TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [31.03.2007] Sensation White // Sportpalais// Antwerp
Pages (13): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »
Bof, alsek weer gratis Vipticketjes kan fixen ga'k er wel naartoe 
goeie line-up alvast, ma kost toch zoveel eh...
| quote: |
| Originally posted by De Geert mooiere line-up al dan vorig jaar... ik ben aanwezig! en hopelijk nog een belgische trance-klassebak op de line-up |
| Originally posted by deckard1001 of DJ Fou |
Fred Baker mag ook aan de line-up toegevoegd worden zal sensation white afsluiten
Dit roept om

Dat zal niet gaan, die moet al de zaal opkuisen
Originally posted by MikeVee Dat zal niet gaan, die moet al de zaal opkuisen |
| Originally posted by deckard1001 en moe zeggen Fou zijn draaikunsten waren sterk verbeterd |
Ik zag de lineup en dacht "hmmm dit kan wel eens mijn eerste Sensation hier worden...". En toen zag ik de prijs.
Ik weet nog toen ID&T 2 jaar geleden schreeuwde om de feesten goedkoper te maken. Ze deden toen zo'n actie dat iedereen met een Innercity ticket gratis een vriend mee mocht brengen. Het eerst volgende feest dat ik daarna deed was Trance Energy. Ten opzichte van de keer daarvoor was de prijs van het ticket gedaald met een ongelofelijke 1 of 2 euro. Eens aangekomen op het feest zelf, was de drank gestegen van 2 naar 2,2 euro.
(sigh) Marketing....
Sjah... Iets is zoveel waard als zotten eraan willen spenderen. En aangezien Sensation zo'n typisch gehyped feest is, geraakt het uitverkocht, zelfs al waren de tickets nog 50% duurder.
Marketing... Als gij iets evengoed verkocht kreeg aan een hogere prijs, zou je 't ni zelf doen? De enige manier waarop die prijzen gaan minderen, is als ze veel minder bezoekers trekken. Maar het typische achterlijke Belgische uitgaanspubliek kennende, zal dit niet zo snel gebeuren.
| Originally posted by Xilver Dit roept om |
In de gazet stond laatst een artikel over de komende Sensation-events. "Het decor blijft nog een verrassing."
Tis gewoon dat van Nederland 2006 aangezien zij steeds de primeur krijgen...
Owja, in het artikel stond ook "De Black editie zal iets harder zijn, meer techno." Zou het zijn ja? 
Techno lol
Jump ja, JUUUUUUUUUUUUUUUUUMPEEEEEEEEEEEEEEUH zeg ik u

stampuhh!!
Oewe oewe !!

Khoop dat ze eens een echte pure trancenaam boeken a la Steur, Silent waves in die zaal zou hemels zijn
Nuh-uh.
Sensation White is voor mij de Q-Music onder de dance-events. 
| Originally posted by Phortastic Techno lol Jump ja, JUUUUUUUUUUUUUUUUUMPEEEEEEEEEEEEEEUH zeg ik u |
| Originally posted by BZRK Ze zullen alletwee wel gemakkelijk uitverkopen. Jumperkes genoeg om ne black met gemak te vullen, en de white is nog nooit een probleem gebleken. En met deze line-up nog minder een probleem denk ik. |
| Originally posted by five am addict kent je de juist line up white of nee??? |
| Originally posted by five am addict kent je de juist line up white of nee??? |
dank u weel,
guetta beuuuuuuuuuuurk,
ferry ik heb hij gezien vijf keer de laatste drie jaar (tomorowland 2005,asta den hag juni 2005 voor de lef party,trance ennergy 2005 en inercity 2004 ah nee sorry da was 4 keer gezien
)en markus shulz een keer voor de trance ennergy 2006.
dus de line up is nie veel interessant voor mij op deze moment,
ik hop een engelse dj zoals above&beyond of mijn faovoriete gareth emery maar ik moet niet meer dromen denk ik:id&t blijf id&t 
| Originally posted by five am addict dank u weel, guetta beuuuuuuuuuuurk, ferry ik heb hij gezien vijf keer de laatste drie jaar (tomorowland 2005,asta den hag juni 2005 voor de lef party,trance ennergy 2005 en inercity 2004 ah nee sorry da was 4 keer gezien )en markus shulz een keer voor de trance ennergy 2006.dus de line up is nie veel interessant voor mij op deze moment, ik hop een engelse dj zoals above&beyond of mijn faovoriete gareth emery maar ik moet niet meer dromen denk ik:id&t blijf id&t |