TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party v5: uw droomlocatie
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Posted by Devilex on Nov-02-2006 19:12:

Leuven zou een goede keuze zijn inderdaad.

Posted by Hydra on Nov-02-2006 21:51:

Tor, de helft van die 20 mensen was weg na een kwartier door het geluid dat te hard stond

Posted by RadiantB on Nov-03-2006 10:50:

Te luid wtf, die mietjes zijn blijkbaar niet veel gewend.
In de lounge ruimte hoorde je alleen wat bass, op de dansvloer was het ideaal en tussen de 2 ruimtes kon je nog altijd normaal converseren.

Leuven zou ik wel zien zitten, maar van mij mag het altijd in de Rector doorgaan, zolang ze hun geluidsinstallatie maar eens laten nakijken.

Posted by FredNova on Nov-03-2006 11:02:

De Rector in Leuven anders he

Posted by christina on Nov-03-2006 11:19:

quote:
Originally posted by FredNova

bwah wordt het daar ook ni direct veel te warm als daar een beke volk binnen is? boven den alegria is ook een zaaltje, ma das misschien net iets te klein

Posted by Config on Nov-03-2006 11:22:

quote:
Originally posted by christina
bwah wordt het daar ook ni direct veel te warm als daar een beke volk binnen is? boven den alegria is ook een zaaltje, ma das misschien net iets te klein

Dacht kik dat ge graag in de warmte liep, aangezien ge altijd met uw zonnebril aanloopt?

Posted by djcresto on Nov-03-2006 11:25:

Musicaf� is mss nog net haalbaar met gratis entree.

Fred als droomlocatie dacht ik eerder aan een tent op tommorowland

Posted by Push2005 on Nov-03-2006 11:26:

quote:

Haha, het is verplicht dat de zaal "De Rector" noemt

Posted by christina on Nov-03-2006 11:26:

quote:
Originally posted by djcresto

doen!!

Posted by Phortastic on Nov-03-2006 11:45:

quote:
Originally posted by Config
Dacht kik dat ge graag in de warmte liep, aangezien ge altijd met uw zonnebril aanloopt?

Posted by Bertn on Nov-03-2006 12:05:

de rector in leuven is niet echt een zaal, eerder een restaurant dat s'avonds wordt omgebouwd tot danscaf� (en ook z��r marginaal is bij momenten).

Posted by FredNova on Nov-03-2006 12:40:

quote:
Originally posted by Bertn
de rector in leuven is niet echt een zaal, eerder een restaurant dat s'avonds wordt omgebouwd tot danscaf� (en ook z��r marginaal is bij momenten).

tja, inderdaad, maar tis maar een idee he

Posted by FredNova on Nov-03-2006 12:42:

quote:

Fred als droomlocatie dacht ik eerder aan een tent op tommorowland

Wel, nu zonder zeveren, toen ik dit topic zag, was ik aant denken of zoiets op een id&t event niet mogelijk zou zijn...
Ik ga er eens (een paar nachten) over slapen en het eens laten vallen bij de juiste persoon... maar verwacht niets he (kost trouwens pakken poen om een tent helemaal in te richten)

Posted by djcresto on Nov-03-2006 12:46:

quote:
Wel, nu zonder zeveren, toen ik dit topic zag, was ik aant denken of zoiets op een id&t event niet mogelijk zou zijn...
Ik ga er eens (een paar nachten) over slapen en het eens laten vallen bij de juiste persoon... maar verwacht niets he (kost trouwens pakken poen om een tent helemaal in te richten)

aib indoor en de 2e zaal een beta zaal

Posted by FenixStyle on Nov-03-2006 12:50:

quote:
aib indoor en de 2e zaal een beta zaal

+100

Posted by Dev on Nov-03-2006 18:26:

Ethias Arena - Hasselt.

Posted by Jasperovitsj on Nov-03-2006 19:10:

quote:

Menno heeft vorig jaar ook eens laten vallen om tijdens een Intuition Event in de Asta misschien iets met de Beta's te doen in het 2de zaaltje. Ondertussen zijn de Intuition feestjes wel wat groter geworden, maar wie weet kunnen we hier ook nog iets mee doen

Zoals het er nu naar uitziet zal V5 in ieder geval een beetje anders dan anders worden

Posted by Tom Fische on Nov-03-2006 21:35:

vet... het zou gewoon fantastisch zijn mocht BeTA op zo'n evenement aanwezig kunnen zijn... ik geraak anders nooit op BeTA's evenementen jammer genoeg...

kzou het idd wel een pak idealer vinden mocht het in de streek antwerpen of leuven doorgaan, hasselt zou gewoon een droom zijn...
persoonlijk weet ik niet echt een locatie om het feesje door te laten gaan...

Posted by Real on Nov-03-2006 22:09:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Zoals het er nu naar uitziet zal V5 in ieder geval een beetje anders dan anders worden

Posted by Bertn on Nov-04-2006 00:25:

dat zou idd nice zijn.

Posted by Kaidreas on Nov-04-2006 10:13:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
In Antwerpen heb ik vorige keer ook gehoord bij de Kaaiman en Il� Afrik, maar dat is toen ook op niks uitgedraaid. Maar dat leken mij wel leuke zaaltjes (vooral Il� Afrik), dus dat is eventueel ook weeral een optie...

kdenk dat ile afrik tegenwoordig te koop staat, ben niet zeker ze.
in leuven is er een studentencafe die toch redelijk goed is voor een beta-party.
ik ken de naam niet maar het is naast cafe "de pavlov" dacht ik

Posted by Dark Apostle on Nov-04-2006 10:17:

Antwerpen zou heel tof zijn voor mij

Maar

Plekjes zoals de Cinema.....zegt tegen de uitbater nog maar trance en hij laat prolly een wind in u gezicht om zijn afkeur te tonen

De Cinema is een Bling Bling Hip Hop keet op zaterdag...denk echt ni dat die geassocieerd gaan willen met Fluance dan

CdA is mogelijk, maar volgens mij heel duur, ge hebt nog de Aalmoezenier, maar die is ook bijna elke weekend geboekt (alleen in de zomer liggen dingens zoals de Vampire Party stil)...maar evenant ik in Antwerpen woon (nooit of zelden overstappen met trein) maakt het voor mij persoonlijk ni zoveel uit, zolang ik er maar met den trein geraak.

Posted by Real on Nov-04-2006 11:57:

Ik wil (eis) een tent op Tomorrowland.

Posted by Bl@ckOut on Nov-04-2006 12:00:

quote:
Originally posted by Dark Apostle
ge hebt nog de Aalmoezenier

hehe, brings back memories van TD's

Ik denk dat dit voor een beta-party nog wel kan dienen eigenlijk

Posted by Antony on Nov-04-2006 12:05:

TD's hebtge ook in zaal Jacob, onder den boerentoren, over den doedelzak... daar mss is gaan horen is wel een grote zaal hoor

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »