TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party v5: uw droomlocatie
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
Leuven zou een goede keuze zijn inderdaad.
Tor, de helft van die 20 mensen was weg na een kwartier door het geluid dat te hard stond 
Te luid wtf, die mietjes zijn blijkbaar niet veel gewend. 
In de lounge ruimte hoorde je alleen wat bass, op de dansvloer was het ideaal en tussen de 2 ruimtes kon je nog altijd normaal converseren.
Leuven zou ik wel zien zitten, maar van mij mag het altijd in de Rector doorgaan, zolang ze hun geluidsinstallatie maar eens laten nakijken.
De Rector in Leuven anders he 
| quote: |
| Originally posted by FredNova De Rector in Leuven anders he |
| Originally posted by christina bwah wordt het daar ook ni direct veel te warm als daar een beke volk binnen is? boven den alegria is ook een zaaltje, ma das misschien net iets te klein |
Musicaf� is mss nog net haalbaar met gratis entree.
Fred als droomlocatie dacht ik eerder aan een tent op tommorowland 
| Originally posted by FredNova De Rector in Leuven anders he |
| Originally posted by djcresto Musicaf� is mss nog net haalbaar met gratis entree. |
| Originally posted by Config Dacht kik dat ge graag in de warmte liep, aangezien ge altijd met uw zonnebril aanloopt? |
de rector in leuven is niet echt een zaal, eerder een restaurant dat s'avonds wordt omgebouwd tot danscaf� (en ook z��r marginaal is bij momenten).
| Originally posted by Bertn de rector in leuven is niet echt een zaal, eerder een restaurant dat s'avonds wordt omgebouwd tot danscaf� (en ook z��r marginaal is bij momenten). |
| Originally posted by djcresto Musicaf� is mss nog net haalbaar met gratis entree. Fred als droomlocatie dacht ik eerder aan een tent op tommorowland |
| Originally posted by FredNova Wel, nu zonder zeveren, toen ik dit topic zag, was ik aant denken of zoiets op een id&t event niet mogelijk zou zijn... Ik ga er eens (een paar nachten) over slapen en het eens laten vallen bij de juiste persoon... maar verwacht niets he (kost trouwens pakken poen om een tent helemaal in te richten) |
| Originally posted by djcresto aib indoor en de 2e zaal een beta zaal |
Ethias Arena - Hasselt. 
| Originally posted by FredNova Wel, nu zonder zeveren, toen ik dit topic zag, was ik aant denken of zoiets op een id&t event niet mogelijk zou zijn... Ik ga er eens (een paar nachten) over slapen en het eens laten vallen bij de juiste persoon... maar verwacht niets he (kost trouwens pakken poen om een tent helemaal in te richten) |

vet... het zou gewoon fantastisch zijn mocht BeTA op zo'n evenement aanwezig kunnen zijn... ik geraak anders nooit op BeTA's evenementen jammer genoeg...
kzou het idd wel een pak idealer vinden mocht het in de streek antwerpen of leuven doorgaan, hasselt zou gewoon een droom zijn...
persoonlijk weet ik niet echt een locatie om het feesje door te laten gaan...
| Originally posted by Jasperovitsj Zoals het er nu naar uitziet zal V5 in ieder geval een beetje anders dan anders worden |
dat zou idd nice zijn.
| Originally posted by Jasperovitsj In Antwerpen heb ik vorige keer ook gehoord bij de Kaaiman en Il� Afrik, maar dat is toen ook op niks uitgedraaid. Maar dat leken mij wel leuke zaaltjes (vooral Il� Afrik), dus dat is eventueel ook weeral een optie... |
Antwerpen zou heel tof zijn voor mij
Maar
Plekjes zoals de Cinema.....zegt tegen de uitbater nog maar trance en hij laat prolly een wind in u gezicht om zijn afkeur te tonen
De Cinema is een Bling Bling Hip Hop keet op zaterdag...denk echt ni dat die geassocieerd gaan willen met Fluance dan
CdA is mogelijk, maar volgens mij heel duur, ge hebt nog de Aalmoezenier, maar die is ook bijna elke weekend geboekt (alleen in de zomer liggen dingens zoals de Vampire Party stil)...maar evenant ik in Antwerpen woon (nooit of zelden overstappen met trein) maakt het voor mij persoonlijk ni zoveel uit, zolang ik er maar met den trein geraak.
Ik wil (eis) een tent op Tomorrowland. 
| Originally posted by Dark Apostle ge hebt nog de Aalmoezenier |
TD's hebtge ook in zaal Jacob, onder den boerentoren, over den doedelzak... daar mss is gaan horen
is wel een grote zaal hoor