Via Glanis (Leef je nog joh )ben ik ooit op dit forum gekomen..
Eerst keek ik gwoon altijd een beetje de threads door maark begin nu denkik ook maar es een beetje met posten ik zie wel...
Nou da was het wel zon beetje dach ik

Grtz
Joost

Posted by eXos on Mar-28-2002 19:08:

quote:
Originally posted by Joost008

Via Glanis (Leef je nog joh )ben ik ooit op dit forum gekomen..

Tering, ben je net zo'n retard als Glanis dan.

Posted by kolkiewolkie on Mar-29-2002 10:10:

quote:
Originally posted by Joost008 Ben voor een half jaartje gestopt met school dus ga na de zomervakantie weer naar school. Kheb een half jaartje Hogere Informatica in Zwolle gedaan. Kweenog nie wak hierna ga doen maar ik zie wel.

hey kut, nog iemand die zich 2 verdiepingen boven mij bevind...

(de windesheim TA-clan groeit LOL, nu al 5 'members')

Posted by Miss Proximus on Mar-29-2002 10:21:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie

hey kut, nog iemand die zich 2 verdiepingen boven mij bevind...

(de windesheim TA-clan groeit LOL, nu al 5 'members')

o joy...laten we daar flink trots op zijn

Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »